Ja klopt die Chinezen hebben het wel goed onder de knie tegenwoordig. Maar een hele goede Fake kost ook al tegen de paar duizend euro.quote:Op maandag 23 december 2019 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat of dacht dat je een neppert was... Mensen zien het verschil tussen echt en nep niet zo gauw en sommige repo's uit China zijn echt goed.
Ik zeg je eerlijk, een date waarbij er gekeken wordt naar DBS is echt mijn ultieme droom. Ik zeg niet voor niets dat ik liever DBS opnieuw zou willen beleven dan dat ik een millie zou winnenquote:
Dat is lang geleden dat ik nog gevraagd werd....quote:Op maandag 23 december 2019 16:13 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy ging ff despo'tje halen voor morgenavond en werd ik gevraagd naar mijn legitimatie. Ik ben al bijna het dubbele van de minimumleeftijd
Klopt maar voor rond de 400-500 heb je een goeie fake. Panerai schijnt zeer makkelijk te zijn om na te maken. Maar op zich kan je dan beter een Seiko kopen voor dat geld.quote:Op maandag 23 december 2019 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt die Chinezen hebben het wel goed onder de knie tegenwoordig. Maar een hele goede Fake kost ook al tegen de paar duizend euro.
Voor een doezo kan je een goede rig kopen waar je je echt op het circuit waant. Ik had het wel geweten vriendquote:Op maandag 23 december 2019 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt die Chinezen hebben het wel goed onder de knie tegenwoordig. Maar een hele goede Fake kost ook al tegen de paar duizend euro.
Ik 5 minuten geleden nogquote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik nog gevraagd werd....
Laatste keer was denk ik toen ik zonnebril en cowboyhoed flexte. Maar ze vroegen mij een Ausweis, ik wist even niet meer wat dat was...quote:
De Cell saga zit bomvol historisch emotionele momenten. Nu ik dit weer zie schiet het alweer vol en dan heb je het nog niet eens over Vegeta M die zichzelf opoffert en Gohan die de GOAT uithingquote:
Ik heb het maar opgegeven. Ik zie er jong uit, maar echt geen 16/18 jongquote:Op maandag 23 december 2019 16:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Laatste keer was denk ik toen ik zonnebril en cowboyhoed flexte. Maar ze vroegen mij een Ausweis, ik wist even niet meer wat dat was...
De Cell saga is prachtig vind ik! Ben altijd wel een fan geweest van Piccolo.quote:Op maandag 23 december 2019 16:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
De Cell saga zit bomvol historisch emotionele momenten. Nu ik dit weer zie schiet het alweer vol en dan heb je het nog niet eens over Vegeta M die zichzelf opoffert en Gohan die de GOAT uithing
Wat vindt mevrouw Kiid van DBS?quote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, een date waarbij er gekeken wordt naar DBS is echt mijn ultieme droom. Ik zeg niet voor niets dat ik liever DBS opnieuw zou willen beleven dan dat ik een millie zou winnen
Haha klopt daarom is Panerai ook ingestort.quote:Op maandag 23 december 2019 16:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt maar voor rond de 400-500 heb je een goeie fake. Panerai schijnt zeer makkelijk te zijn om na te maken. Maar op zich kan je dan beter een Seiko kopen voor dat geld.
Ik vind m’n huidige rig van 140 euro bij Media Markt al voldoende eigenlijk. Misschien nog een ander beeldscherm, maar dan moet de videokaart ook meteen vervangen wordenquote:Op maandag 23 december 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor een doezo kan je een goede rig kopen waar je je echt op het circuit waant. Ik had het wel geweten vriend
Zou weglopen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Kiid het volgende:
een date waarbij er gekeken wordt naar DBS is echt mijn ultieme droom
Dit vind ik wel erg cruquote:
Iets meer dan 3k denk ikquote:Op maandag 23 december 2019 15:57 schreef Dimachaerus het volgende: [..] Hoeveel pak je op basis van 40 uur dan
Broer, voor een dozoe kan je echt veel hoor. Daar heb je veel meer plezier van dan een rolex. Daarbij kan je dan zou een (halve)seconde van je rondetijden eraf rijden met een nieuwe rigquote:Op maandag 23 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind m’n huidige rig van 140 euro bij Media Markt al voldoende eigenlijk. Misschien nog een ander beeldscherm, maar dan moet de videokaart ook meteen vervangen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |