En Frank braaf aan het alcoholvrij bierquote:Op maandag 23 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Nee lekker Eva, aan zware pijnstillers zitten en even een wijntje achterover tikken
quote:
Mark gaat nog redelijk. Eva is het grootste probleemgeval.quote:Op maandag 23 december 2019 02:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
normaal is een etappe een dame en een heer,... toch?
of heb ik al die dagen niet opgelet
damn .. niet opgelet...
Schakel net pas in... hoe was het met Mark vandaag? heeft ie wel gelopen met zn knie-alles-probleem?
zit totaal niet op te letten..quote:Op maandag 23 december 2019 02:10 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Mark gaat nog redelijk. Eva is het grootste probleemgeval.
Nee, dat is Jorien.quote:Op maandag 23 december 2019 02:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
en das die dame die over 6uur mag beginnen. met Mark..
Die moet nog 2x... lekker dan
had mijzelf al gecorrigeerd...quote:Op maandag 23 december 2019 02:13 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Nee, dat is Jorien.
Eva en Frank zijn net binnen. Die moeten over 12 uur weer.
Dat is nog veel saaier... luisteren naar muziek-lijstje,... Deze meuk is alles behalve wat het Glazen Huis was, maar er is in ieder geval wat interactie. Top2000 is niets meer dan standaard radio luisterenquote:Op maandag 23 december 2019 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
Doe mij de top 2000 maar, dit is zo saai.
Dit is nu al bijna net zo goud als het glazen huis.quote:Op maandag 23 december 2019 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
Doe mij de top 2000 maar, dit is zo saai.
Ik heb het wel opstaan soms, maar Glazen Huis veel vaker. Just saying.quote:Op maandag 23 december 2019 02:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat is nog veel saaier... luisteren naar muziek-lijstje,... Deze meuk is alles behalve wat het Glazen Huis was, maar er is in ieder geval wat interactie. Top2000 is niets meer dan standaard radio luisteren
quote:Op maandag 23 december 2019 02:18 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is nu al bijna net zo goud als het glazen huis.
Lekker man, met je karretje door de modder en dan moeten duwen. Boeren langs de weg met schijnwerpers. Dronken mensen die mee gaan lopen.
En de muziek is 90% van de tijd ook nog lekker.
quote:Op maandag 23 december 2019 02:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb het wel opstaan soms, maar Glazen Huis veel vaker. Just saying.
Het hoeft ook niet voor iedereen te zijn.quote:Op maandag 23 december 2019 02:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Have fun, man, ik spreek denk ik voor de meerderheid, ongeacht wat ik ervan vind.
Idd. Leeft ook totaal niet. Denk dat 85% Nederland niet eens weet dat het gaande is terwijl glazen huis zeker 50% van nl er wel van wist.quote:Op maandag 23 december 2019 02:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat is nog veel saaier... luisteren naar muziek-lijstje,... Deze meuk is alles behalve wat het Glazen Huis was, maar er is in ieder geval wat interactie. Top2000 is niets meer dan standaard radio luisteren
Ik denk dat het veel minder leeft dan het Glazen Huis deed. Dat geeft ook niet.quote:Op maandag 23 december 2019 02:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Leeft ook totaal niet. Denk dat 85% Nederland niet eens weet dat het gaande is terwijl glazen huis zeker 50% van nl er wel van wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |