Eens met bijna alles. Gotta catch em all mag de plek van Cliff Richard in nemen en de onbekende plaat van Normaal mag op de plaats van Rowen Heze (als Limburger kom ik op voor mijn provincie). Waarom de boeren niet gewoon Oerend Hard of De Boer is troef een zet hebben gegeven... Zoals Bennie in Oe wat een volk zegt: "Hoe dat nou kan dat snap ik niet"quote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, ik ben even de hele lijst doorgegaan en tot de volgende flop 10 gekomen, beetje uit de losse pols:
1. Paul de Leeuw – Vlieg Met Me Mee
2. Cliff Richard – Living Doll
3. Beyoncé – Run The World (Girls)
4. Typhoon – Hemel Valt
5. Maaike Ouboter – Dat Ik Je Mis
6. Robin Thicke – Blurred Lines
7. Marco Borsato & Ali B. – Wat Zou Je Doen
8. Paul de Leeuw & Alderliefste – Une Belle Histoire
9. Rowwen Heze – Auto, Vliegtuug
10. The Beatles – I Am The Walrus
Net buiten de top 10 o.a. Claudia de Breij en ongeveer het hele oeuvre van André Hazes.
Eerloze vermeldingen: Gotta Catch ‘Em All en De Boer Dat Is De Keerl, waarbij ik niet zozeer het nummer zelf maar meer de reden waarom mensen erop stemmen intens kut vind.
Ik denk dat de boeren hier ook achter zaten. Dorp enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:33 schreef Ferdo het volgende:
Toch leuk dat Het Dorp gewoon na twintig jaar Top2000 keihard op zijn hoogste plek ooit staat.
Kan, maar een duwtje kon op zich sowieso geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat de boeren hier ook achter zaten. Dorp enzo.
Ik hoop wel op de 2000-bonus voor dit nummer volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:39 schreef alopio het volgende:
2000 Suite: Judy Blue Eyes Crosby, Stills & Nashprima start
Ben allang blij dat deze er nog in staat, speciaal op gestemd in de hoop dat hij er niet uit viel van afgelopen jaar ook al schrikbarend laagquote:
Aan mij heeft het in elk geval niet gelegen.quote:
quote:
U vraagt, zij draaien! Is al aangepastquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:52 schreef Kyran het volgende:
Pas dan ook even Ghost Love Score van Nightwish aan naar de live versie in Wacken! Daar was de stemactie op. Krijgen we straks de studioversie met Tarja i.p.v. de liveversie met Floor!
Dat was niet de bedoeling!!!
Really? Had dat nog niet gezien */dansje doet*quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
U vraagt, zij draaien! Is al aangepast
Dat was gister al aangepast.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
U vraagt, zij draaien! Is al aangepast
Ja wel beetje gek eigenlijk. Er staat Ghost Love Score (live), maar wel het jaartal 2004 erbij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Really? Had dat nog niet gezien */dansje doet*
Misschien omdat het nummer nog steeds uit 2004 komtquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wel beetje gek eigenlijk. Er staat Ghost Love Score (live), maar wel het jaartal 2004 erbij.
Zijn er ook nog andere zaken die voor hiaten kunnen zorgen, zoals eventuele lidwoorden bij bandnamen? (Bee Gees en the Bee Gees bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef molloot200 het volgende:
En waarom wordt trouwens zowel R.E.M. als REM gebruikt? Nu je er zo op gaat letten zitten er allemaal kleine hiaatjes in die lijst
Ben wel erg blij dat Master of Puppets en One er zo heerlijk hoog in blijven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:57 schreef Kyran het volgende:
Als metalhead vind ik het wel mooi dat Metallica er 11x instaat. Helaas niet de 11 beste nummers, but I will take it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |