Wel genoeg voor WK allround lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof hij z'n best niet doet.
Door die slechte race van Bosker was dat sowieso al wel binnen jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel genoeg voor WK allround lijkt me
Heeft regelmatig enorme uitschieters anders..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef Remco het volgende:
Ik heb Kramer echt zelden een fatsoenlijke 1500 meter zien rijden, snap niet dat ze hem altijd tot de favorieten rekenen.
Klopt, maar 1:45.89 met 1040 mbar luchtdruk is echt geen slechte tijd...maargoed WK is in SLC. Daar is Nuis zoveel beter dan Verweij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de tijd van Verweij daarvoor veel te ver achter Krol zit
Pas 4x kampioen geworden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef Remco het volgende:
Ik heb Kramer echt zelden een fatsoenlijke 1500 meter zien rijden, snap niet dat ze hem altijd tot de favorieten rekenen.
WK allround waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dan is het wel een beetje klaar dit jaar voor Bosker.
Dat is inderdaad vaker dan ik in mijn hoofd had, meestal valt het zo tegen uit zo´n fantastische 5 kilometer zoals gisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pas 4x kampioen geworden inderdaad.
Dit was tegen beter weten in een beetje bluffen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Remco het volgende:
Logisch dat Koen niet zegt, ik vind het prima dat Nuis gaat
Het was wel een beetje laf van Kjeld om hier niet te starten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was tegen beter weten in een beetje bluffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |