Spelers konden ineens niet meer passen genot. Zaha struikelt over zn poten genotquote:Op maandag 23 december 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie na FIFA.
Laat die kleine lekker winnen joh. LOEWIS staat al het hele toernooi iedere pot zowat achter. Vieszwetend.quote:
Dit slingert alle kanten opquote:Op maandag 23 december 2019 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Mooiste pot dit wk. Wat een genot
En dat na een absurd saaie start (eerste twee sets).quote:Op maandag 23 december 2019 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Mooiste pot dit wk. Wat een genot
Je moet ook geen Zaha gebruiken. Alle ballen op Lewaquote:Op maandag 23 december 2019 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers konden ineens niet meer passen genot. Zaha struikelt over zn poten genot
Nee want ik heb 4-3quote:Op maandag 23 december 2019 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat die kleine lekker winnen joh. LOEWIS staat al het hele toernooi iedere pot zowat achter. Vieszwetend.
Toen vond ik het nog een kutwedstrijd.quote:Op maandag 23 december 2019 16:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat na een absurd saaie start (eerste twee sets).
Deze was wel heel makkelijk. Intikkertje.quote:
Geergodquote:Op maandag 23 december 2019 16:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze was wel heel makkelijk. Intikkertje.
Fuck voorspellingen. Die kleine mag hier winnenquote:Op maandag 23 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn 4-3 voorspelling voor Lewis leeft nog.
Lekker in zijn nek springen genot.quote:Op maandag 23 december 2019 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil Darren wel zien vechten met Adie
Is dat de definitieve terugkeer van het dwergwerpen op RTL7?quote:Op maandag 23 december 2019 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil Darren wel zien vechten met Adie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |