Ik lekker 5quote:Op maandag 23 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaat
Alsof je vuur ziet branden zelfsquote:Op maandag 23 december 2019 13:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Samenwonen?![]()
![]()
![]()
Alsof ik vuur zie branden. Over mijn lijk dat ik weer ga samenwonen voorlopig en zelfstandigheid op ga geven als ik die eenmaal heb. Hij wordt graag verzorgd en ik heb geen zin om moeke de huisvrouw te spelen en een man te dienen. Leuk en aandoenlijk als fantasietje af en toe, niet als dagelijks leven.
Dat verliefd zijn is gewoon even leuk als afleiding en avontuurtjes beleven. Dit is geen forever happy after, de dopamine voelt gewoon lekker. En dat dopaminejagen is wel een beetje een ding voor mij kom ik langzaamaan achter.
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neusquote:Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neus
Haha Badrquote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdimme lig ik op koers m’n record in de Ferrari 488 GTB op de Nürburgring te verbreken, vlieg ik in het laatste gedeelte van de baan
[ afbeelding ]
Ik ben geen sleur ritme regelmaatmens. Ik heb spanning en kicks nodig af en toe anders verveel ik me dood en heb ik het gevoel dat ik mijn leven vergooi aan saai en burgerlijk zijn terwijl er zoveel leuks te doen is in het leven.quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof je vuur ziet branden zelfs
Je lijkt mij een fijne moeke de huisvrouw.
Ja waarom jaag je zo?
Neem dit verhaal maar mee naar de psycholoog.quote:Op maandag 23 december 2019 15:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben geen sleur ritme regelmaatmens. Ik heb spanning en kicks nodig af en toe anders verveel ik me dood en heb ik het gevoel dat ik mijn leven vergooi aan saai en burgerlijk zijn terwijl er zoveel leuks te doen is in het leven.
Afgunst omdat je zelf geen succesvolle youtuber zal wordenquote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neus
En dan?quote:Op maandag 23 december 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem dit verhaal maar mee naar de psycholoog.
Kijken waar de zucht vandaan komt.quote:Op maandag 23 december 2019 15:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En dan?Alsof er iets mis mee is.
Zeker de frikandellenkerststoltulband van omroep Brabant dikke flikkerquote:Op maandag 23 december 2019 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
ohh hoe krijg je een kerststol uitgepoept... buikpijn
Klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker de frikandellenkerststoltulband van omroep Brabant dikke flikker
Der_Mann zei dat ons mam hem bakt op eerste en tweede kerstdag, jij bent ook welkom.quote:
Zijn jullie broersquote:Op maandag 23 december 2019 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Der_Mann zei dat ons mam hem bakt op eerste en tweede kerstdag, jij bent ook welkom.
Nee zo praat dat rare volk daar nou eenmaal.quote:
Ik zocht als klein kind al wel de extremen op. Het hoort gewoon bij me.quote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijken waar de zucht vandaan komt.
Wellicht adhdremmers
Wellicht handvatten om de uitspattingen en het moeke spelen te kunnen combineren.
Zoveel opties 😍
Ja en daarna ging ze het aan iedereen vertellen op boktquote:Op maandag 23 december 2019 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Wow Myrr speelde met zand buiten de zandbak jongens
Lekkel lekkel zegt Zoskquote:Op maandag 23 december 2019 15:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herman zegt ja maar zonder kaas en ook wat stukjes mexicano
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvdquote:Op maandag 23 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaat
Wij willen uit de kooi zeggen zijn hondenquote:
Hoe kan jij daar niet van rondkomen vraagt je moeder huur ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvd
En een egelquote:Op maandag 23 december 2019 15:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij willen uit de kooi zeggen zijn honden
Genoeg verdienenquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvd
Uiteindelijk nog in 7:39 kunnen doen. Wereldrecord ligt op 7:20 dus ik kom dichterbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |