Nog even wat klusjes tussendoor gedaan, niet alle electronica werkte. De kachel werkte niet, de ruitenwissers deden niets en de ruitenvloeistof motor wilde niet draaien.
De Kachel en ruitenvloeistor waren makkelijk, slechte massa. Dit was makkelijk verholpen, maar de ruitenwisser motor wilde helemaal niets doen. Alles doorgemeten en hij kreeg wel de juiste spanning. Echter had ik deze nog niet eerder gecontroleerd en ook niet onder de auto uitgehad. Hier had ik nu wel spijt van.
Uiteindelijk met wat pijn en moeite de motor er onderuit en testen. Deze deed helemaal niets... Maar het is jaren 60 techniek dus wat kan er nu echt mis mee zijn... Uitelkaar halen dan maar:
![50771714886_e0e346097b_z.jpg]()
Mechanische schakelaar:
![50771714736_3b638aaa1e_z.jpg]()
![50771714676_ce4b72536a_z.jpg]()
En die was helemaal geoxideerd. Alles goed schoongemaakt en het werkte weer, terug inelkaar zetten en weer terug in de auto.
Nog even een speaker gemonteerd en daarna aan de slag aan het dak:
![50770970268_871452795b_z.jpg]()
Het dak is wel het meest moeilijke aan de auto. Om dit allemaal netjes en strak te krijgen is veel geduld nodig. Ik ben dan ook nog niet echt tevreden met het resultaat.
Eerst de bescherm lappen:
![50771714466_e5292a7d57_z.jpg]()
Nachtje liggen om de vouwen eruit te hangen
![50771714441_eb3166ca4f_z.jpg]()
Achter ruitje erin
![50771830937_b495532fa5_z.jpg]()
En de voorkant gelijmt laten drogen:
![50771830837_e9742a2ca0_z.jpg]()
Helaas moesten we stoppen omdat mijn hulp naar huis moest. Dit is echt een klus voor 2 personen. Morgen weer verder hopen dat ik de vouwen eruit kan krijgen.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!