Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaan
Is een vrouwquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei ze enkel omdat ze jou voor haarzelf wilde.
Wat een bitch kom we houden mdma partyquote:
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een bitch kom we houden mdma party
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgtquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.
Laten we onszelf gewoon verliezen in pijn en illegale substanties.quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgt
Moet haar boek nog altijd lezen... Maar wellicht dat het met een gasfornuis in een klein kamertje ook wel werkt. Anders gewoon via de auto beetje zelfde idee.quote:Op zondag 22 december 2019 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb altijd een Sylvia Plath willen doen maar heb geen gasoven
Als je maar extra diep steektquote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik kan hechten dus je hebt geen aansteker nodig
Ik rij elektrischquote:Op zondag 22 december 2019 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet haar boek nog altijd lezen... Maar wellicht dat het met een gasfornuis in een klein kamertje ook wel werkt. Anders gewoon via de auto beetje zelfde idee.
Je draagt niet eens een horloge maat. Ik ben scherp vandaagquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je gedis komt wel aan zeg.
Ik kan mijn horloge erop gelijk zetten
En wij maar betalen voor die treinenquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Da's wat ik soms bij de OV-poortjes doe
Een trein is ook elektrischquote:
Troep inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je draagt niet eens een horloge maat. Ik ben scherp vandaag
Als je geen stijl hebt wel jaquote:
Ik ook maar ik stap wel eens over per vervoerder en dan vergeet ik uit te checken bij de oude en in te checken bij de nieuwe.quote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wij maar betalen voor die treinen
Hechten, snijden, debriderenquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar je kan wel een beetje gemeen hechten?
Stijl bestaat niet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen stijl hebt wel ja
Er groeit toch wel een vuur in mij.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hechten, snijden, debrideren
Maar ben je ook lekkerquote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er groeit toch wel een vuur in mij.
Het is wel heel ingewikkeld allemaal. Hier in de provincie hebben ze geen poortjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook maar ik stap wel eens over per vervoerder en dan vergeet ik uit te checken bij de oude en in te checken bij de nieuwe.
Dus bv je checkt in bij Arriva en stapt dan op een NS trein. Vervolgens is op dat station geen Arriva poortje en NS heb je niet eens ingecheckt. Dan doe ik gewoon niet inchecken bij NS. Vervolgens check ik wel in en ga ik netjes terug! Waar ik het dan weer rechtzet door bij Arriva uit te checken.
Weet niet of ik het nu goed heb uitgelegd maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders overquote:
Woon ook in de provincie en alles staat vol met poortjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel heel ingewikkeld allemaal. Hier in de provincie hebben ze geen poortjes.
[..]
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders over
Enige referenties?quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |