Haha ja, al hou ik best wel lang volquote:Op vrijdag 20 december 2019 00:45 schreef ViviRAWRS het volgende: @:ludivinelaurel Ah, het eerste schaap is over de dam zie ik.
![]()
Ik heb de kaart niet zelf gemaakt, maar vond 'm inderdaad heel toepasselijk vanwege je hobby!
quote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Haha ja, al hou ik best wel lang vol![]()
Echt leuke kaart, je had over het grootste pakketje, die heb ik dan maar open gemaakt
Echt geweldig!!![]()
![]()
Kan ik lekker veel doen! Big virtuele hug van mij!
Andere lezers: ik had aangegeven dat ik graag cutting dies wilde voor mijn hobby, geen stansen, want heb geen machine. Wat deed de lieve ViviRAWRS vervolgens?
[ afbeelding ]
Ze heeft je een stansmachine gegevenquote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Echt leuke kaart, je had over het grootste pakketje, die heb ik dan maar open gemaakt
Echt geweldig!!![]()
![]()
Andere lezers: ik had aangegeven dat ik graag cutting dies wilde voor mijn hobby, geen stansen, want heb geen machine. Wat deed de lieve ViviRAWRS vervolgens?
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Echt geweldig!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 13:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had je mijn foto gezien van al het liefs dat meneer Magica en @:magica hadden gebracht gisteren?
Nah, alles of niets tochquote:Op zondag 22 december 2019 13:33 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Jagun jezelf vast een cadeautje. Geloof me je hebt genoeg om tot de kerst af en toe wat uit te pakken
Ik kies ook voor de voor het oog 'kleine' pakketjes. De grotere dozen 'moeten' wachten tot kerst
Hahaha normaal ik mijn denken wel echt zo. Maar ik moet me inhoudenquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 13:40 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahaha normaal ik mijn denken wel echt zo. Maar ik moet me inhouden
Ja af en toe 1 is ook wel leuk, als je het daarbij kan houdenquote:Op zondag 22 december 2019 13:40 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahaha normaal ik mijn denken wel echt zo. Maar ik moet me inhouden
Ja moeilijk. Heb een kleine 10 cadeautjes al uitgepakt. 1 balletje is ook al fanatiek gebruik van gemaaktquote:Op zondag 22 december 2019 14:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja af en toe 1 is ook wel leuk, als je het daarbij kan houden
Ik moet hier zo hard om lachenquote:Op zondag 22 december 2019 14:24 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja moeilijk. Heb een kleine 10 cadeautjes al uitgepakt. 1 balletje is ook al fanatiek gebruik van gemaaktMaar het is ook zo'n groot pakket dat het lukt. Vannacht toen ik wakker werd had de kat ook al zijn snoepjes meegpikt naar bed, dus die moest ik even weghalen bij het pakket en in de boekenkast verstoppen
quote:
Ik wist eerst ook precies niks over de hobby scrapbooken.quote:
Wow, wat een lieve meedenkactie van hen!quote:Op zondag 22 december 2019 14:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook precies niks over de hobby scrapbooken.Nadat ik haar wensenlijstje ontcijferd had, begreep ik dat zo'n machine wordt gebruikt om figuurtjes uit papier te "knippen". Ze vroeg dus eigenlijk om papieren figuurtjes die in de fabriek gemaakt zijn, maar nu kan ze het voortaan zelf!
Ik had gezien het budget eigenlijk een kleinere machine op het oog, en had aan https://www.kaartenhobby.nl/ gevraagd of het zinvol zou zijn om te wachten met bestellen tot Black Friday. Ik had daarbij uitgelegd dat het om deze Kerstpakkettenactie ging, en dat ik zoveel mogelijk uit het budget wilde halen voor mijn ontvanger. Die kleinere machine zou helaas niet afgeprijsd worden tijdens Black Friday, maar ik kreeg wel een 10% kortingscode.Bestelling geplaatst, en toen namen ze contact op omdat er bij nader inzien wél een relevante actie gepland was: een grotere machine van een ander merk zou flink afgeprijsd worden. Na afstemmen met @:ludivinelaurel heb ik de bestelling laten aanpassen, en zo had ik dus nog vóór Black Friday de grotere machine al in huis, tegen een zeer scherpe prijs. Het is dus ook een beetje een cadeau van https://www.kaartenhobby.nl/!
[ afbeelding ]
2 dozen?quote:Op zondag 22 december 2019 15:59 schreef Djurres het volgende:
M’n ouders hebben hun pakket vandaag gebracht.
Vriendin en ik zijn morgen aan de beurt om te brengen!
[ afbeelding ]
PS: let niet op de bende verder want we zijn ook nog aan het klussen hehe
Leuk weetje, ivm een paar vragen heb ik onze ontvanger een berichtje moeten sturen, dus ze weet van wie ze het gaat krijgen. Bij deze een sneak preview.. we hebben de doos hier dus echt net dicht gemaakt, en dit is doos 1 van de 2!
Ik ben aan het zoeken naar een bende en kan het niet vinden, kun je aanwijzen wat je met bende bedoeld?quote:Op zondag 22 december 2019 15:59 schreef Djurres het volgende:
M’n ouders hebben hun pakket vandaag gebracht.
Vriendin en ik zijn morgen aan de beurt om te brengen!
[ afbeelding ]
PS: let niet op de bende verder want we zijn ook nog aan het klussen hehe
Leuk weetje, ivm een paar vragen heb ik onze ontvanger een berichtje moeten sturen, dus ze weet van wie ze het gaat krijgen. Bij deze een sneak preview.. we hebben de doos hier dus echt net dicht gemaakt, en dit is doos 1 van de 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |