Dat gesprek met die vrouw van het CBRquote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef Slobeend het volgende:
De Krokante Leesmap kerstspecial is er jongens! @:grifte @:wereldgozer @:de_kraam
Ik voel mij op het moment enorm smerig viesdik.quote:Op zondag 22 december 2019 23:37 schreef Tagliano het volgende:
033 0272GurneyIsBestOke Vincent van der Voort
Daar heb ik het niet over, maar dat ze nu ineens met al die wereldtoppers mag meedoen, omdat ze een kut heeft vind ik raar.quote:Op maandag 23 december 2019 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, zolang ze er zelf lol in heeft, prima tochThat said, het is maar een vrouw he, die kunnen best ergens tegen. Het is geen zeldzame dwergpanda die tegen ieder zuchtje wind beschermd moet worden of zo.
Wat een heldquote:Op maandag 23 december 2019 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
RickyGODtwitter:goodevans180 twitterde op maandag 23-12-2019 om 00:11:234-0 defeat but I bloody enjoyed that, well done @:MvG180 , thanks for the lesson!! reageer retweet
Het is natuurlijk vooral om andere vrouwen te motiveren dat ze gaan darten, en het is gewoon commercieel om de hype van het WK mee te laten doen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Vreselijk die uitmelking van die vrouw
[..]
Daar heb ik het niet over, maar dat ze nu ineens met al die wereldtoppers mag meedoen, omdat ze een kut heeft vind ik raar.
Dat was gisteren al bekend jaquote:Op maandag 23 december 2019 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock wordt gewoon contender in de Premier League.
quote:Albers haalt uit naar Ziggo Sport: "Er wordt alleen gezegd dat Max geweldig is"
Christijan Albers is van mening dat de Formule 1-uitzendingen op Ziggo Sport onvoldoende goede uitleg bevatten en dat er vooral gesproken wordt over hoe geweldig Max Verstappen is.
De voormalig coureur gaf bij RTL GP Magazine zijn ongezouten mening over de invulling die Ziggo Sport geeft aan de uitzendingen rondom de Grand Prix. Het studioprogramma met Rob Kamphues als presentator en Robert Doornbos als vaste analist, kan inhoudelijker een stuk beter als het aan Albers ligt, "Wat ze bij Sky Sports doen vind ik supergoed, en als je dan bijvoorbeeld naar Ziggo Sport kijkt, dan is dat echt een drama. Soms vergeten ze de helft en ze leggen nooit uit wat er nou precies gebeurt."
Terwijl Albers zich uitlaat over het gebrek aan toelichting in de Formule 1-uitzendingen van Ziggo Sport, zit naast hem een voormalig coureur die geregeld te zien is op de bank bij Kamphues en Doornbos: Giedo van der Garde. Albers laat de kans om Van der Garde er met een knipoog op te wijzen, dan ook niet voorbij gaan en plaatst met een glimlach de opmerking, "Jou heb ik er ook wel eens gezien."
Om uit te leggen wat hij bedoelt, haalt Albers een voorbeeld aan uit de race in Barcelona, "Max ging er buitenom langs en dan wordt er alleen maar gezegd 'hoe geweldig Max is'." De uitleg over hoe Verstappen dat doet, blijft vervolgens uit vindt Albers. "Als ze nou zeggen, door in Barcelona buitenom te gaan, kan Max in vrije lucht blijven rijden en zijn voet op het gas houden. Zo zit de aerodynamica in elkaar. Als je in een treintje gaat rijden moet je afremmen, dan zit je er gewoon achter, maar niemand legt dat uit."
Ben je al hype moe JR?quote:Op maandag 23 december 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vooral om andere vrouwen te motiveren dat ze gaan darten, en het is gewoon commercieel om de hype van het WK mee te laten doen.
Nee ik vind het wel leuk dat Sherrock het goed doet.quote:
Als je dochter op darten gaat is er wel echt iets mis.quote:Op maandag 23 december 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel leuk dat Sherrock het goed doet.
Als dit in de toekomst gaat betekenen dat we meer jongedames op niveau zien darten ipv viesdikke kantoorklerken is er niks mis mee
Ricky Evans is de nieuwe Wayne Mardle. Hopelijk kan die ook een keer ver komen op het WK. Ik zie het wel gebeuren.quote:
Beter darten dan paardrijden.quote:Op maandag 23 december 2019 13:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je dochter op darten gaat is er wel echt iets mis.
Hij speelde best goed gisteren jaquote:Op maandag 23 december 2019 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ricky Evans is de nieuwe Wayne Mardle. Hopelijk kan die ook een keer ver komen op het WK. Ik zie het wel gebeuren.
Kijk even op de insta van Arie Boomsma. Man man man, wat een ventquote:Op maandag 23 december 2019 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter darten dan paardrijden.
Hier heeft hij meer dan een punt. Keer op keer als een Doornbos of VdG iets 'technisch' uit willen leggen, worden ze afgekapt door Kamphues.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter darten dan paardrijden.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij het paard van mijn schoonzus. Heb zijn pener even betast. Vieslang.
Hier is trouwens de PoepGod stukje meme ontstaan allen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dacht dat het zijn schouder was koekoek, stukje pener genot.
Arie Boomsma interesseert mij geen reet.quote:Op maandag 23 december 2019 13:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk even op de insta van Arie Boomsma. Man man man, wat een vent
GENOT. Hallo kameraad.quote:Op maandag 23 december 2019 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is trouwens de PoepGod stukje meme ontstaan allen.
Nooit van mn leven.quote:Op maandag 23 december 2019 13:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk even op de insta van Arie Boomsma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |