Oh liefie, lekker saampjes onder een dekentje de top2000 luisteren he liefie en nu ff serious request en ook @naatje_1 mag ff soms eronder komenquote:Op maandag 23 december 2019 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Absoluut.![]()
Soort Sjonnie en Anita maar dan op niveau.
Lekker snoezig saampjes.quote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh liefie, lekker saampjes onder een dekentje de top2000 luisteren he liefie en nu ff serious request en ook @:naatje_ mag ff soms eronder komen
ik zeg nou mooiquote:
We kunnen een extra dekentje doen hoorquote:
polygamie is een enkele reis naar de hel, god behoede je zielquote:Op maandag 23 december 2019 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We kunnen een extra dekentje doen hoor
Oh, ja, damn, niet ingecalculeerdquote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
polygamie is een enkele reis naar de hel, god behoede je ziel
Weet ze wel dat je een klapmongool bent?quote:Op maandag 23 december 2019 16:47 schreef Paul het volgende:
En we gaan daten met oud en nieuw en ik ga leren motor rijden
Nee en dat houwe we zoquote:Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Weet ze wel dat je een klapmongool bent?
Hoax, er zijn geen vrouwen op het internet.quote:Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh wellicht zijn er nog meer vrouwen te vinden hier hee
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
Erg happig zijn ze nietquote:Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh wellicht zijn er nog meer vrouwen te vinden hier hee
Zelfde als met Afzuigkapquote:Op maandag 23 december 2019 17:03 schreef Lunatiek het volgende:
Via welk kanaal wordt dit gestreamd?
QFTquote:Op maandag 23 december 2019 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoax, er zijn geen vrouwen op het internet.
Is datquote:Op maandag 23 december 2019 16:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker snoezig saampjes.
#HVJWJNMKWZNTB.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Is dat
Hou van je wil je nooit meer kwijt wij zijn niet te breken?
WAT ZEG JIJ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEGIN ECHT BOOS TE WORDEN HIERquote:
Gaaf ! Echt 2005 shit daarquote:Op maandag 23 december 2019 16:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker snoezig saampjes.
#HVJWJNMKWZNTB.
quote:Op maandag 23 december 2019 21:41 schreef Paul het volgende:
IS DIT SERIEUS? EN DAT EEN DAG VOOR KERSTAVOND?
Heb je een bonnetje?quote:Op maandag 23 december 2019 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ehhhh er zijn al kamelen betaalt, je bent van @:paul nu.
Mss kan die je overkopen?
Dat klinkt wel heel spannend hoorquote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh liefie, lekker saampjes onder een dekentje de top2000 luisteren he liefie en nu ff serious request en ook @:naatje_1 mag ff soms eronder komen
Nou @naatje_1 ik ben een jaloers type en wil @houdjemond niet delen. Dus misschien mag je nog wel met @Paul onder een dekentjequote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel spannend hoor
Mag @houdjemond dat zelf beslissen?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou @:naatje_1 ik ben een jaloers type en wil @:houdjemond niet delen. Dus misschien mag je nog wel met @:paul onder een dekentje
Ik ga sowieso voor jouquote:Op woensdag 25 december 2019 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou @:naatje_1 ik ben een jaloers type en wil @:houdjemond niet delen. Dus misschien mag je nog wel met @:paul onder een dekentje
Matig ditquote:Op woensdag 25 december 2019 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor jou. We zoeken wel een heel stoer mannelijk dekentje uit voor die 2
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor jou. We zoeken wel een heel stoer mannelijk dekentje uit voor die 2
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]hier het antwoord van @:houdjemond @:naatje_1 en nu hup onder je dekentje met @:paul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |