Goede OP voor zo'n grijze muis als jouwquote:
OP maken voor de kaapquote:Op maandag 23 december 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede OP voor zo'n grijze muis als jouw
Ik foldquote:Op maandag 23 december 2019 20:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja oké stuur maar een foto dan kijk ik wel even.
Ze is wel een beetje bruinigquote:
Boeiendquote:
Dat jij nou wild en vrij bentquote:
Denk aan de kinderenquote:
Spijker op z’n kop dit vriend.quote:Op maandag 23 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is waarom de democratie faalt.
Is juist goed, beetje mengen voor sterke genenquote:
Nee ben veel te bang dat ze vertrekt.quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ze mag gewoon mee hoor dan kunnen we je cucken
Ah, jij bent de iets minder debiele versie van Ashquote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is de grootste strap-on die je ooit gepakt hebt?
quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is de grootste strap-on die je ooit gepakt hebt?
Was ook vaker in spellen.. Speelde wel eens zo'n warcraft 3 mod, dan had je een stad met mafia, een sherrif en een joker en een pyromaan etc. Het volk moest stemmen op wie slecht was etc. Dat ging altijd super mis....quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spijker op z’n kop dit vriend.
Town of Salem bedoel jequote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was ook vaker in spellen.. Speelde wel eens zo'n warcraft 3 mod, dan had je een stad met mafia, een sherrif en een joker en een pyromaan etc. Het volk moest stemmen op wie slecht was etc. Dat ging altijd super mis....
Maar ook in gewone online games waar je kon kicken werd altijd dom gevote.
Ken ik niet.quote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah, jij bent de iets minder debiele versie van Ash
Vroeg het me gewoon af, maar blijkt dat je dus een faker bent enkel praatjes.quote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ga gewoon weer het woord van jezus verspreiden Argo en neem niet alles zo serieus.
Leuk spel, ik own die shitquote:Op maandag 23 december 2019 20:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Juistem! Kwam niet op de naam.
Correctquote:Op maandag 23 december 2019 20:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Vroeg het me gewoon af, maar blijkt dat je dus een faker bent enkel praatjes.
Heb je tips? Vond het altijd wel lastig zeker als de joker goed is of zo. Had wel gezien dat er ook een dedicated browser versie van is, laatst nog eens gedaan.quote:
Is dat argo jaquote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ga gewoon weer het woord van jezus verspreiden Argo en neem niet alles zo serieus.
Ik speel het alleen online, een van de weinige spelletjes die ik nog wel eens doe. Gewoon goed nadenken, maar als je met mongolen speelt is er weinig te reddenquote:Op maandag 23 december 2019 20:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je tips? Vond het altijd wel lastig zeker als de joker goed is of zo. Had wel gezien dat er ook een dedicated browser versie van is, laatst nog eens gedaan.
Wie is hier nou de geïnformeerde mod jij of ik?quote:
Is ze niet te dik om zelf te lopen?quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben veel te bang dat ze vertrekt.
Ja ik ga dadelijk eens een pot spelen maar weet nog altijd niet wat een goeie strategie is. Zeker als je een kutrol krijgt als prostituee of zo. Maar mafia is wel tof alleen altijd lastig om te weten wie je moet omleggen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik speel het alleen online, een van de weinige spelletjes die ik nog wel eens doe. Gewoon goed nadenken, maar als je met mongolen speelt is er weinig te redden
Ja jonge ik kan toch niet alles wetenquote:Op maandag 23 december 2019 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is hier nou de geïnformeerde mod jij of ik?
Nee het is mogelijk dat ik dingen soms aandik, haha dikquote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is ze niet te dik om zelf te lopen?
Dat klopt maar jij weet bijzonder weinig hequote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jonge ik kan toch niet alles weten
Haha dickquote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee het is mogelijk dat ik dingen soms aandik, haha dik
Noel is geen snuggere vogel neequote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij weet bijzonder weinig he
Komt door de drugsquote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij weet bijzonder weinig he
Haha hoerquote:
Hoe meer je weet hoe meer bullshit je moet filteren. Veel weten is niet altijd een positief iets.quote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jonge ik kan toch niet alles weten
Roerend mee eensquote:Op maandag 23 december 2019 20:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe meer je weet hoe meer bullshit je moet filteren. Veel weten is niet altijd een positief iets.
Jimmy is op alle mogelijke manieren gefrustreerd, niks van aantrekken.quote:
Alleen roddelende huisvrouwen willen alles weten.quote:
Ja we weten dat hij piemels zuigtquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef 00wildchild het volgende:
Ik weet iets over Jimmy wat jullie niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |