Pics van je collegaquote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja sorry, was even afgeleid door een collega.
Ongestelde bitterbal.quote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zitten er bonkjes en sliertjes in die bitterballen.
Toevallig ook foto's van zijn harige bouwvakkers decollete?quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een foto van zijn bierbuik of zijn harige benen?
Benen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een foto van zijn bierbuik of zijn harige benen?
Ik voel me ook niet al te best vandaag, beetje lamlendig.quote:
Ik zal het even in de gaten houden voor jequote:Op maandag 23 december 2019 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toevallig ook foto's van zijn harige bouwvakkers decollete?
Toppertje!quote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het even in de gaten houden voor je
Een beetje gelukquote:Op maandag 23 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
Kijken in de ziel van @:bitterbal (en @:citizen.erased)
[ afbeelding ]
dit.quote:Op maandag 23 december 2019 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet al te best vandaag, beetje lamlendig.
Verstopte neus heb ik gelukkig niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dit.
Paracetamol, neusspray. Ik ben er wel klaar mee, ga zo lekker naar huis denk ik.
Wat voor service leveren zij precies voor klanten?quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij delen een etage met een klantenserviceteam. Daar zie je wat beter werk voorbij huppelen.
Ik had vanochtend nog een mooi gesprek met een callcenter.quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij delen een etage met een klantenserviceteam. Daar zie je wat beter werk voorbij huppelen.
Nee, morgen heb ik een relax dagje gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstopte neus heb ik gelukkig niet.
Moet je morgen ook nog werken?
Lekker! Van de vrije dagen danquote:Op maandag 23 december 2019 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, morgen heb ik een relax dagje gelukkig.
Ik kom waarschijnlijk mijn bed niet uit dan. En dan lekker vrij tot en met volgende week donderdag.
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muterenquote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor service leveren zij precies voor klanten?
Ik vraag dit voor een vriend
Geilquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muteren
Ik heb zin om morgen de hele dag te 'storneren'quote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |