Ze hebben dat huis in Duitsland niet gekocht maar voorlopig huren ze het (huurkoop), is wel de bedoeling om het op den duur te kopen. Dat is wat Rob vertelde in een reactie op Facebook.quote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar kan me er wat bij voorstellen.
Ik vraag me wel af hoe dat zit met dat bedrijf van Rob, want vorig seizoen moesten ze het huis misschien samen met Miguel kopen omdat ze op het inkomen van Rob de hypotheek niet rondkregen, maar met het inkomen van Miguel erbij wel?
In die zin vreemd icm de opmerkingen die Miguel maakte toen hij bij het inladen van de verhuisspulen in Landgraaf op de voorstoelen hing, Rob er wat van zei en hij reageerde met "Op wiens naam staat die auto dan? Niet op jouw naam hè" en Rob daarop reageerde met de mededeling dat hij wel alle lasten voor die auto betaalde.
Het zou me niet eens verbazen als die bus op naam van Miguel stond, er is iig iets raars aan de hand.
Afgelopen zomer was Peter wel bij zijn ouders thuis (Marcel was gewoon thuis) toen Jordy jarig was. Misschien dat ze het weer hebben bijgelegd.quote:Op zondag 22 december 2019 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt, nog steeds volgens mij. Hij onthulde ook een paar keer dat pa Deijs een alcoholist is en dat dat hij daardoor een klotejeugd heeft gehad en hem nooit meer wil zien.
Dan horen die vissen uit die vijver toch ook bij dat huis? En de vissen uit die vijver zijn nu allemaal in een mini aquarium gestoptquote:Op maandag 23 december 2019 13:53 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ze hebben dat huis in Duitsland niet gekocht maar voorlopig huren ze het (huurkoop), is wel de bedoeling om het op den duur te kopen. Dat is wat Rob vertelde in een reactie op Facebook.
Samen met Harrie.quote:
Overcompenseren he.quote:
Waarom?quote:
Hij staat er ook heel redelijk inquote:Op maandag 23 december 2019 19:35 schreef Rianne84 het volgende:
Die jongen heeft gelijk. Ouders meten met twee maten
Na het is ook wel een beetje een jankbal.quote:Op maandag 23 december 2019 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Omdat pa hem pest met stickers en als hij daar boos/verdrietig over is, is hij een mietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |