Want hoeveel traint een darter?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:32 schreef mikieu het volgende:
Dacht ooit gelezen te hebben dat ze 1-2u p/d trainen.
Poepz0r kan niet wachten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meer dartende meisjes zou wel leuk zijn.
Zou de sport wel een heel ander imago geven.
Lijkt me ook echt saai om een paar uur te gooien voor training en dat elke dag.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Want hoeveel traint een darter?
‘Dat is verschillend. Er zijn er, die gooien zes uur per dag, en anderen een uurtje.’
En jij? Dat uurtje?
‘Nee, dat haal ik niet meer. Ik weet niet of dat nou ook veel uit zou maken, maar het zou voor mijn zelfbeeld beter zijn. Dat je weet: de voorbereiding zit goed.’
O'Brien is het oneens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meer dartende meisjes zou wel leuk zijn.
Zou de sport wel een heel ander imago geven.
Ben je al bijna miljonair?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Haha 2x mn geld op Sherrock gezet. 8x je inzet. Eerste wedstrijd was zelfs 9x dacht ik. Geld stroomt aardig binnen dit wk.
Wel heel leuk ook dat ze won. Ze heeft echt de gun factor.
Nee het is meer dat ze denk ik niet continue 95+ kan neer leggenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel talent, dus met meer ervaring kan het best wat worden.
Maar het kan ook een incident zijn natuurlijk. JAMIE LEWISED
Tja, het is hun brood he.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt saai om een paar uur te gooien voor training en dat elke dag.
Denk dat je dat wel kan leren als je meer wedstrijden op niveau gooit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee het is meer dat ze denk ik niet continue 95+ kan neer leggen
Stuurt PoepGod jou soms ook DM's?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan lopen deze topics helemaal uit de hand.
Kreeg vanmiddag een leuke.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuurt PoepGod jou soms ook DM's?
Ga je dood van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tja, het is hun brood he.
Wat overigens heel ongezond is, dat brood.
Nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuurt PoepGod jou soms ook DM's?
Misschien moeten ze dat boek van Wilfred Genee eens kopen in die kantinesquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dood van.
Dan beter een berenhap in de kantine nemen op een toernooi.
Ze is mentaal denk ik de beste darter op dit WK.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel kan leren als je meer wedstrijden op niveau gooit.
Ach vrij in te delen werkdag; is de vrouw vervelend sluit je je wat langer op.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel wat makkelijker als je altijd de underdog bent en het publiek mee hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze is mentaal denk ik de beste darter op dit WK.
Ik denk dat het juist beter is om je gedachten meer op andere dingen in het leven te leggen. Als je dat talent hebt, dan is op een gegeven moment dat enorme trainen niet meer nodig. Je ziet het bij veel spelers. Staan ze in de ingooi ruimte alles te gooien, en valt er niets meer tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De underdogrol zit best lekker, en als je de zaal altijd mee hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze is mentaal denk ik de beste darter op dit WK.
@mervynkingquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist beter is om je gedachten meer op andere dingen in het leven te leggen. Als je dat talent hebt, dan is op een gegeven moment dat enorme trainen niet meer nodig. Je ziet het bij veel spelers. Staan ze in de ingooi ruimte alles te gooien, en valt er niets meer tijdens de wedstrijd.
Denk juist dat als je minder traint en meer geniet van de rest van het leven, dat je ook vrijer in je hoofd bent en beter gaat gooien.
Ja maar je gaat er niet in met bedenken wat er allemaal erger is. Want er is altijd wel een situatie te bedenken die "erger" is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ach vrij in te delen werkdag; is de vrouw vervelend sluit je je wat langer op.
Genoeg banen die erger zijn.
Zo slecht gooit hij niet.quote:
Truequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat er niet in met bedenken wat er allemaal erger is. Want er is altijd wel een situatie te bedenken die "erger" is.
Kan gewoon lastig zijn om die focus te behouden.
Denk dat je het wel moet onderhouden hoor, alleen op talent lijkt me ook lastig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist beter is om je gedachten meer op andere dingen in het leven te leggen. Als je dat talent hebt, dan is op een gegeven moment dat enorme trainen niet meer nodig. Je ziet het bij veel spelers. Staan ze in de ingooi ruimte alles te gooien, en valt er niets meer tijdens de wedstrijd.
Denk juist dat als je minder traint en meer geniet van de rest van het leven, dat je ook vrijer in je hoofd bent en beter gaat gooien.
Wie komt hij tegen als 'ie wint?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
Van den Bergh verdedigt dit jaar een kwartvinale dus een zege vandaag is op zich best handig.
Josh is een huis, tuin en keuken darter. Die gaat nooit van zijn leven verder komen dan, laten we zeggen, de top 32.quote:
Woodhouse, daarna Lewis of Webster. Die moet hij allemaal kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wie komt hij tegen als 'ie wint?
Dikke prima inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woodhouse, daarna Lewis of Webster. Die moet hij allemaal kunnen hebben.
Vorig jaar een Pro Tour-titel gepakt(?), verder kan ik me eigenlijk niets herinneren. Nou ja, die schroeisessie tegen Chisnall om vervolgens compleet stil te vallen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Josh is een huis, tuin en keuken darter. Die gaat nooit van zijn leven verder komen dan, laten we zeggen, de top 32.
Kun je toch aardig van levenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Josh is een huis, tuin en keuken darter. Die gaat nooit van zijn leven verder komen dan, laten we zeggen, de top 32.
Op voorwaarde dat hij in zijn kop alles op een rijtje heeft. Vorig jaar speelde hij ook sterk tegen Clayton om vervolgens niet thuis te geven tegen Humphries onder het mom van ''slaapgebrek''.quote:
Hangt dat ook niet samen met de toestand van z'n vriendin?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat hij in zijn kop alles op een rijtje heeft. Vorig jaar speelde hij ook sterk tegen Clayton om vervolgens niet thuis te geven tegen Humphries onder het mom van ''slaapgebrek''.
Verder gewoon een talent waar ik graag naar kijk, net als De Zwaan.
Daar hebben we volgens mij al een tijdje niets over gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hangt dat ook niet samen met de toestand van z'n vriendin?
2 random Pro Tour titels gehaald, zonder verder heel bijzonder te gooien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar een Pro Tour-titel gepakt(?), verder kan ik me eigenlijk niets herinneren. Nou ja, die schroeisessie tegen Chisnall om vervolgens compleet stil te vallen.
Bizar he, en straks op de Pro Tour weer 84 gemiddeld noteren.quote:
Hoe groter het podium, hoe beter hij gooit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bizar he, en straks op de Pro Tour weer 84 gemiddeld noteren.
Dit jaar twee finales gehaald; in 2018 weinig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bizar he, en straks op de Pro Tour weer 84 gemiddeld noteren.
Het blijft een mooie speler om naar te kijken, buiten zijn walkon.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit jaar twee finales gehaald; in 2018 weinig.
Frappante is dat hij in 2018 beter was op TV dan in 2019.
Gewoon een jongen waar ik graag naar kijk; net als Jeffrey de Zwaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijft een mooie speler om naar te kijken, buiten zijn walkon.
twitter:DanDartsDawson twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 23:51:33"I didn't know how much money was at stake... I play BDO - we don't get this much money" @Fsherrock backs up her historic win with a 3-1 defeat of Suljovic to make the last 32 and pocket £25k#WHDartshttps://t.co/GCYEZao55x reageer retweet
Vanaf nu gaat ze nerveus raken omdat ze weet hoeveel geld er op het spel staat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 23:51:33"I didn't know how much money was at stake... I play BDO - we don't get this much money"@:Fsherrock backs up her historic win with a 3-1 defeat of Suljovic to make the last 32 and pocket £25k#WHDartshttps://t.co/GCYEZao55x reageer retweet
Hebben de vrouwen ook een order of merit en zo ja: telt deze bom duiten mee voor Sherrock?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 23:51:33"I didn't know how much money was at stake... I play BDO - we don't get this much money"@:Fsherrock backs up her historic win with a 3-1 defeat of Suljovic to make the last 32 and pocket £25k#WHDartshttps://t.co/GCYEZao55x reageer retweet
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen ook een order of merit en zo ja: telt deze bom duiten mee voor Sherrock?
Ik was niet aan het denken, ik meldde hetquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat dachten we 2 jaar geleden ook al
Belg, vandaar dat vlaggetjequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef JanCees het volgende:
Van den berg is dat een Belg of Nederlander
Antwerpen, dus het komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef JanCees het volgende:
Dat is een Belg die meerdere talen wel kan. Na wedstrijden op Euro Tours in Duitsland staat hij altijd de volksmenner uit te hangen voor het publiek (lol).quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef JanCees het volgende:
Excusesquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik was niet aan het denken, ik meldde het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |