quote:Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag 3km gewandeld met de Santa Walk For Life ten voordele van (W)onderweg. Warmste Week.
http://www.wonderweg.be/
Ik ook!quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
wat heelijk zeg, ham van Sigme, brood van KaatjeBen benieuwd naar de rest.
Top Barrel
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
wat heelijk zeg, ham van Sigme, brood van KaatjeBen benieuwd naar de rest.
Top Barrel
Alle stress van het wachten kwam er uitquote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.![]()
Dus misschien zo maar gewoon naar bed.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.![]()
Dus misschien zo maar gewoon naar bed.
Dan had het nu wel over mogen zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alle stress van het wachten kwam er uit
quote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ZO gaaf.Met z'n alle, achter mijn rug om (
)
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kump wa goe. Ik knabbel voorzichtig aan een cracker nu.
Kwart over 5 ofzo. Toen ik de deur opendeed stonden er 4!!! dozen op de stoep, en een Barrel.quote:Op zondag 22 december 2019 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe laat was ze er? Hoe reageerde je? *nieuwsgierig*
Ben je toch niet zo slecht in radenquote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kwart over 5 ofzo. Toen ik de deur opendeed stonden er 4!!! dozen op de stoep, en een Barrel.
Dat betekend ook dat ik gelijk had, trouwens, over wie zou komen brengen.
Wel lekker?quote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:
Het werden plakjes bijna-pullbare-pork met zelfgemaakte tatjes en botersla.
Jup; sowieso goed vlees, van Duitse origine.quote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 22 december 2019 18:48 schreef Blues het volgende:
Het was een memorabele maaltijd. Laten we het daar op houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |