Lulletje rozenwaterquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Deze gastjes zijn het ergst. Van Rico snapt iedereen dat je die niet in het donker tegen wil komen. Deze kindjes, die ongeveer de helft van mij en mijn goede vriend @:Paul wegen, trappen je ook in een schop dood maar je denkt dat het lieve kleine jongetjes zijn
Het was niet telkens tegen Kraus of Souwer maar hij heeft wel twee K-1 MAX Final 8 toernooien gewonnen (2004, 2006).quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yes. Dank je. Indrukwekkende stats. Of vecht ie alleen maar tegen sukkels?
Hihi. Gekkie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef praadje het volgende:
B.A.D.R. afkorting voor Breekt Arm Door Rico.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Deze gastjes zijn het ergst. Van Rico snapt iedereen dat je die niet in het donker tegen wil komen. Deze kindjes, die ongeveer de helft van mij en mijn goede vriend @:Paul wegen, trappen je ook in een schop dood maar je denkt dat het lieve kleine jongetjes zijn
Daarom heb ik ook geen probleem als ze het lekker in de ring doen, maar dit hoort niet op straat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn oma is vandaag begraven. Dus heb ik het leed verzacht met een tobbe ben en jerries en kan ik zo nog een heel blok kaas opeten
Laterquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:27 schreef Peunage het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagd, maar hoe laat is het gevecht tussen Badr en Rico?
22.15quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:27 schreef Peunage het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagd, maar hoe laat is het gevecht tussen Badr en Rico?
3 minuten?quote:
Sow.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Het zijn alleen bekende koppen die komen voor deze wedstrijd?![]()
Hou toch je muil mens
Geen grote mond tegen lellebel joh HONDquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Het zijn alleen bekende koppen die komen voor deze wedstrijd?![]()
Hou toch je muil mens
tweedequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welke ronde brak Badr vorige keer zijn arm
Ik kots over dr heen met dat stomme geouwehoerquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen lellebel joh HOND
Ja leuke vechterquote:
Gewoon opflikkeren met dat dagjesvolk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen lellebel joh HOND
Ik ben ook dagjesvolk en ik tolereer al helemaal geen grote mond ZWIJNquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon opflikkeren met dat dagjesvolk.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef TTSS het volgende:
Livestream ligt eruit en ik heb geen tv
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Snoekbaarsquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook dagjesvolk en ik tolereer al helemaal geen grote mond ZWIJN
Dat werkt niet ik zie een errorquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://crackstreams.com/mmastreams/watch-glory-74/
Bedankt!quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://crackstreams.com/mmastreams/watch-glory-74/
Remy heeft haar bijgespijkerdquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:36 schreef wuuht het volgende:
pfff die Helene weet toch helemaal niks van vechtsport
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef TTSS het volgende:
Livestream ligt eruit en ik heb geen tv
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de broer van Rico.quote:
tx!quote:
Denk dat Rutte ook onderweg is, die gaat zelfs naar NAC.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Van Pauw verwacht ik dat echt niet, in zo'n pauperpaleis
Begint die wedstrijd nu?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga op de naam af, ik ben voor Glunder
toevallig ook een gelegenheid waar je Helene Hendriks in de reet kan neukenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Rutte ook onderweg is, die gaat zelfs naar NAC.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
toevallig ook een gelegenheid waar je Helene Hendriks in de reet kan neuken
Gewoon een RMS vlag naast z'n naamquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga op de naam af, ik ben voor Glunder
Gecondoleerd maat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn oma is vandaag begraven. Dus heb ik het leed verzacht met een tobbe ben en jerries en kan ik zo nog een heel blok kaas opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |