Nou, er gaat niet direct een lampje branden hoor. Waarschijnlijk ken ik het onbewust wel, maar als je me nu zou vragen om het te zingen, zou ik het niet weten. In tegenstelling tot diverse andere Madonna-nummertjes.quote:
Jazekerquote:
3 goed. Die laatste 2 kan ik echt niet goed rekenen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:00 schreef methodmich het volgende:
Linkin Park, pff.... Dat dit zo hoog staat joh.
Queens Of The Stone Age
Status Quo
Jamiroquai
Queen & David Bowie
Queen & George Michael
Maakt 5. Ook nog Liquido en The Dave Brubeck Quartet.quote:
Schandalig... En dan staat Linkin Park er dus wel in.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan Arrested Development en Roxy Music helaas niet goed rekenen.
Allebei niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:28 schreef Homdeck het volgende:
Don Henley - New York Minute
Neil Young - Alabama
Bee Gees - Massachusetts
Ray Charles - Georgia on my mind
Pussycat - Mississippi
RHCP - Dani Califonia
Ik betwijfel wel of Alabama en Mississippi er in staan.
Geef het antwoord maar hoor, dan kunnen we doorquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb het opgegeven en heb het opgezocht. Achteraf had ik nog 3 weken kunnen nadenken, want ik ken het nummer niet.
Stayin Alive, Massachusetts, How Deep is Your Love?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef MielMonteur het volgende:
Eeehh er zijn drie Bee Gees nummers die hun hoogste notering zijn geweest. Welke?
Yes.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stayin Alive, Massachusetts, How Deep is Your Love?
Oh nice, Over eerste en derde was ik vrij zeker, tweede twijfelde ik over.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Yes.
Had ook niet goed gekeken, er is nog een vierde, Words, maar soit
Upstairs van de second floor.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goed, dan ga ik maar door. Een gemakkelijke:
In het nummer 'Luka' van Suzanne Vega: op welke verdieping woont 'you' ?
Ik reken eerste verdieping goed!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Upstairs van de second floor.
Dus ik zou zeggen, de eerste verdieping.
Maar, de Engelse taal kent geen eerste verdieping zoals wij die kennen, dus ik denk eigenlijk dat you op de begane grond woont.
CSI Miamiquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef KBFX2002 het volgende:
![]()
Komend uur in de Top2000 Won't Get Fooled Again van The Who. Van welke Amerikaanse misdaadserie (+ deel) was dit het intronummer?
quote:
Ik gok Private Investigations.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:09 schreef Isorden het volgende:
Wat is de hoogste notering van de Dire Straits ooit in de Top 2000?
Correct,quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok Private Investigations.
Ik heb laag ingezet. Maar, prima. Puntje voor jou.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:05 schreef Isorden het volgende:
Oxygen IV Jean Michael Jarre
Tubular bells Mike Oldfield
Sorry Kyteman
Samba pa ti Santana
Europa Santana
Albatross Fleetwood MAc
Peter gunn ELP
Take five Dave Drubeck Quartet
Apache The Shadows
Ik kom tot hier
Forum Opties | |
---|---|