Vaak zat gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem op het toilet zitten FOK! Ken als een konijn.
Ik FOK! alleen als ik poepquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan![]()
Standaard tijdens het poepen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bandbreedte voor smileys is ook ingetrokken.
Heerlijk tijdens het kakken schijt topics in KLB volbaggerenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan![]()
Standaard tijdens het poepen
Schijtenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, aangezien ik best vaak FOK! zou dat betekenen dat ik nogal wat tijd op de wc doorbreng
De leef!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk tijdens het kakken schijt topics in KLB volbaggeren
Oh nee hoor, niks bijzonders. Alles wordt gemonitord dus we hebben het alleen over koetjes en kalfjes. Is een vrouw in Amerika die twee keer 40 en een keer 10 jaar gekregen heeft voor kindermishandeling, poging tot moord en gewelddadig verzet bij aanhouding. Kun je daar allemaal gewoon op internet vinden. Amerika geeft geen ene neuk om privacyquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
Oh, dat lijkt me bijzonder. Niks voor mij
Is dat in Nederland of elders?
Nou de lol is er wel een beetje af sinds ik in 2014 alleen aan woon-werk meer dan 50.000 km met de trein gereden heb hoorquote:Goeie vriend van me. Die begon over iemand die treinspotter was en vertelde dat ik ook iemand kende (jaaaaa groot woord) die graag alles met treinen deed en ervan wist. Je stationnaambordjes enzo.
Dat treinrondje ziet er altijd zéér tof uit op foto’squote:Op dinsdag 24 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niks bijzonders. Alles wordt gemonitord dus we hebben het alleen over koetjes en kalfjes. Is een vrouw in Amerika die twee keer 40 en een keer 10 jaar gekregen heeft voor kindermishandeling, poging tot moord en gewelddadig verzet bij aanhouding. Kun je daar allemaal gewoon op internet vinden. Amerika geeft geen ene neuk om privacy![]()
Het was voor haar wel lastig om een mailmaatje te vinden. Veel mensen willen op zich wel met gevangenen schrijven, "maar niet als ze dit of dat misdaan hebben". Ik vind dat hypocriet. Voor wat iemand misdaan heeft is hij of zij al veroordeeld, dat hoef jij als aspirant-mailmaatje niet nogeens te doen. Ik schrijf met een persoon, en niet met zijn daden. We hebben het er ook nooit over. Ik denk dat ze weet dat ik weet waar zij voor zit. En anders maar niet. Het maakt gewoon niet uit. Ik vertel dan over dat ik in EIndhoven werk en dat Eindhoven de lichtstad genoemd wordt en Frits Philips heel populair was en dan stuur ik wat foto's mee van GLOW en dan vindt ze dat helemaal fantastischEn daar word ik dan weer blij van
Simple life
[..]
Nou de lol is er wel een beetje af sinds ik in 2014 alleen aan woon-werk meer dan 50.000 km met de trein gereden heb hoorAlleen als ik ver weg ben wil ik nog weleens wat bordjes mee pikken. Hobbyrondjes doe ik eigenlijk nooit meer. Alleen de jaarlijkse Nieuwjaarsronde met het clubje uit PTA, dat loopt behoorlijk uit de hand
In 2011 begonnen als een zaterdagnamiddaglijks rondje door midden-Nederland. In 2012 gingen we de grens over naar Duitsland, in 2015 gingen we ter gelegenheid van ons eerste lustrum twee dagen (hotelletje in Luxemburg) en het wordt steeds gekker eigenlijk. Komend voorjaar gaan we 4 dagen naar de Italiaanse rivičra
Wat tof, sinds wanneer doe je dat dan? Heb je er echt nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niks bijzonders. Alles wordt gemonitord dus we hebben het alleen over koetjes en kalfjes. Is een vrouw in Amerika die twee keer 40 en een keer 10 jaar gekregen heeft voor kindermishandeling, poging tot moord en gewelddadig verzet bij aanhouding. Kun je daar allemaal gewoon op internet vinden. Amerika geeft geen ene neuk om privacy![]()
Het was voor haar wel lastig om een mailmaatje te vinden. Veel mensen willen op zich wel met gevangenen schrijven, "maar niet als ze dit of dat misdaan hebben". Ik vind dat hypocriet. Voor wat iemand misdaan heeft is hij of zij al veroordeeld, dat hoef jij als aspirant-mailmaatje niet nogeens te doen. Ik schrijf met een persoon, en niet met zijn daden. We hebben het er ook nooit over. Ik denk dat ze weet dat ik weet waar zij voor zit. En anders maar niet. Het maakt gewoon niet uit. Ik vertel dan over dat ik in EIndhoven werk en dat Eindhoven de lichtstad genoemd wordt en Frits Philips heel populair was en dan stuur ik wat foto's mee van GLOW en dan vindt ze dat helemaal fantastischEn daar word ik dan weer blij van
Simple life
[..]
Nou de lol is er wel een beetje af sinds ik in 2014 alleen aan woon-werk meer dan 50.000 km met de trein gereden heb hoorAlleen als ik ver weg ben wil ik nog weleens wat bordjes mee pikken. Hobbyrondjes doe ik eigenlijk nooit meer. Alleen de jaarlijkse Nieuwjaarsronde met het clubje uit PTA, dat loopt behoorlijk uit de hand
In 2011 begonnen als een zaterdagnamiddaglijks rondje door midden-Nederland. In 2012 gingen we de grens over naar Duitsland, in 2015 gingen we ter gelegenheid van ons eerste lustrum twee dagen (hotelletje in Luxemburg) en het wordt steeds gekker eigenlijk. Komend voorjaar gaan we 4 dagen naar de Italiaanse rivičra
Is het ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat treinrondje ziet er altijd zéér tof uit op foto’s
Yep je laat iedereen de hele boel uitzoeken en jij maakt er vervolgens een boekje bij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ookWe zijn vaak al maanden van tevoren aan het voorpretten
Dan is het weer stressen met de dienstregeling, of met goedkope tickets, dan is het weer hotels uitzoeken of andere dingen die we willen zien
En daar maak ik dus een klein gidsje bij. Niet alleen omdat iedereen dat leuk vindt maar ook omdat ik zelf graag alles van haver tot gort voorbereid heb
Paar maanden nuquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat tof, sinds wanneer doe je dat dan? Heb je er echt nog nooit over gehoord.(Dat schrijven met gevangen)
Iedereen mag er van vinden wat ie wil hoorquote:En het treinrondje is deze keer ook officieel gewoon weer drie dagen he? Waarbij sommigen met de trein naar het vertrekpunt reizen.![]()
Gaat goed hequote:Op dinsdag 24 december 2019 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep je laat iedereen de hele boel uitzoeken en jij maakt er vervolgens een boekje bij.
Hoe lang heb je nu vrij?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijten![]()
Toen ik thuis kwam uit werk meteen gedaan, heerlijk
Nou ja die Amerikanen lezen geen Nederlands, maar verder is het overal ouwehoeren troef jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Toekito het volgende:
Of je nou met TBSers praat op FOK! of je schrijft met een Amerikaanse gevangene, er is geen verschil!
Ah dacht al dat ik wat gemist had, maar super cool dat je dat doet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar maanden nu
[..]
Iedereen mag er van vinden wat ie wil hoorEr is geen officieel
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja die Amerikanen lezen geen Nederlands, maar verder is het overal ouwehoeren troef ja
Yep Dennis vooral maar James die houdt Dennis op de achtergrond altijd heel goed in de gaten volgens mij. Ach zo hebben we allemaal onze rol, Iedereen behalve ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat goed heDennis is er ook vreselijk druk mee inderdaad met al dat uitzoeken
Mooi dat hij dat doet want dat is volgens mij minstens zo veel werk als dat boekje van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |