.... alleen maar afzeiken...quote:Op donderdag 9 april 2020 22:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Wel lekker veilig he zelf geen input en alleen maar de ander afzeiken . Deze is voor jou
[ afbeelding ]
Je zal ook wel boos zijn dat de wereld zo snel veranderd en dat mensen massaal jouw geloof verlaten waardoor het lijkt alsof je plotseling geen houdvast meer hebt , geen zorgen het komt allemaal goed als je je brein open gooit en een keer naar jezelf kijktquote:
Ah, dus dat is je strategie? Leugens herhalen totdat mensen je geloven?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Je zal ook wel boos zijn dat de wereld zo snel veranderd en dat mensen massaal jouw geloof verlaten waardoor het lijkt alsof je plotseling geen houdvast meer hebt , geen zorgen het komt allemaal goed als je je brein open gooit en een keer naar jezelf kijkt.
[ afbeelding ]
Mwa. Als je een beetje rondsnuffelt op internet dan zie je dat de complotters voornamelijk uit een groep passieve klagers bestaan die vooral troost halen uit plaatjes posten en media napraten. Die zien dan 10 (of misschien zelfs 100!) mensen klagen over de overheid onder een youtubefilmpje en dan voelen ze zich weer even begrepen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
In die zin zijn complotdenkers inderdaad gevaarlijk.
Totaal nietszeggende en onsamenhangende post weer...quote:Op donderdag 9 april 2020 22:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Je zal ook wel boos zijn dat de wereld zo snel veranderd en dat mensen massaal jouw geloof verlaten waardoor het lijkt alsof je plotseling geen houdvast meer hebt , geen zorgen het komt allemaal goed als je je brein open gooit en een keer naar jezelf kijkt.
[ afbeelding ]
Ooit iets van John F. Kennedy gelezen?quote:
Het heeft ook amusementswaarde, ja. Maar de wijze waarop complotters met bronnen omgaan is gewoon verderfelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa. Als je een beetje rondsnuffelt op internet dan zie je dat de complotters voornamelijk uit een groep passieve klagers bestaan die vooral troost halen uit plaatjes posten en media napraten. Die zien dan 10 (of misschien zelfs 100!) mensen klagen over de overheid onder een youtubefilmpje en dan voelen ze zich weer even begrepen.
Ondertussen wordt hun groepsdrang uitgebuit door allerlei propgandakanalen en wordt er dan een industrie omheen gebouwd. En zo houden ze elkaar dan in stand. Paar contentuploaders die wat memes en filmpjes in de wereld helpen en allerlei volgelingen die elkaar imiteren.
Beetje het geloof zeg maar. Ironisch genoeg zijn de verschillende geloven over het algemeen heel open over dat ze meer schaapjes willen. Het voornaamste verschil is dat de complotters allemaal ontkennen schaapjes te willen zijn terwijl ze juist de meest extreme vorm van het achternalopen uitoefenen.
Gevaarlijk lijkt me dus niet. Dingen daadwerkelijk ondernemen ligt niet in hun aard. Vermakelijk daarentegen is het juist wel. Beetje aapjes kijken
Ron Paul had dat omdat hij de Federal Reserve wou afschaffen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit vind ik een van de merkwaardigste gedachtenkronkels van de afgelopen jaren. Dat Amerikanen dit geloven, is nog tot daaraan toe, al kan ik niet begrijpen dat Christenen zich aan die man hechten. Veel Amerikanen willen nu eenmaal koste wat kost geloven dat hun land voorbestemd is om een historische heldenrol te vervullen, en zijn bereid om, tegen alle schijn in, vol te houden dat Trump een edele, vakbekwame president is. Hij schakelt alle binnenlandse vijanden uit.
Maar waarom zijn sommige Nederlanders hier vatbaar voor? Ron Paul had een soortgelijke uitwerking op sommige gebruikers van dit forum.
Je denkt dat je zo wijs bent maar ik heb je nog nooit iets zien posten wat je op waarheid gecheckt hebt. Je loopt er maar een beetje achteraan, de memes van anderen posten zodat je je speciaal voelt. Wanneer er wordt gevraagd om een bron of redenering, ga je gauw verder naar de volgende meme.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:52 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Totaal nietszeggende en onsamenhangende post weer...
"Je brein opengooien"... en dan zeker alle complotmeuk die op internet te vinden is erin stampen? Want het alledaagse leven is zo saai...
Er is geen grens (alleen als jij die zelf ergens oplegt ) en je hebt niet voor niets oneindige fantasie .quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:37 schreef illusions het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:Summers
Zij beschikt niet over nieuwsmedia waar miljoenen mensen naar kijken, die om de zoveel uur steeds herhaalt wordt en waar het gros van de mensen als gehypnotiseerd braaf naar kijken. Verdiep je bijv. in propaganda of informatieoorlog, dat is niet uitgevonden door iemand op Fok.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ah, dus dat is je strategie? Leugens herhalen totdat mensen je geloven?
Ik zeg ook niet dat zij het heeft uitgevonden. Ik vind het vooral ironisch. Want wat jij nu beweert wat de mainstream media doet is precies hetzelfde als die makers van die memes proberen te doen. Ze hebben alleen een kleiner bereik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:15 schreef FrietZonderPatat het volgende:
[..]
Zij beschikt niet over nieuwsmedia waar miljoenen mensen naar kijken, die om de zoveel uur steeds herhaalt wordt en waar het gros van de mensen als gehypnotiseerd braaf naar kijken. Verdiep je bijv. in propaganda of informatieoorlog, dat is niet uitgevonden door iemand op Fok.
Kijk bijv. dit, dit is gewoon eng:
Nou, dat je het realistisch acht dat alle bovenstaande figuren de bak in gaan geeft maar weer aan hoe ver je van de realiteit staat.quote:
Of jij staat er ver vanafquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, dat je het realistisch acht dat alle bovenstaande figuren de bak in gaan geeft maar weer aan hoe ver je van de realiteit staat.
Tuurlijk. Heb jij recentelijk nog politici de bak in zien gaan dan? Of gaat dat straks gewoon voor het eerst gebeuren en dan gelijk Obama, beide Clintons, etc. allemaal tegelijk?quote:
Gezellige jongens daar, bij Operation Werewolf. Die schrijven Wiggawagga met FUTHARK.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Of jij staat er ver vanaf
[ afbeelding ]
We zullen zien of probeer je me te vertellen dat jij wel weet voor mij wat wel en niet gaat gebeuren op deze wereldquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heb jij recentelijk nog politici de bak in zien gaan dan? Of gaat dat straks gewoon voor het eerst gebeuren en dan gelijk Obama, beide Clintons, etc. allemaal tegelijk?
Dat "ik wel weet voor jou wat wel of niet", wat?quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:37 schreef Summers het volgende:
[..]
We zullen zien of probeer je me te vertellen dat jij wel weet voor mij wat wel en niet gaat gebeuren op deze wereld
Op die flippo moet je helemaal niet ingaan joh daar leeft hij alleen maar van op.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:37 schreef Summers het volgende:
[..]
We zullen zien of probeer je me te vertellen dat jij wel weet voor mij wat wel en niet gaat gebeuren op deze wereld
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op die flippo moet je helemaal niet ingaan joh daar leeft hij alleen maar van op.
Nee joh, gewoon doorgaan met domme vergezochte onbewezen niet gecontroleerde bullshit posten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op die flippo moet je helemaal niet ingaan joh daar leeft hij alleen maar van op.
Jullie blijven gewoon achter het internet zitten hoor.quote:
Zoals jij nuquote:Op maandag 13 april 2020 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jullie blijven gewoon achter het internet zitten hoor.
Yep; ook geen reden om tegen een duistere elite te vechten op een mooie zonnige dag. Sowieso vrij nutteloos, aangezien die niet bestaat.quote:
Ik ga altijd af op wat ik zie en niet op wat een ander niet ziet .quote:Op maandag 13 april 2020 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep; ook geen reden om tegen een duistere elite te vechten op een mooie zonnige dag. Sowieso vrij nutteloos, aangezien die niet bestaat.
Dat doen complotters steeds, dan maakt ze ook zo ontvankelijk voor allerlei bullsh*t.quote:Op maandag 13 april 2020 15:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ga altijd af op wat ik zie en niet op wat een ander niet ziet .
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |