Hopelijk wilt die dat ook een keer hier persoonlijk komen uitleggen aan zijn fans. Want die willen of kunnen het niet zien:')quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:15 schreef Drekkoning het volgende:
Rico geeft gelukkig zelf ook toe dat hij flink achter stondEcht enorm zonde.
Ik vond ook dat badr te veel risico's nam met zijn ongecontroleerde vluchten in de lucht. het was gewoon wachten op verkeerd neerkomen. en gezien zijn leeftijd verrast het mij niet eens. Rico blijft tenminste op zijn voeten staan, daar kan badr iets van leren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:14 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dan heb je een andere match gezien dan ik. Ronde 1: badr staat dik voor. Ronde 2: Rico komt terug. Ronde 3: Badr weer voor.
Na de laatste kock-down zag je duidelijk dat Rico moeite had om te controleren. Badr was gewoon in de lead.
Deze blessures hebben niets te maken met vechten en ook voor Rico is dit extreem kut.
Ookal heb ik de pest aan die Badr, vechten heeft die in deze match wel weer bewezen.
Aldus iemand die racistische onzin op internet spuit en nog nooit in de ring heeft gestaan. Uhu. Geloofwaardig verhaal.quote:
En dan, hij heeft nog steeds gewonnenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hopelijk wilt die dat ook een keer hier persoonlijk komen uitleggen voor zijn fans.
Maar hij zegt ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hopelijk wilt die dat ook een keer hier persoonlijk komen uitleggen aan zijn fans. Want die willen of kunnen het niet zien:')
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef matthijst het volgende:
Slachtoffer Badr Hari 'revalideert vijf uur per dag'
Sjw gespotquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef groftick het volgende:
Wat een rare reacties hier, vele maken er een etnische iets van, het is te zien dat er pegida gasten tussen de reacties zitten. In elke sport wordt er bij een blessure gewisseld anders zouden mensen gehandicapt kunnen worden om maar aan de sensatie te voldoen van andere? nope heel verstandig om te stoppen, maar wat we hebben gezien is dat Rico echt wel even een lesje kickboksen gekregen. Al met al iedereen is wel en gezond en ze hebben respect voor elkaar.
Zinnige dingen zeggen met hersenletsel is zo makkelijk nog niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat een lulverhaal, domme varkens altijd die vechters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |