abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 december 2019 @ 14:40:46 #101
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_190612342
Ik moet eigenlijk niet teveel meer in dit topic kijken met al dat lekkers.

Misschien had ik uberhaupt niet vlak voor kerst moeten besluiten om weer een poging te wagen om gezonder te gaan leven en sporten _O-
Maar eerste kwartier crosstrainer zit er op!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 23 december 2019 @ 14:44:21 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190612401
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 14:40 schreef superkimmi het volgende:
Ik moet eigenlijk niet teveel meer in dit topic kijken met al dat lekkers.

Misschien had ik uberhaupt niet vlak voor kerst moeten besluiten om weer een poging te wagen om gezonder te gaan leven en sporten _O-
Maar eerste kwartier crosstrainer zit er op!
Ik ga het na de kerst weer oppakken :{. Terug naar mijn streefgewicht :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190612538
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 14:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nog een dagje wachten en dan alles losscheuren *O*!

Wat heb je inmiddels allemaal uitgepakt? Ik ben vooral heel benieuwd wat je van t grootste cadeau vindt _O-. En dan bedoel ik niet de doos met de tekst erop :P.
Ik vind alles leuk O+ De mokken waren bekend en de kattensnoepjes ook.
Inmiddels heb ik je mooie Winnie & Knorretje en de herstenkunstwerken mogen uitpakken. De Marie ornamentjes. En echt ik had die gezien en had er achteraf ontzettend spijt van dat ze ik niet gekocht had. Vrijdag was ik toevallig in Eindhoven, maar daar was alles weg. Dus ik was heeeeel blij dat jij ze gescoord hebt. De thee is inmiddels uitgepakt. De 4 potjes teminste. Lekker, en de potjes erg leuk! Die ga ik zeker hergebruiken :@ En chocolade, die superleuke met dje schattige rendier en pinguin, de tony an de côte d'or. Ik voel me nu al zo verwend. Morgenavond lekker thee drinken en chocolade eten en de rest open maken. O+
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 23 december 2019 @ 15:01:26 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190612608
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 14:55 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik vind alles leuk O+ De mokken waren bekend en de kattensnoepjes ook.
Inmiddels heb ik je mooie Winnie & Knorretje en de herstenkunstwerken mogen uitpakken. De Marie ornamentjes. En echt ik had die gezien en had er achteraf ontzettend spijt van dat ze ik niet gekocht had. Vrijdag was ik toevallig in Eindhoven, maar daar was alles weg. Dus ik was heeeeel blij dat jij ze gescoord hebt. De thee is inmiddels uitgepakt. De 4 potjes teminste. Lekker, en de potjes erg leuk! Die ga ik zeker hergebruiken :@ En chocolade, die superleuke met dje schattige rendier en pinguin, de tony an de côte d'or. Ik voel me nu al zo verwend. Morgenavond lekker thee drinken en chocolade eten en de rest open maken. O+
Ja leuk is die Winnie en Knorretje he *O*. Vond de quote zo leuk. Die thee'tjes zijn een aantal van mijn favorieten. Eentje bevat wel kaneel :@.

En ik heb best veel chocolade in t pakket gestopt, ja :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190612653
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 15:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja leuk is die Winnie en Knorretje he *O*. Vond de quote zo leuk. Die thee'tjes zijn een aantal van mijn favorieten. Eentje bevat wel kaneel :@.

En ik heb best veel chocolade in t pakket gestopt, ja :P.
Hahahaha nou je kent nu mijn kaneel verhaal. Wil niet zeggen dat ik het njer lust. En chocolade is ook gewoon lekker O+ Dus ik ben daar blij mee.
En de quote is idd erg leuk ! 'A hug is always the right size' (voor de nieuwsgierigen onder ons ;) ). Morgen volgens er zeker foto's :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 23 december 2019 @ 15:15:00 #106
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_190612808
Wat een blij topic! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 23 december 2019 @ 15:15:46 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190612819
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hahahaha nou je kent nu mijn kaneel verhaal. Wil niet zeggen dat ik het njer lust. En chocolade is ook gewoon lekker O+ Dus ik ben daar blij mee.
En de quote is idd erg leuk ! 'A hug is always the right size' (voor de nieuwsgierigen onder ons ;) ). Morgen volgens er zeker foto's :D
Ja, maar die wist ik toen ik de thee kocht niet :P. Ik was gewoon glad vegeten dat er kaneel in zit :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190612903
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, maar die wist ik toen ik de thee kocht niet :P. Ik was gewoon glad vegeten dat er kaneel in zit :').
Is helemaal niet erg. Misschien ga ik nu kaneel wel waarderen, kom ik van mijn kaneeltrauma af ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 23 december 2019 @ 15:46:22 #109
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190613238
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hahahaha nou je kent nu mijn kaneel verhaal. Wil niet zeggen dat ik het njer lust. En chocolade is ook gewoon lekker O+ Dus ik ben daar blij mee.
En de quote is idd erg leuk ! 'A hug is always the right size' (voor de nieuwsgierigen onder ons ;) ). Morgen volgens er zeker foto's :D
Mag je geen kaneel? :o
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze maandag 23 december 2019 @ 16:15:18 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190613771
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat een supermooi pakket, Ama O+. Geniet ervan :*.
Komt goed O+
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Beste Amarantha,
Het is je echt heel erg gegund! Ik hoop echt dat ik een beetje goed gegokt heb, maar dat lijkt er wel op :s)
Blij dat het in de smaak valt ^O^ Merry Christmas!!! O+
Ja je hebt zeker goed gegokt! Het is echt een Ama pakket. Ik heb de poster alleen nog niet bekeken (want bang dat die lelijk gaat worden) maar neem aan Star Wars toch? :7 Moet even iets fixen om hem in te doen. Jij ook fijne feestdagen. :*
Your beauty never ever scared me.
pi_190614569
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 15:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mag je geen kaneel? :o
Ooit als 'ontgroening' kaneelhappen in een kliniek gedaab. De volgende ochtend proefde ik nog steeds kaneel ;) sindsdien eet ik niet veel kaneel meer hahaha
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 23 december 2019 @ 17:15:28 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190614889
Godsamme, ik ben een boon ;(. Ik heb een ontvanger en gever vergeten een bericht te sturen. Gelukkig kwam ik daar nu achter, hebben gever en ik druk gePM'd en gaat er alsnog een pakket naar de betreffende ontvanger. Echter wel een oud&nieuw pakket, in plaats van een kerstpakket.

*Schaam schaam schaam.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 23 december 2019 @ 17:19:45 #113
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190614976
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 16:58 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ooit als 'ontgroening' kaneelhappen in een kliniek gedaab. De volgende ochtend proefde ik nog steeds kaneel ;) sindsdien eet ik niet veel kaneel meer hahaha
Ooooh gatsie, zo'n hele droge lepel poeder? :'(

Is nog gevaarlijk ook, maar dat terzijde, ik snap je antipathie..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 23 december 2019 @ 17:21:26 #114
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190615001
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik ben een boon ;(. Ik heb een ontvanger en gever vergeten een bericht te sturen. Gelukkig kwam ik daar nu achter, hebben gever en ik druk gePM'd en gaat er alsnog een pakket naar de betreffende ontvanger. Echter wel een oud&nieuw pakket, in plaats van een kerstpakket.

*Schaam schaam schaam.
Ja, jemig Sam, doe je al maanden je best en flik je ons dit...
/sarcasme.

Elke gever en ontvanger vind ik hele mooie en lieve mensen, maar jij staat bovenaan, zonder jou deze actie niet _O_ O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 23 december 2019 @ 17:30:38 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190615143
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 17:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, jemig Sam, doe je al maanden je best en flik je ons dit...
/sarcasme.

Elke gever en ontvanger vind ik hele mooie en lieve mensen, maar jij staat bovenaan, zonder jou deze actie niet _O_ O+
Ik heb me echt voor m'n kop geslagen. t Is natuurlijk niet bewust gebeurd, maar toch.

Gelukkig is er een happy ending *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190615207
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik ben een boon ;(. Ik heb een ontvanger en gever vergeten een bericht te sturen. Gelukkig kwam ik daar nu achter, hebben gever en ik druk gePM'd en gaat er alsnog een pakket naar de betreffende ontvanger. Echter wel een oud&nieuw pakket, in plaats van een kerstpakket.

*Schaam schaam schaam.
Gelukkig kwam je er op tijd achter en werkt de gever ook mee O+ ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_190615500
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik ben een boon ;(. Ik heb een ontvanger en gever vergeten een bericht te sturen. Gelukkig kwam ik daar nu achter, hebben gever en ik druk gePM'd en gaat er alsnog een pakket naar de betreffende ontvanger. Echter wel een oud&nieuw pakket, in plaats van een kerstpakket.

*Schaam schaam schaam.
Aan de andere kant zijn er tig goed gegaan! En dit pakket komt ook goed.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 19:37:15 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190617139
OMG ik heb gewoon een pakket ontvangen :o wat ontzettend lief en ontroerend O+ Ik ben net thuis en moet nog eten koken maar doe daarna uitgebreid verslag met foto’s!

Ik ben echt sprakeloos O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 23 december 2019 @ 19:47:41 #119
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_190617312
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik ben een boon ;(. Ik heb een ontvanger en gever vergeten een bericht te sturen. Gelukkig kwam ik daar nu achter, hebben gever en ik druk gePM'd en gaat er alsnog een pakket naar de betreffende ontvanger. Echter wel een oud&nieuw pakket, in plaats van een kerstpakket.

*Schaam schaam schaam.
Nee, je bent een topper die hierbij bewezen heeft dat ze menselijk is!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_190617571
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Komt goed O+
[..]

Ja je hebt zeker goed gegokt! Het is echt een Ama pakket. Ik heb de poster alleen nog niet bekeken (want bang dat die lelijk gaat worden) neem aan Star Wars toch? :7 Moet even iets fixen om hem in te doen. Jij ook fijne feestdagen. :*
- ^O^ Geweldig! Blij om. Het blijft lastig als je iemand niet kent.
- En ja het is zeker een Star Wars poster. (Ik vond hem erg gaaf, mss vind jij er wel geen bal aan. Dan gebruik je hem maar als onderzetter :P
- Bedankt :D
  maandag 23 december 2019 @ 20:13:46 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190617916
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Gelukkig kwam je er op tijd achter en werkt de gever ook mee O+ ^O^
Ja, toppertje is het *O*.

quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn er tig goed gegaan! En dit pakket komt ook goed.
Ja, gelukkig valt alles nog op de plek :D.

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:37 schreef MaJo het volgende:
OMG ik heb gewoon een pakket ontvangen :o wat ontzettend lief en ontroerend O+ Ik ben net thuis en moet nog eten koken maar doe daarna uitgebreid verslag met foto’s!

Ik ben echt sprakeloos O+
*O*!

quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 19:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Nee, je bent een topper die hierbij bewezen heeft dat ze menselijk is!
Lief dat je dat zegt :@. Ik voelde me zo dom :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 20:23:49 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190618141
Ik kwam vanavond thuis en er zat een briefje in de bus dat mijn kerstpakket afgeleverd was bij de buren. WHUT?! Een kerstpakket?! Voor MIJ?! Ik was echt even sprakeloos, zeker toen ik de mooie ingepakte doos bij de buren afhaalde.



Zoals je ziet was de poes ook meteen nieuwsgierig :D er zat een lief kaartje bij met de beste wensen van “anoniem”.
Bij het uitpakken kwamen er allemaal lekkere dingen tevoorschijn en een paar cadeautjes.



In de cadeautjes zaten een kersthanddoek, een kerstkaars en een poezenagenda. Ook zat er een reisspel in (die gaat zeker van pas komen!) en een soort kerststuk van een rendier met een lichtje erin.



Verder dus allemaal lekkere dingetjes en ook aan de poes is gedacht! Die daarna ook enthousiast met het lint ging spelen O+



Gek genoeg sprong ze niet in de doos :?

Ik heb, zoals de meesten van jullie weten, een behoorlijk heftig jaar achter de rug. Dat er dan iemand zo lief is om je hiervoor op te geven (ik weet wie je bent :* ) is echt hartverwarmend!

En anoniem, ik hoop dat je dit leest. Ontzettend bedankt voor dit mooie pakket, ik ben er echt door ontroerd O+ Heel, heel erg bedankt hiervoor! Ook namens mijn man, die zeker mee gaat delen in al dit lekkers.

Onze kerstdagen worden hierdoor echt een stuk warmer O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 23 december 2019 @ 20:29:57 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190618277
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik kwam vanavond thuis en er zat een briefje in de bus dat mijn kerstpakket afgeleverd was bij de buren. WHUT?! Een kerstpakket?! Voor MIJ?! Ik was echt even sprakeloos, zeker toen ik de mooie ingepakte doos bij de buren afhaalde.

[ afbeelding ]

Zoals je ziet was de poes ook meteen nieuwsgierig :D er zat een lief kaartje bij met de beste wensen van “anoniem”.
Bij het uitpakken kwamen er allemaal lekkere dingen tevoorschijn en een paar cadeautjes.

[ afbeelding ]

In de cadeautjes zaten een kersthanddoek, een kerstkaars en een poezenagenda. Ook zat er een reisspel in (die gaat zeker van pas komen!) en een soort kerststuk van een rendier met een lichtje erin.

[ afbeelding ]

Verder dus allemaal lekkere dingetjes en ook aan de poes is gedacht! Die daarna ook enthousiast met het lint ging spelen O+

[ afbeelding ]

Gek genoeg sprong ze niet in de doos :?

Ik heb, zoals de meesten van jullie weten, een behoorlijk heftig jaar achter de rug. Dat er dan iemand zo lief is om je hiervoor op te geven (ik weet wie je bent :* ) is echt hartverwarmend!

En anoniem, ik hoop dat je dit leest. Ontzettend bedankt voor dit mooie pakket, ik ben er echt door ontroerd O+ Heel, heel erg bedankt hiervoor! Ook namens mijn man, die zeker mee gaat delen in al dit lekkers.

Onze kerstdagen worden hierdoor echt een stuk warmer O+
O+!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 23 december 2019 @ 20:42:50 #124
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_190618609
Echt zo tof Majo! O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_190620228
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik kwam vanavond thuis en er zat een briefje in de bus dat mijn kerstpakket afgeleverd was bij de buren. WHUT?! Een kerstpakket?! Voor MIJ?! Ik was echt even sprakeloos, zeker toen ik de mooie ingepakte doos bij de buren afhaalde.

[ afbeelding ]

Zoals je ziet was de poes ook meteen nieuwsgierig :D er zat een lief kaartje bij met de beste wensen van “anoniem”.
Bij het uitpakken kwamen er allemaal lekkere dingen tevoorschijn en een paar cadeautjes.

[ afbeelding ]

In de cadeautjes zaten een kersthanddoek, een kerstkaars en een poezenagenda. Ook zat er een reisspel in (die gaat zeker van pas komen!) en een soort kerststuk van een rendier met een lichtje erin.

[ afbeelding ]

Verder dus allemaal lekkere dingetjes en ook aan de poes is gedacht! Die daarna ook enthousiast met het lint ging spelen O+

[ afbeelding ]

Gek genoeg sprong ze niet in de doos :?

Ik heb, zoals de meesten van jullie weten, een behoorlijk heftig jaar achter de rug. Dat er dan iemand zo lief is om je hiervoor op te geven (ik weet wie je bent :* ) is echt hartverwarmend!

En anoniem, ik hoop dat je dit leest. Ontzettend bedankt voor dit mooie pakket, ik ben er echt door ontroerd O+ Heel, heel erg bedankt hiervoor! Ook namens mijn man, die zeker mee gaat delen in al dit lekkers.

Onze kerstdagen worden hierdoor echt een stuk warmer O+
O+
S. 2014
J. 2016
pi_190620232
Waauw @MaJo mooi pakket ook :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190620699
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik kwam vanavond thuis en er zat een briefje in de bus dat mijn kerstpakket afgeleverd was bij de buren. WHUT?! Een kerstpakket?! Voor MIJ?! Ik was echt even sprakeloos, zeker toen ik de mooie ingepakte doos bij de buren afhaalde.

[ afbeelding ]

Zoals je ziet was de poes ook meteen nieuwsgierig :D er zat een lief kaartje bij met de beste wensen van “anoniem”.
Bij het uitpakken kwamen er allemaal lekkere dingen tevoorschijn en een paar cadeautjes.

[ afbeelding ]

In de cadeautjes zaten een kersthanddoek, een kerstkaars en een poezenagenda. Ook zat er een reisspel in (die gaat zeker van pas komen!) en een soort kerststuk van een rendier met een lichtje erin.

[ afbeelding ]

Verder dus allemaal lekkere dingetjes en ook aan de poes is gedacht! Die daarna ook enthousiast met het lint ging spelen O+

[ afbeelding ]

Gek genoeg sprong ze niet in de doos :?

Ik heb, zoals de meesten van jullie weten, een behoorlijk heftig jaar achter de rug. Dat er dan iemand zo lief is om je hiervoor op te geven (ik weet wie je bent :* ) is echt hartverwarmend!

En anoniem, ik hoop dat je dit leest. Ontzettend bedankt voor dit mooie pakket, ik ben er echt door ontroerd O+ Heel, heel erg bedankt hiervoor! Ook namens mijn man, die zeker mee gaat delen in al dit lekkers.

Onze kerstdagen worden hierdoor echt een stuk warmer O+
Gefeliciteerd! Echt een mooie verrassing :o
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 22:30:17 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190621392
Ik ben er nog steeds door ontroerd! Bedankt lieve bedenker en gever :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 december 2019 @ 01:14:53 #129
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190623699
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er nog steeds door ontroerd! Bedankt lieve bedenker en gever :*
Ik post hier normaal niet, maar toch even een *; voor jou :)
pi_190625059
MaJo O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190625255
Bezorger is onderweg met een pakketje voor mij. :o *O* *O*
pi_190625727
Schijnbaar zat ik vooraan de route want het is net bezorgd! *O*

Wilde eigenlijk wachten met openmaken tot morgen maar meneer de bezorger had er iets te lang mee door de regen gelopen waardoor de doos al een beetje open was gegaan. :P

Lieve gever waarvan ik de username niet weet,

Ontzettend bedankt voor alle lekkere dingen voor mij en vooral mijn bunnies! Nu is het echt kerst. O+



[ Bericht 6% gewijzigd door aeque op 24-12-2019 10:11:12 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 december 2019 @ 09:59:46 #133
269689 crew  Viv
pi_190625890
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er nog steeds door ontroerd! Bedankt lieve bedenker en gever :*
O+ !!

@aeque wat fijn!! Lukt het om een foto te plaatsen? ;)
pi_190626061
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

O+ !!

@:aeque wat fijn!! Lukt het om een foto te plaatsen? ;)
Wilde eigenlijk tot morgen wachten zodat ik ook een foto had van de bunnies in actie met hun 'taart'. :P Maar heb er even snel eentje gemaakt!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 december 2019 @ 10:51:44 #135
269689 crew  Viv
pi_190626556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:13 schreef aeque het volgende:
Wilde eigenlijk tot morgen wachten zodat ik ook een foto had van de bunnies in actie met hun 'taart'. :P Maar heb er even snel eentje gemaakt!
Wat leuk zeg, ik wist niet eens dat het bestond, een taart voor konijntjes. :D O+ Ben benieuwd naar de actiefoto!
pi_190626764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:42 schreef aeque het volgende:
Schijnbaar zat ik vooraan de route want het is net bezorgd! *O*

Wilde eigenlijk wachten met openmaken tot morgen maar meneer de bezorger had er iets te lang mee door de regen gelopen waardoor de doos al een beetje open was gegaan. :P

Lieve gever waarvan ik de username niet weet,

Ontzettend bedankt voor alle lekkere dingen voor mij en vooral mijn bunnies! Nu is het echt kerst. O+

[ afbeelding ]
:o Is dat een taart voor de k'nijnen?
Wat gaaf :D
Twiddel
pi_190627234
Vanavond nag ik van mezelf alles uitpakken *O* Vanavond komen er dus ook foto's :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:29:51 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190627889
Nog een boompje in de OP *O*!

Geniet ervan, aeque :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190627999
Wat zullen de konijnen een leuke kerst hebben
pi_190628010
Wat een gave konijnentaart
  dinsdag 24 december 2019 @ 15:39:29 #141
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190630404
*O* konijnentaart OMG
Mijn konijn zou gek worden :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 24 december 2019 @ 17:15:39 #142
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190631906
Nog maar twee boompjes *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_190632227
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:o Is dat een taart voor de k'nijnen?
Wat gaaf :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:38 schreef F_r het volgende:
Wat een gave konijnentaart
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
*O* konijnentaart OMG
Mijn konijn zou gek worden :o
Nou ja het lijkt vooral op een taart. :P Ze hebben er ooit een gehad toen ze jarig waren, vinden ze geweldig zo'n ding. Enige nadeel is dat ze er ook gelijk een rommel van maken want binnenin zit hooi met kruiden en dat ligt natuurlijk overal. :D
pi_190634036
Hierbij wat foto's van mijn GEWELDIGE pakket. Echt ik ben er zó ontzettend blij mee. Waar ik gister en vandaag nog wat verdrietig was en een beetje somber besefte ik me dat elk cadeautje met liefde en zorg is uitgezocht. Ik heb ervoor gekozen daarom de afgelopen 4 dagen, tot aan vanavond, om de paar uur een cadeautje uit te pakken. En dat zorgde dus voor lekker veel stemmingswisselingen ;) Maar wel op een fijne manier. De olafsokken _O- (Ik heb ook Olaf op mijn wc :') Dus ik moest lachen). Ik heb achter de kat aangerend omdat hij mijn megaschattige chocolaatjes wilde jatten (er staan tandafdrukken :') ) Ik heb gegild 'OOOH KIJK NOU MACHO' Alsof die er wat van begreep, bij alle leuke dingetjes. Ik heb Ik heb eigelijk geen favoriet. Mijn boek, ALLE Disney spulletjes. Ik O+ Marie. de theetjes, al mijn favoriete chocolaaytjes, Macho's lekkere snoepjes en speelgoed (het balletje is echt al overal door de woonkamer gevlogen). Het onwijs grote boodschappenpakket met allemaal lekkere dingen, en het mandje met verse spullen. Wat op de foto mist is enkel de koeling spullen, kaas, brie. De broccoli, en carpaccio is onderdeel van mijn kerstavond-maaltijd geweest. Ik kan jullie écht niet genoeg bedanken. Maar ik doe nog een keer lieve @Samzz en @mosrednA bedankt voor al deze lichtpuntjes. Ik zal dit nooit vergeten. *;





"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 24 december 2019 @ 20:15:23 #145
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_190634199
Hier daarnet de kadootjes uitgepakt! Ik heb 3 fantastische kerst-ornamentjes voor in de kerstboom gekregen O+ een kerstboom, een kerstman en een sneeuwpopje (ik heb dus alleen ornamenten in mijn boom, dus dat paste er perfect bij!)
Dochter spaart alles van vosjes en die heeft een zwart geometrisch beeldje van een vosje gekregen, nu al haar favoriet O+ manlief had van alles met lekkere luchtjes en puk en joep speeltjes en snoepjes O+

Ik krijg het zelf niet voor elkaar om foto's online te krijgen en wil nu op kerstavond niemand lastig vallen daarvoor, dus dat komt na de kerstdagen wel.

Hele fijne dagen allemaal ~:)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_190634303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:04 schreef ConqueringChaos het volgende:
Hierbij wat foto's van mijn GEWELDIGE pakket. Echt ik ben er zó ontzettend blij mee. Waar ik gister en vandaag nog wat verdrietig was en een beetje somber besefte ik me dat elk cadeautje met liefde en zorg is uitgezocht. Ik heb ervoor gekozen daarom de afgelopen 4 dagen, tot aan vanavond, om de paar uur een cadeautje uit te pakken. En dat zorgde dus voor lekker veel stemmingswisselingen ;) Maar wel op een fijne manier. De olafsokken _O- (Ik heb ook Olaf op mijn wc :') Dus ik moest lachen). Ik heb achter de kat aangerend omdat hij mijn megaschattige chocolaatjes wilde jatten (er staan tandafdrukken :') ) Ik heb gegild 'OOOH KIJK NOU MACHO' Alsof die er wat van begreep, bij alle leuke dingetjes. Ik heb Ik heb eigelijk geen favoriet. Mijn boek, ALLE Disney spulletjes. Ik O+ Marie. de theetjes, al mijn favoriete chocolaaytjes, Macho's lekkere snoepjes en speelgoed (het balletje is echt al overal door de woonkamer gevlogen). Het onwijs grote boodschappenpakket met allemaal lekkere dingen, en het mandje met verse spullen. Wat op de foto mist is enkel de koeling spullen, kaas, brie. De broccoli, en carpaccio is onderdeel van mijn kerstavond-maaltijd geweest. Ik kan jullie écht niet genoeg bedanken. Maar ik doe nog een keer lieve @:Samzz en @:mosrednA bedankt voor al deze lichtpuntjes. Ik zal dit nooit vergeten. *;

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat fijn om te zien dat we je er zo blij mee hebben kunnen maken, helemaal super O+ En enorm gegund!

Ik ben benieuwd wat Macho gaat vinden van zn speeltjes, ondanks dat je zei dat hij er niets mee zou doen. Ik hen die uitgekozen :D
pi_190634333
Ohh, ik had er overheen gelezen. R.I.P. Onderburen hahaha
pi_190634344
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef mosrednA het volgende:

[..]

Wat fijn om te zien dat we je er zo blij mee hebben kunnen maken, helemaal super O+ En enorm gegund!

Ik ben benieuwd wat Macho gaat vinden van zn speeltjes, ondanks dat je zei dat hij er niets mee zou doen. Ik hen die uitgekozen :D
Dat balletje is al veel gebruikt, en laserlampjes vind hij geweldig dus wij gaan daar samen veel plezier mee hebben :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190634366
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:15 schreef Ireth het volgende:
Hier daarnet de kadootjes uitgepakt! Ik heb 3 fantastische kerst-ornamentjes voor in de kerstboom gekregen O+ een kerstboom, een kerstman en een sneeuwpopje (ik heb dus alleen ornamenten in mijn boom, dus dat paste er perfect bij!)
Dochter spaart alles van vosjes en die heeft een zwart geometrisch beeldje van een vosje gekregen, nu al haar favoriet O+ manlief had van alles met lekkere luchtjes en puk en joep speeltjes en snoepjes O+

Ik krijg het zelf niet voor elkaar om foto's online te krijgen en wil nu op kerstavond niemand lastig vallen daarvoor, dus dat komt na de kerstdagen wel.

Hele fijne dagen allemaal ~:)
https://www.mupload.nl/

Ik heb deze website gebruikt. Je kunt daar gewoon je foto aanklikken die je erop wil hebben, en dan gebruik je de link tussen de [ IMG] Haakjes.
Mocht je er niet uitkomen wil ik je best helpen hoor, mij val je er niet mee lastig :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190634379
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:24 schreef mosrednA het volgende:
Ohh, ik had er overheen gelezen. R.I.P. Onderburen hahaha
Gelukkig heb ik geen onderburen ;) Ik woon boven waar jullie binnen kwamen bij al die brievenbussen ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')