Gatverdammequote:Op zondag 22 december 2019 20:48 schreef mario390 het volgende:
mijn mutti makt nu nougat marzipan makronen
Noga vind ik lekker maar marsepein vind ik niet zo smakelijk.quote:Op zondag 22 december 2019 20:48 schreef mario390 het volgende:
mijn mutti makt nu nougat marzipan makronen
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 december 2019 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Noga vind ik lekker maar marsepein vind ik niet zo smakelijk.
Ja die heb ik nu ook wel gezien. Wordt je iedere kerst door de strot geduwd. Van mij mogen ze met de kerst wel eens met wat anders komen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb ik intussen wel vaak genoeg gezien...
Die Hard dan, dat is komende week ook weer op tvquote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu ook wel gezien. Wordt je iedere kerst door de strot geduwd. Van mij mogen ze met de kerst wel eens met wat anders komen.
Haha ik ook allemaal eigenlijkquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
National lampoon's christmas vacation kan ik eindeloos naar kijken.
dat was deze jaar al 2 keer, maar ik kijk bijna elke keer home alone 1 en 2, nu is 1, de 3rde del is ook grappigquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
National lampoon's christmas vacation kan ik eindeloos naar kijken.
Nee is ook niet mijn ding.quote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Hard dan, dat is komende week ook weer op tv
Toen ik nog een muisje was was shirley Temple elke fucking kerstquote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu ook wel gezien. Wordt je iedere kerst door de strot geduwd. Van mij mogen ze met de kerst wel eens met wat anders komen.
Ja en sisi en nanny mcafee. En die dronken butler was altijd op de duister tussen kerst en oud en nieuwquote:Op zondag 22 december 2019 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik nog een muisje was was shirley Temple elke fucking kerst
Ja duhhh!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |