Ik dacht dat er "Sit down in your plastic seats" achteraan kwam. Of hooguit "Can't afford a table"quote:Op maandag 23 december 2019 20:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wil meer Boring Boring Boring tables en dan daarna Feeeeed the staaaa-haaandss..
Ben jij geheelonthouder?quote:Op maandag 23 december 2019 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Dagodrank en Dr_Fles zijn de zuiplappen hier.
Ik vind Quadrupels gewoon lekker.quote:Op maandag 23 december 2019 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Geen idee precies maar met hotel, zuipen, vervoer etc zijn ze meestal paar honderd euro kwijt voor paar dagen.quote:
In het voor het overige zo door Spa rood gedomineerde dartswereldje.quote:Op maandag 23 december 2019 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Zal best geinig zijn voor een keer.quote:Op maandag 23 december 2019 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee precies maar met hotel, zuipen, vervoer etc zijn ze meestal paar honderd euro kwijt voor paar dagen.
Zo'n lange tafel met groep vrienden, zuipen als een malle en af en toe op het scherm kijken hoeveel het staatquote:Op maandag 23 december 2019 20:22 schreef Platinumgoat het volgende:
Tribune is toch ook mooi, sfeer meepakken & tegelijkertijd geen dronken gekkies in je gezicht.
quote:Op maandag 23 december 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanwege de AVG hoef ik hier niet op te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |