abonnement Unibet Coolblue
pi_192481981
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Opnieuw: integendeel.

Het was de film 'JFK' die me de ogen heeft geopend. Gaat men naar de PRIMAIRE bronnen, je weet wel, voorbij makkelijk te digesteren internet websites en andere meuk, dan leer je vanzelf dat de wereld van de complotdenker niet alleen onlogisch en van tegenstrijdigheid aan elkaar hangt, maar dat het ook nog eens een uiterst luie wereldvisie is. Gewoon alles afwentelen op de grote, donkere ZIJ... kun je jezelf zo goed bij voelen. Dat je daarbij karaktermoord moet plegen, de geschiedenis herschrijft, ronduit laster en leugens verspreidt, ach zolang je maar aan je trekken komt als digitale Sherlock Holmes die allemaal dingen ziet die normale mensen niet zien.
Jij pleegt zelf karaktermoord door als een bezetene mensen met een andere wereldvisie dan jijzelf te stigmatiseren en voor gek weg te zetten.

Heb jij enig idee hoe term conspiracy theorist ontstaan is?
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:23:52 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482019
Goed voorbeeld:

Op youtube hebben MILJOENEN mensen gekeken naar een filmpje van ene Madeline Brown, zogenaamd maîtresse van Lyndon Johnson. En ook MILJOENEN keren geliket. Immers, is het niet geweldig dat deze Mevrouw Brown beweert dat zij, ja, zij, als maîtresse, aanwezig was bij een fijne samenkomst van Lyndon Johnson, Richard Nixon, J. Edgar Hoover en Clint Murchison op 21 november 1963, en dat zij tussen neus en lippen door even verteld werd, ja, zij, als maîtresse, dat de dag erop president Kennedy kapot geschoten zou worden en dat die Kennedy's ze nooit meer zouden kunnen lastigvallen!

Wat een openbaring niet. Johnson, EN Nixon, EN Hoover in het huis van miljardair Clint Murchison, besluiten even aan maîtresse Madeline Brown te verhalen dat zij een complot bedacht hebben om de volgende dag de zittende president naar de andere wereld te helpen.

Want zo werk de echte wereld.

Dat uit de PRIMAIRE BRONNEN blijkt dat noch Johnson, noch Nixon, noch Hoover ook maar ergens in de buurt van het huis van Murchison waren op 21 november 1963, en dat het zogenaamde huis waar deze samenkomst plaatshad op 21 november 1963 niet eens werd bewoond door Murchison, ach, dat mag de pret niet drukken.

Gewoon liken die hap, en meteen karaktermoord plegen op lieden die je verder enkel en alleen kent van diezelfde complottheorieën...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:25:03 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482043
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 18:21 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Jij pleegt zelf karaktermoord door als een bezetene mensen met een andere wereldvisie dan jijzelf te stigmatiseren en voor gek weg te zetten.

Heb jij enig idee hoe term conspiracy theorist ontstaan is?
Dat is geen karaktermoord; wanneer jullie bepaalde mensen van alles in de schoenen schuiven, uiteraard de meest walgelijk zaken, en jullie komen daar om de zaak te onderbouwen niet verder mee dan dubieuze websites en je eigen onderbuik, dan pleeg je karaktermoord. Luie karaktermoord ook nog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:26:24 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482079
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Theorie van lik mijn vestje door een normie. Btw denk dat er wel meer mensen zijn die het alledaagse leven een beetje saai vinden de afgelopen weken. Nu weer back on topic ipv dat geneuzel

[ afbeelding ]
Normie, ja.

Je bent echt heel bijzonder dat je 'weet' dat 9/11 een inside job was, Kennedy door 67.457 schutters vanachter de grassy knoll is beschoten, de maanlanding is gefaket en het coronavirus door de Illuminatie, Hillary en Obama is verspreid.

Special!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192482111
De PRIMAIRE BRONNEN

pi_192482133
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Normie, ja.

Je bent echt heel bijzonder dat je 'weet' dat 9/11 een inside job was, Kennedy door 67.457 schutters vanachter de grassy knoll is beschoten, de maanlanding is gefaket en het coronavirus door de Illuminatie, Hillary en Obama is verspreid.

Special!
Calm down man.
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:28:37 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482139
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 18:27 schreef Donderjagen het volgende:
De PRIMAIRE BRONNEN

[ afbeelding ]
Dat is een beetje jullie modus operandi inderdaad; alle bronnen die wijzen op zaken als toeval, incompetentie, samenloop van omstandigheden, aberraties zijn OVERHEIDSBRONNEN GEMANIPULEERD DOOR DE LOEMIZNAI!!jnf%!%^&

Houd toch op man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 april 2020 @ 18:29:55 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192482175
Normie heeft gesproken daar is dit topic toch niet voor dacht ik? Nog ene dan

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192482184
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is een beetje jullie modus operandi inderdaad; alle bronnen die wijzen op zaken als toeval, incompetentie, samenloop van omstandigheden, aberraties zijn OVERHEIDSBRONNEN GEMANIPULEERD DOOR DE LOEMIZNAI*!!jnf%!%^&

Houd toch op man.
* en SOROS.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192482190
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is een beetje jullie modus operandi inderdaad; alle bronnen die wijzen op zaken als toeval, incompetentie, samenloop van omstandigheden, aberraties zijn OVERHEIDSBRONNEN GEMANIPULEERD DOOR DE LOEMIZNAI!!jnf%!%^&

Houd toch op man.
En we zijn met veel hé. Veel te veel naar jouw zin, dunkt me. Anders had je je nooit zo zitten opwinden als dat je nu doet.
  maandag 6 april 2020 @ 18:31:37 #136
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_192482200
Mag ik m'n eerdere bewering, dat het hier om fascisme gaat,herroepen? Je zou het net zo goed Maoïsme kunnen noemen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_192482228
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef TitusPullo het volgende:
Mag ik m'n eerdere bewering, dat het hier om fascisme gaat,herroepen? Je zou het net zo goed Maoïsme kunnen noemen.
Van mij wel hoor.
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:33:06 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482233
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

En we zijn met veel hé. Veel te veel naar jouw zin, dunkt me. Anders had je je nooit zo zitten opwinden als dat je nu doet.
Nogal ja.

Overigens niet omdat ik op de loonlijst van Soros c.q. Jezuïeten c.q vul maar in welke groep op dit moment in een donkere batcave de ondergang van alles wat goed en eerbaar is aan het plotten is sta, maar omdat ik een schijthekel heb aan fake news, pseudo-wetenschap en karaktermoordenaars.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192482280
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nogal ja.

Overigens niet omdat ik op de loonlijst van Soros c.q. Jezuïeten c.q vul maar in welke groep op dit moment in een donkere batcave de ondergang van alles wat goed en eerbaar is aan het plotten is sta, maar omdat ik een schijthekel heb aan fake news, pseudo-wetenschap en karaktermoordenaars.
Bijzonder dat je dan een MSM papegaaitje bent.

Ik heb een hekel aan voetbal en ga daarom de hele tijd op voetbalfora lopen zeiken over mensen die van voetbal houden. :')
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:36:37 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482317
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Bijzonder dat je dan een MSM papegaaitje bent.
Ik heb niet eens MSM.

Voor informatie ga ik namelijk wat dieper dan internet en TV. Dat vergt meer tijd en energie, uiteraard, hetgeen ook meteen de luiheid van complotdenkers verklaart.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:38:52 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482352
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Bijzonder dat je dan een MSM papegaaitje bent.

Ik heb een hekel aan voetbal en ga daarom de hele tijd op voetbalfora lopen zeiken over mensen die van voetbal houden. :')

Eerder om tegengas te bieden tegen de onzin die hier verkondigd wordt. Is wel eens goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192482394
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb niet eens MSM.

Voor informatie ga ik namelijk wat dieper dan internet en TV. Dat vergt meer tijd en energie, uiteraard, hetgeen ook meteen de luiheid van complotdenkers verklaart.
Je bent echt een fantastisch intellectuele kerel. Ik zou je best willen aanraken, maar ja... #gepasteafstand

Kunnen we weer ontopic?
  maandag 6 april 2020 @ 18:41:06 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192482395
Misschien moet je een topic openen over die enge conspiracy theoristen ipv dit topic vol te blaten het gaat hier om strips en plaatjes zoals dit

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:41:57 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482411
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2020 18:41 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Je bent echt een fantastisch intellectuele kerel. Ik zou je best willen aanraken, maar ja... #gepasteafstand

Kunnen we weer ontopic?
Ja, zo voelt dat dus, dat special snowflake geneuzel omdat je de maanlanding als hoax ziet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 april 2020 @ 18:42:07 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192482417
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Opnieuw: integendeel.

Het was de film 'JFK' die me de ogen heeft geopend. Gaat men naar de PRIMAIRE bronnen, je weet wel, voorbij makkelijk te digesteren internet websites en andere meuk, dan leer je vanzelf dat de wereld van de complotdenker niet alleen onlogisch en van tegenstrijdigheid aan elkaar hangt, maar dat het ook nog eens een uiterst luie wereldvisie is. Gewoon alles afwentelen op de grote, donkere ZIJ... kun je jezelf zo goed bij voelen. Dat je daarbij karaktermoord moet plegen, de geschiedenis herschrijft, ronduit laster en leugens verspreidt, ach zolang je maar aan je trekken komt als digitale Sherlock Holmes die allemaal dingen ziet die normale mensen niet zien.
Na 9 jaar moet ik concluderen dat je alleen maar meer te weten komt over de wereld en die bestaat nou eenmaal niet alleen uit regenbogen , ik heb daarin niks te kiezen . Ik moet accepteren zoals het komt . Iemand die zich nooit verdiept op de juiste manier zal ook nooit een referentiekader opbouwen waarin het wel allemaal logisch klinkt . Hillary heeft zelf alles al verpest en je zou ongetwijfeld een 10 delige boekenserie kunnen schrijven van al haar misdaden . Laat al je vooroordelen vallen , of niet maar dat is dan jouw keuze .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:42:40 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482434
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien moet je een topic openen over die enge conspiracy theoristen ipv dit topic vol te blaten het gaat hier om strips en plaatjes zoals dit

[ afbeelding ]
En ook wel hilarisch dat je Trump verder loskoppelt van het Groot-Kapitaal en Big Business, nog zo'n fijn stukje tegenstrijdigheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:43:09 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482443
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Na 9 jaar moet ik concluderen dat je alleen maar meer te weten komt over de wereld en die bestaat nou eenmaal niet alleen uit regenbogen , ik heb daarin niks te kiezen . Ik moet accepteren zoals het komt . Iemand die zich nooit verdiept op de juiste manier zal ook nooit een referentiekader opbouwen waarin het wel allemaal logisch klinkt . Hillary heeft zelf alles al verpest en je zou ongetwijfeld een 10 delige boekenserie kunnen schrijven van al haar misdaden . Laat al je vooroordelen vallen , of niet maar dat is dan jouw keuze .

[ afbeelding ]
De moord op Kennedy krijgt niet ineens regenbogen als er een complot ontbreekt.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 april 2020 @ 18:44:49 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192482477
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 maandag 6 april 2020 @ 18:46:40 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192482501
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192482503
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Na 9 jaar moet ik concluderen dat je alleen maar meer te weten komt over de wereld en die bestaat nou eenmaal niet alleen uit regenbogen , ik heb daarin niks te kiezen . Ik moet accepteren zoals het komt . Iemand die zich nooit verdiept op de juiste manier zal ook nooit een referentiekader opbouwen waarin het wel allemaal logisch klinkt . Hillary heeft zelf alles al verpest en je zou ongetwijfeld een 10 delige boekenserie kunnen schrijven van al haar misdaden . Laat al je vooroordelen vallen , of niet maar dat is dan jouw keuze .

[ afbeelding ]
Ah, daar is Clinton weer. Jullie kunnen haar maar niet loslaten he? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')