Je betaalt voor 6 uur volgens mij, maar niet iedereen loopt die 6 uurquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef PjotterFRL het volgende:
Hoeveel van de radiouitzending maken de meelopers eigenlijk mee? Lopen die gewoon 6 uur lang in stilte?
Denk dat hij bedoelt of je ook de uitzending hoort zoals vroeger bij een glazen huis. Of lopen ze gewoon mee en krijgen ze niks mee van alle nummers?quote:Op maandag 23 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je betaalt voor 6 uur volgens mij, maar niet iedereen loopt die 6 uur
koekoektwitter:OnzichtbareMen1 twitterde op maandag 23-12-2019 om 00:09:48#sr19 ‘bedelt’ om geld voor het @RodeKruis. 200 jaar geleden was dit strafbaar en werd je daarvoor naar de bedelaarskolonie Ommerschans gestuurd. @3FM dj’s @evakoreman en @Frank3FM lopen vanmiddag van #ommen naar #ommerschans. #OnzichtbareMensen reageer retweet
Je hoort de muziek, behalve nu ze dus door een stiltegebied lopen.quote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt of je ook de uitzending hoort zoals vroeger bij een glazen huis. Of lopen ze gewoon mee en krijgen ze niks mee van alle nummers?
quote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Werd destijds wel teruggebeld vanwege die grap
Ah, dat scheelt. Anders lijkt het mij wel een rare ervaring.quote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hoort de muziek, behalve nu ze dus door een stiltegebied lopen.
Ik ben benieuwd naar hoe ze dat in beeld gaan brengen, dat is hier letterlijk om de hoek.quote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
koekoektwitter:OnzichtbareMen1 twitterde op maandag 23-12-2019 om 00:09:48#sr19 ‘bedelt’ om geld voor het @:RodeKruis. 200 jaar geleden was dit strafbaar en werd je daarvoor naar de bedelaarskolonie Ommerschans gestuurd. @:3FM dj’s @:evakoreman en @:Frank3FM lopen vanmiddag van #ommen naar #ommerschans. #OnzichtbareMensen reageer retweet
dat meende ik ookal te horen jaquote:Op maandag 23 december 2019 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Tot heel Holland Limburgs lult, maar dit is helemaal niet Limburg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |