Dan kun je deze laptop wel eens kopen, leer je het kennen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:56 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ken geen laptop van de laatste jaren waar je een schroevendraaier nodig hebt.
Tis toch echt zoquote:Op maandag 23 december 2019 18:56 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ken geen laptop van de laatste jaren waar je een schroevendraaier nodig hebt.
Dat moet je absoluut niet doen bij lenovo moederborden.quote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
-De spanning van het moederbord ontladen lijkt me sws nog steeds een optie.
-Systeemherstel kan je sws ook nog proberen.
Werkt dat?quote:Press Fn+F5 (or F5). The Lenovo Wireless Device Settings window will show.
Wat is dat voor onzin?!quote:
Dat zal best, doe het maar en zie wat er gebeurt als je wat dan ook doet met de stroomvoorziening.quote:Op maandag 23 december 2019 19:22 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin?!
Word zelfs door lenovo aanbevolen op hun site![]()
https://forums.lenovo.com(...)-laptops/ta-p/264709
Haha dat zou de verkoop meteen verpesten in mijn geval.quote:Op maandag 23 december 2019 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan kun je deze laptop wel eens kopen, leer je het kennen.
dit is een iets andere versie maar ook geen losse batterijklep
[ afbeelding ]
Die hard reset kan je ook doen door je laptop af te sluiten/ alle apparaten ontkoppelen/ dan de powerknop 10 sec ingedrukt houden.quote:Op maandag 23 december 2019 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tis toch echt zo
kiek moar op de plaatjes
Foutcode 10 heeft met de stuurprogramma's te maken. Is een software probleem.quote:Op maandag 23 december 2019 19:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Leuke tips hoor, maar dat is het probleem allemaal niet.
Wifi adapter is gewoon stuk, in een uiterst geval heeft het andere of nieuwere drivers nodig gezien de code wat er bij stond maar verder gaat een Windows herstel helemaal niets veranderen.
Fn+F5 is refresh bij mij.quote:Op maandag 23 december 2019 19:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wellicht heb je hier iets aan?
https://support.lenovo.com/my/en/solutions/HT501545
Ver weg blijven van die driverpack en dergelijke rommel inderdaad. Geeft alleen maar meer problemen.
[..]
Werkt dat?
Wat je hier bedoeld zie je hier:quote:Op maandag 23 december 2019 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fn+F5 is refresh bij mij.
Ik zit ff door die link heen te klikken, in sommige Windows 10 is er een optie om wifi aan en uit te schuiven, maar er staat bij mij nergens 'wifi' bij de netwerkinstellingen, dus nog ff verder klikken
Lach me rot als die gwn uitstaat.quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef matthijst het volgende:
Windowstoets-X opent dacht ik zo'n wifi menu waar ie ook nog uitgeschakeld kan staan.
Doet 'ie ook niet bij mij, kan nog steeds nergens iets vinden waar ik wifi aan/uit kan zettenquote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef matthijst het volgende:
Windowstoets-X opent dacht ik zo'n wifi menu waar ie ook nog uitgeschakeld kan staan.
Zoiets: [ afbeelding ]
oh die icon heb ik gewoon hoor, maar als 'ie je wifi niet pakt wordt dat dus zo'n wereldbolletje voor etherkabelquote:Op maandag 23 december 2019 20:08 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Wat je hier bedoeld zie je hier:
https://www.intowindows.c(...)skbar-in-windows-10/
Hier moet je de stappen van solution 2 volgen
quote:Op maandag 23 december 2019 20:21 schreef Moira. het volgende:
Deze post is gemaakt vanaf mijn laptop met wifi
Het is half 9 's avondsquote:Op maandag 23 december 2019 20:33 schreef Puk1234 het volgende:
Zal dat een vreugde dansje in de woonkamer worden voor je na deze hele zoektocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |