Nee, het was dus een bios update, dat is wat anders hè.quote:Op maandag 23 december 2019 20:39 schreef Puk1234 het volgende:
Met systeem herstel had je veel tijd bespaard en was dit ook opgelost denk ik. Maar goed het is nu ook opgelost.
De Bios zorg ook voor de low-level drivers die controle hebben over de hardware. High-level drivers zijn afhankelijk van de low-level drivers dus het is moeilijk om dat zo maar vast te stellen. Alsnog een driver probleem zoals ik eerder aangaf.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, het was dus een bios update, dat is wat anders hè.
Dan waren niet meer compatible met de drivers van het moederbord.
We gaven dat allemaal aan. (als mogelijkheid)quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:37 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
De Bios zorg ook voor de low-level drivers die controle hebben over de hardware. High-level drivers zijn afhankelijk van de low-level drivers dus het is moeilijk om dat zo maar vast te stellen. Alsnog een driver probleem zoals ik eerder aangaf.
Slimme tante die @Moira.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
We gaven dat allemaal aan. (als mogelijkheid)
Maar TS heeft eigenlijk het zelf opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |