quote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS kent De Zwaan niet:
https://nos.nl/artikel/23(...)tste-finales-wk.html
Hij zegt er zelf niks over. Nou dan weet je het welquote:
Vrijdag programma staat nog verkeerd.quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Programma van vandaag uit de OP gesloopt. @:coco. ook weer blij.
ja, en VERRASSEND deze ookquote:Op maandag 23 december 2019 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Uit hetzelfde artikel: "Van de zeven voorgaande duels met de Engelsman won hij er vijf."
ik nietquote:
En dan gewoon allemaal een klacht indienen.quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is er geen klachtenafdeling bij RTLdarts?
Nu ik dit teruglees, schaam ik me voor mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik kaant alle dagen.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Vieren jullie morgenavond kerst of woensdag en donderdag
Ik vier elke avond kerstquote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu ik dit teruglees, schaam ik me voor mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
nietquote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
morgen en woensdagquote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu ik dit teruglees, schaam ik me voor mezelf.Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen met Durrent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Fixed.quote:Op maandag 23 december 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vrijdag programma staat nog verkeerd.
Volgend jaar moet 'ie maar eens een Euro Tour winnen.quote:Op maandag 23 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen met Durrent.
Zoveel mogelijk.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Keurig, maar eigenlijk had het programma van vandaag er nog moeten staan want we zijn nog niet klaar.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Keurig, maar eigenlijk had het programma van vandaag er nog moeten staan want we zijn nog niet klaar.
Ik vier het nooit op kerstavond.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |