Ah dat kan natuurlijk ook. Startpunt en eindpunt van mijn route is Haarlequote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.
Zo te zien is dat een goed startpunt. Waarschijnlijk is het ook een gevarieerde wandeling met bos en hei. Op sommige punten kun je best ver kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat kan natuurlijk ook. Startpunt en eindpunt van mijn route is Haarle
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is dat een goed startpunt. Waarschijnlijk is het ook een gevarieerde wandeling met bos en hei. Op sommige punten kun je best ver kijken.
Eiwitten etenquote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.
Het zijn ook wel grote afstanden en kleine beentjes.quote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.
kipquote:
Ik heb hetzelfde gedaan! Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.
Ja, dat hadden we al eens eerder uitgevonden.quote:Op maandag 23 december 2019 00:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan! Komt wel heel dichtbij zo
quote:Op maandag 23 december 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou dan helemaal rond worden, zoals zo'n meisje in Sjakie en de Chocoladefabriek.
quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we al eens eerder uitgevonden.
Behalve Sjakie himself.quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat waren ze eigenlijk allemaal, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |