Ja gaat wel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustaaaaaaaaaaaggggggg, bij jou?
Beetje gay is okayquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor die lekkere chick heeft me alweer ontmatcht. Krijg allemaal de tering met die wijven.
Hahaatjes lekker voor jequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor die lekkere chick heeft me alweer ontmatcht. Krijg allemaal de tering met die wijven.
Dan maar lekker alleen. Ik ben toch verheven tot de medemensquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan maar lekker alleen. Ik ben toch verheven tot de medemens
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begon je weer over een Rolex?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Dat het maar een mooie Noëlle mag worden
Zo denk ik dan maar altijd.quote:
Nikki. Alleen die naam is al lekker.quote:
Nee niet eens. Alleen over school, misschien was ze daar niet van gediend zo in de vakantie.quote:
Gewoon dick-pics sturen, je laat je toch niet afschepen door die teef?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee niet eens. Alleen over school, misschien was ze daar niet van gediend zo in de vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |