abonnement Unibet Coolblue
pi_190596075
In het programma Een Huis Vol worden grote gezinnen gevolgd. Drie Nederlandse families gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen. In het negende seizoen volgen we de belevenissen van de inmiddels bekende familie Buddenbruck. Nieuw in deze reeks zijn de families Jelies uit Tollebeek en de familie Kraan uit Boskoop.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2019 15:58:35 ]
pi_190596740
SPOILER: Aflevering 6
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 december 2019 @ 16:40:37 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190596817
We zijn wel fan van Sam trouwens die is wel lekker relaxed voor een 15-jarige.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 december 2019 @ 16:43:26 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190596859
En nu Miguel een vriendinnetje heeft zal hij wel willen werken, want nu heeft hij geld nodig.

Ik heb bij Rob wel vaak het idee dat hij een verhaaltje/preek staat af te steken omdat er een camera bij is, ik heb het idee dat dat meestal anders of in andere bewoording gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 december 2019 @ 16:45:22 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190596892
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:35 schreef Chia het volgende:
SPOILER: Aflevering 6
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totale schijt, maar dat stralen ze ook uit.
  zondag 22 december 2019 @ 16:46:55 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190596926
Die oudste 2 jongens had ik finaal achter het behang geplakt trouwens en zelfs maar overwegen om geld over te maken om eten te kopen had ik zeker niet gedaan, er zal toch sowieso nog wel eten in huis zijn geweest?

Ook raar trouwens, een van die jongens had midden in de nacht geappt met de vraag of ze hen niet gingen pranken, want hij hoorde iets op de trap, maar hij sliep bij een vriend en zijn broer sliep daar ook?

Op welke trap hoorde hij dan wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 december 2019 @ 16:53:10 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190597041
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:35 schreef Chia het volgende:
SPOILER: Aflevering 6
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet gezien maar kan me er wat bij voorstellen.

Ik vraag me wel af hoe dat zit met dat bedrijf van Rob, want vorig seizoen moesten ze het huis misschien samen met Miguel kopen omdat ze op het inkomen van Rob de hypotheek niet rondkregen, maar met het inkomen van Miguel erbij wel?

In die zin vreemd icm de opmerkingen die Miguel maakte toen hij bij het inladen van de verhuisspulen in Landgraaf op de voorstoelen hing, Rob er wat van zei en hij reageerde met "Op wiens naam staat die auto dan? Niet op jouw naam hè" en Rob daarop reageerde met de mededeling dat hij wel alle lasten voor die auto betaalde.

Het zou me niet eens verbazen als die bus op naam van Miguel stond, er is iig iets raars aan de hand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 december 2019 @ 19:29:08 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190599651
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou me niet eens verbazen als die bus op naam van Miguel stond, er is iig iets raars aan de hand.
Misschien wel een bkr?
  zondag 22 december 2019 @ 19:51:29 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190599889
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Misschien wel een bkr?
Volgens mij hadden ze die bus vorig seizoen ook al, dus dan zou er tussendoor bijna iets gebeurd moeten zijn, daarbij zou ik denken dat de bus sowieso op de zaak geregistreerd is.

Hoe het ook geregeld is doet er niet zo toe, dat dat joch het on-cam gebruikt om zijn ouders te bespelen wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190600273
Conspiracy theorietjes _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190601458
Ik vraag me sowieso af hoe al die mensen dit betalen. Ze hebben alle 3 niet een overdreven groot huis, maar die familie in Duitsland zie ik alleen maar afhaal maaltijden eten dat loopt behoorlijk in de papieren met 10 man.

Bij alle 3 de gezinnen werkt alleen de man(logisch), hoe onderhoud je dan als Jan Modaal zo´n groot gezin?
  zondag 22 december 2019 @ 21:06:10 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190601505
De BB'tjes lijken bijna naar Duitsland te verhuizen voor het kindergeld maar ¤ 1.200 per kind per maand lijkt me wel erg veel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190601974
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe al die mensen dit betalen. Ze hebben alle 3 niet een overdreven groot huis, maar die familie in Duitsland zie ik alleen maar afhaal maaltijden eten dat loopt behoorlijk in de papieren met 10 man.

Bij alle 3 de gezinnen werkt alleen de man(logisch), hoe onderhoud je dan als Jan Modaal zo´n groot gezin?
Dan vraag ik me ook af. Gezin Jelies en gezin Kraan wonen in een flink rijtjeshuis. Bij Urk zullen ze geen hoofdprijs vragen voor een huis, maar als ik dat huis zo zie denk ik toch aan een 3 ton. Bij de familie Kraan is het een nog duurder huis lijkt me. En dan heb je naast de hypotheek nog verdere vaste lasten. Meneer Jelies vertelde bij het boodschappen doen dat ze zo'n 300 euro per week kwijt zijn aan alleen al boodschappen. Da's 1200 euro per maand. Gezin heeft een auto en een bus, kinderen zitten op voetbal, etc... Hij werkt in de bouw. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo'n vetpot is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 22-12-2019 21:42:56 ]
pi_190602158
Dubbel
pi_190602528
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nog niet gezien maar kan me er wat bij voorstellen.

Ik vraag me wel af hoe dat zit met dat bedrijf van Rob, want vorig seizoen moesten ze het huis misschien samen met Miguel kopen omdat ze op het inkomen van Rob de hypotheek niet rondkregen, maar met het inkomen van Miguel erbij wel?

In die zin vreemd icm de opmerkingen die Miguel maakte toen hij bij het inladen van de verhuisspulen in Landgraaf op de voorstoelen hing, Rob er wat van zei en hij reageerde met "Op wiens naam staat die auto dan? Niet op jouw naam hè" en Rob daarop reageerde met de mededeling dat hij wel alle lasten voor die auto betaalde.

Het zou me niet eens verbazen als die bus op naam van Miguel stond, er is iig iets raars aan de hand.
Ja daar dacht ik ook aan bij dat fragment ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190602590
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan vraag ik me ook af. Gezin Jelies en gezin Kraan wonen in een flink rijtjeshuis. Bij Urk zullen ze geen hoofdprijs vragen voor een huis, maar als ik dat huis zo zie denk ik toch aan een 3 ton. Bij de familie Kraan is het een nog duurder huis lijkt me. En dan heb je naast de hypotheek nog verdere vaste lasten. Meneer Jelies vertelde bij het boodschappen doen dat ze zo'n 300 euro per week kwijt zijn aan alleen al boodschappen. Da's 1200 euro per maand. Gezin heeft een auto en een bus, kinderen zitten op voetbal, etc... Hij werkt in de bouw. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo'n vetpot is.
Hij is wel zelfstandig ondernemer toch. Er valt in de bouw erg goed te verdienen weet ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 22 december 2019 @ 21:55:22 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190602784
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan vraag ik me ook af. Gezin Jelies en gezin Kraan wonen in een flink rijtjeshuis. Bij Urk zullen ze geen hoofdprijs vragen voor een huis, maar als ik dat huis zo zie denk ik toch aan een 3 ton. Bij de familie Kraan is het een nog duurder huis lijkt me. En dan heb je naast de hypotheek nog verdere vaste lasten. Meneer Jelies vertelde bij het boodschappen doen dat ze zo'n 300 euro per week kwijt zijn aan alleen al boodschappen. Da's 1200 euro per maand. Gezin heeft een auto en een bus, kinderen zitten op voetbal, etc... Hij werkt in de bouw. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo'n vetpot is.
Een hoop van die reformatorische stellen hebben al jong verkering en sparen zich dan helemaal het leplazerus om een huis te kunnen kopen, heel wild stappen en 3 vakanties per jaar om je innerlijke chakra te reinigen is er ook niet bij, dat doen ze immers iedere zondag (tweemaal daags) in de kerk.

Reken maar dat ze al vrij jong een groot deel van het huis bij elkaar gespaard hadden, en ze hebben niet extreem jong kinderen gekregen en als een huis maar casco opgeleverd is kan er hij met zijn gouden handjes probleemloos een paleisje van maken, en wat hij niet zelf kan kunnen vrienden weer, daar helpt hij ook vast wel als het nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190603242
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan vraag ik me ook af. Gezin Jelies en gezin Kraan wonen in een flink rijtjeshuis. Bij Urk zullen ze geen hoofdprijs vragen voor een huis, maar als ik dat huis zo zie denk ik toch aan een 3 ton. Bij de familie Kraan is het een nog duurder huis lijkt me. En dan heb je naast de hypotheek nog verdere vaste lasten. Meneer Jelies vertelde bij het boodschappen doen dat ze zo'n 300 euro per week kwijt zijn aan alleen al boodschappen. Da's 1200 euro per maand. Gezin heeft een auto en een bus, kinderen zitten op voetbal, etc... Hij werkt in de bouw. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo'n vetpot is.
Huis staat te koop voor 409.000. Die van de Kraantjes.
  zondag 22 december 2019 @ 22:20:37 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190603280
Het ligt er ook nogal aan wanneer je gekocht hebt, 6 jaar geleden lagen de prijzen iig heel anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 22 december 2019 @ 22:28:05 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190603470
quote:
16s.gif Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hij is wel zelfstandig ondernemer toch. Er valt in de bouw erg goed te verdienen weet ik.
Dat is ook wel anders geweest, vertelde hij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190603583
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:20 schreef Leandra het volgende:
Het ligt er ook nogal aan wanneer je gekocht hebt, 6 jaar geleden lagen de prijzen iig heel anders.
Dat is ook weer waar ja.
pi_190603623
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is ook wel anders geweest, vertelde hij.
Ja inderdaad ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190603776
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Huis staat te koop voor 409.000. Die van de Kraantjes.
Aardig bedrag wel.
pi_190604896
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe het met de Deijsjes gaat hoor :D
Marcel had toch ook zoveel ruzie met zijn oudste zoon?
Klopt, nog steeds volgens mij. Hij onthulde ook een paar keer dat pa Deijs een alcoholist is en dat dat hij daardoor een klotejeugd heeft gehad en hem nooit meer wil zien.
  maandag 23 december 2019 @ 00:01:31 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190605797
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Aardig bedrag wel.
Het is ook een flink huis volgens mij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')