Kon je op wachten, mooie vrouwen zijn niet voor jou. Ga maar gewoon voor een dik zeugje zoals @Catkillerquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor die lekkere chick heeft me alweer ontmatcht. Krijg allemaal de tering met die wijven.
Ja dat kan dus niet meer als de match is opgeheven. Dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon, voor altijd uit je leven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon dick-pics sturen, je laat je toch niet afschepen door die teef?
Wat een kutplatform zeg. Mannen gebruiken als wegwerpartikelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet meer als de match is opgeheven. Dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon, voor altijd uit je leven.
Er moet echt wel één zijn die op een adonis als ik zit te wachten. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kon je op wachten, mooie vrouwen zijn niet voor jou. Ga maar gewoon voor een dik zeugje zoals @:catkiller
Jij begrijpt mijn pijn vriend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kutplatform zeg. Mannen gebruiken als wegwerpartikelen.
Mad seksueel gefrustreerdquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kon je op wachten, mooie vrouwen zijn niet voor jou. Ga maar gewoon voor een dik zeugje zoals @:catkiller
Ik ben laatst gedumpt laat mequote:
Een maand pimp abo op dat die van mij lekkerder wasquote:
Misschien zocht ze een daddy met centen niet een arme student.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee niet eens. Alleen over school, misschien was ze daar niet van gediend zo in de vakantie.
Dealquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een maand pimp abo op dat die van mij lekkerder was
Op zich zijn relaties haast dat geworden. Men scheidt net zo snel als dat ze een boeddha prul van de action vervangen voor wat anders.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kutplatform zeg. Mannen gebruiken als wegwerpartikelen.
gvd... ben jij zo'n figuur die niks te melden heeft? Zo krijg je ze nooit je bedje ingeluld, Pedroquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee niet eens. Alleen over school, misschien was ze daar niet van gediend zo in de vakantie.
Alsof jij hier ervaring mee hebtquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Op zich zijn relaties haast dat geworden. Men scheidt net zo snel als dat ze een boeddha prul van de action vervangen voor wat anders.
Ik ben bang van wel vriend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
gvd... ben jij zo'n figuur die niks te melden heeft? Zo krijg je ze nooit je bedje ingeluld, Pedro
Was begonnen over je Ferrari, dat het een digitale is kan je later wel vertellen, zolang ze niet doorvraagt lieg je feitelijk gezien niet.quote:
Eeuwig zonde, flex je wel een mooi klokje op je profielfoto?quote:
Terwijl ik op feestjes helemaal het mannetje ben. Met geschreven tekst leuk overkomen is niet makkelijk vriend. Kijk m’n populariteit hier.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl ik op feestjes helemaal het mannetje ben. Met gesproken tekst leuk overkomen is niet makkelijk vriend. Kijk m’n populariteit hier.
Dag vriend.quote:
Deel eens wat screenshots van je Tinder avonturen maatquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl ik op feestjes helemaal het mannetje ben. Met geschreven tekst leuk overkomen is niet makkelijk vriend. Kijk m’n populariteit hier.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor die lekkere chick heeft me alweer ontmatcht. Krijg allemaal de tering met die wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |