Da’s een eitje. Tupac Amaru Shakurquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef Isorden het volgende:
Later vanacht krijgen we The Way It Is van Bruce Hornsby & The Range, door welke artiest is dit nummer vrij heftig gesampled?
Ja, die was inderdaad niet heel moeilijk, maar moest toch ff iets verzinnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Da’s een eitje. Tupac Amaru Shakur
Owl City was ook goed geweest!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:06 schreef Piebe het volgende:
Bands
City to City
Liedjes
City of the Blinding Lights
Paradiso City
Rood haar?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Piebe het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen
Axl Rose
Rick Astley
James Hetfield
Ed Sheeran?
Eerste 3 misschien vooral in hun jongere jaren.
Lelijkheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Piebe het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen
Axl Rose
Rick Astley
James Hetfield
Ed Sheeran?
Eerste 3 misschien vooral in hun jongere jaren.
I want you van Bob Dylan werd gestart, ipv die van Elvis?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal de eerste vraag stellen:
In 2007 werd er een grote blunder begaan in de hogere regionen van de lijst. Elvis Costello moest worden ingestart, maar dit ging mis. Wat gebeurde er?
Dit klopt!quote:Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef cafca het volgende:
[..]
I want you van Bob Dylan werd gestart, ipv die van Elvis?
Nee, die niet. Het is een nummer wat standaard veel te hoog staat...quote:Op donderdag 17 december 2020 20:37 schreef MielMonteur het volgende:
Oh k was iets te ijverig.
Wat is een 630-nummer? Beatles - Norwegian Wood?
Dat zijn er nogal watquote:Op donderdag 17 december 2020 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, die niet. Het is een nummer wat standaard veel te hoog staat...
Juist!quote:Op donderdag 17 december 2020 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Chris Rea - Walking downstairs from the home office for Christmas
Binnen is tegenwoordig buiten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:22 schreef MielMonteur het volgende:
Margherita, Dromen Zijn Bedrog, Binnen?
De speeltuin dan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Binnen is tegenwoordig buiten.
De andere twee zijn goed
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek 26 artiesten.Solidair met het Palestijnse volk 🍉
Haha ik ben er wel door geïnspireerd voor deze jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
De AIVD kerstpuzzel is verderop h
Is Ook Schitterend
Zangeres Zonder Naam
Harry Klorkestein
Youp van het Hek
Willeke Alberti
Ik kan hem vast wel verder uitvogelen, maar nu geen tijd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Haha ik ben er wel door geïnspireerd voor deze ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |