abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190581798
Hallo,

Ik zit met soort van een probleem.
Ik heb heel erg dat ik steeds zit met wat mensen van mij denken.
Gister toevallig bij the voice of holland had iemand hetzelfde zij verwoorde het zo:

Ik heb vooral heel erg dat ik mij bezighoud met wat andere mensen van mij denken. Dus ik durf niet overtuigend over te komen voor het geval het misgaat.

Dit heb ik ook en durf in groepsgesprekken heel vaak niks te zeggen tenzij ik de mensen heel erg goed ken. Maar anders niet.

Zo ben ik 23 ben bijvoorbeeld nog nooit op een meisje afgestapt volgens mij heeft bijna elke jongen dit wel een keer gedaan.

Hebben meer mensen dit en zo ja hoe gaan jullie hier mee om?
pi_190582111
Hoe vaak heb jij zelf een bard oordeel over anderen? En als iemand anders een fout of blunder maakt, denk je daar dan vaak aan?

Ik neem aan van niet. Dus ga er maar van uit dat mensen jou ook echt niet hard beoordelen. Durf jezelf te laten zien. De mensen die het meeste contacten hebben, zijn juist degenen die niet bang zijn om af en toe op hun bek te gaan. Want de meeste mensen denken niet zwart/wit, je hebt dan niet meteen afgedaan.

Dit kan je alleen leren door vaker uit je comfortzone te komen. In je hoofd is het vaak veel erger dan in werkelijkheid.
pi_190587002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef -Straw- het volgende:
Hoe vaak heb jij zelf een bard oordeel over anderen? En als iemand anders een fout of blunder maakt, denk je daar dan vaak aan?

Ik neem aan van niet. Dus ga er maar van uit dat mensen jou ook echt niet hard beoordelen. Durf jezelf te laten zien. De mensen die het meeste contacten hebben, zijn juist degenen die niet bang zijn om af en toe op hun bek te gaan. Want de meeste mensen denken niet zwart/wit, je hebt dan niet meteen afgedaan.

Dit kan je alleen leren door vaker uit je comfortzone te komen. In je hoofd is het vaak veel erger dan in werkelijkheid.
Nou, over mensen die ik iets beter ken, heb ik vaak toch wel een oordeel. En dat oordeel is niet altijd positief.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190588856
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, over mensen die ik iets beter ken, heb ik vaak toch wel een oordeel. En dat oordeel is niet altijd positief.
Ja ok, dat kan. En dan? Het maakt toch niet uit of jouw oordeel niet positief is? Dat is jouw mening en dat is prima, maar het is geen ramp. En ik denk niet dat je elke dag aan die mensen denkt en je oordeel.

Ik wil dit maar gewoon duidelijk maken aan ts he ;)
Meestal maakt het niemand wat uit als je eens een blunder maakt ofzo. En als ze dat wel al denken dan zijn ze daar echt niet non stop mee bezig.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 22 december 2019 @ 00:59:45 #5
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190588904
1/3 van de mensen gaan je HATEN whatever je ook doet
1/3 HOUDT van je whatever je doet
1/3 is neutraal

zoek de 1/3 die van je houdt en ditch de haters
pi_190588914
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 00:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ok, dat kan. En dan? Het maakt toch niet uit of jouw oordeel niet positief is? Dat is jouw mening en dat is prima, maar het is geen ramp. En ik denk niet dat je elke dag aan die mensen denkt en je oordeel.

Ik wil dit maar gewoon duidelijk maken aan ts he ;)
Meestal maakt het niemand wat uit als je eens een blunder maakt ofzo. En als ze dat wel al denken dan zijn ze daar echt niet non stop mee bezig.
De meeste mensen vinden het inderdaad een ramp als ik een hard oordeel over ze heb :D
pi_190589551
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

In mijn ervaring zijn andere mensen meestal een stuk milder of meer met zichzelf bezig, dan je zelf denkt. Nooit iedereen zal je aardig vinden, dat is waar. Maar het is niet dat je op een blunder direct wordt afgerekend. Dat was meer het punt.

Wees niet bang om imperfect te zijn net als iedereen.
pi_190589628
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 02:26 schreef -Straw- het volgende:

[..]

In mijn ervaring zijn andere mensen meestal een stuk milder of meer met zichzelf bezig, dan je zelf denkt. Nooit iedereen zal je aardig vinden, dat is waar. Maar het is niet dat je op een blunder direct wordt afgerekend. Dat was meer het punt.

Eens. Ik heb ook nooit een (negatief) oordeel over je als iets een keer niet goed gaat. Wèl als je een kutkarakter hebt. Als je me daarmee lastigvalt, dan zaag ik je af boven de enkels.

Maar het is laat. Bedtijd enzo.

[ Bericht 13% gewijzigd door Puntenjager op 22-12-2019 03:32:35 ]
  zondag 22 december 2019 @ 04:19:38 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_190589703
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 02:26 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Supereens met deze comment. Altijd jezelf zijn en als dat niet genoeg is dan is dat andermans probleem.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_190590281
Nou, heel eerlijk gezegd: de meestr mensen vinden niks van je.

En als ze dat wel doen, dan hou je ze er toch niet van tegen. Zolang jij een ander geen kwaad doet, wat interesseert het dan? Wat een ander zegt, denkt of doet over jou is niet jouw verantwoordelijkheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door totebel op 22-12-2019 09:32:14 ]
pi_190590515
Naast de verstandige adviezen voor mij, wil ik er nog aan toe voegen dat het niet helpt om jezelf te vergelijken met anderen en jezelf daarmee naar beneden te halen. "Zus en zo heeft meer knikkers dan ik en al meer gewonnen." Bedenk wat de beste versie van jezelf zou doen en handel daarnaar.
pi_190590569
Edit: dubbel

[ Bericht 97% gewijzigd door totebel op 22-12-2019 09:31:49 (Dubbel klik) ]
pi_190599357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:21 schreef tijdjes12345 het volgende:
Hallo,

Ik zit met soort van een probleem.
Ik heb heel erg dat ik steeds zit met wat mensen van mij denken.
Gister toevallig bij the voice of holland had iemand hetzelfde zij verwoorde het zo:

Ik heb vooral heel erg dat ik mij bezighoud met wat andere mensen van mij denken. Dus ik durf niet overtuigend over te komen voor het geval het misgaat.

Dit heb ik ook en durf in groepsgesprekken heel vaak niks te zeggen tenzij ik de mensen heel erg goed ken. Maar anders niet.

Zo ben ik 23 ben bijvoorbeeld nog nooit op een meisje afgestapt volgens mij heeft bijna elke jongen dit wel een keer gedaan.

Hebben meer mensen dit en zo ja hoe gaan jullie hier mee om?
Relativeren. Meeste mensen zijn echt stukken minder met je bezig dan je zou hopen. Ten tweede kost het onnodig veel energie die je ook nuttiger kan besteden. En vooral ook leuker. Ten derde als je voor anderen probeert te denken, heb je minder gespreksstof met ze. Immers, als je liever aannames doet, zul je het minder vaak toetsen.
En als laatste kun je ook besluiten dat ondanks dat het jakkiebah eng is, het risico nemen van een mindere reactie toch de moeite waard kan zijn. Omdat het stiekem misschien best meevalt, positiever uitvalt dan gedacht, je nog eens interessante feedback kan genereren en omdat het ook best goed kan voelen dat je het lef hebt eens in de zoveel tijd op je bek te gaan. Iedereen maakt fouten en je leert doorgaans beter als je niet alleen maar voor louter positiviteit open lijkt te staan.
  zondag 22 december 2019 @ 19:44:48 #14
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190599816
Mensen zijn idd meer met zichzelf bezig in hun hoofd. En het moet je gewoon niet uitmaken wat andere denken maar dat is erg makkelijk gezegd. Probeer maar moeite te doen om gewoon jezelf te zijn, daarmee word je namelijk het meeste geaccepteerd. Gewoon veel oefenen bij vrienden of zo...
En niet in derde persoon over jezelf nadenken tijdens zo'n moment, probeer daar mee aan de slag te gaan. :)
pi_190628567
Dat is je sociale Ego.... en dat is je grootste interne vijand :P Mensen die hun sociale ego niet onder controle hebben, kunnen nooit hun volle potentie vervullen.
Veel woorden om te zeggen: Je moet schijt hebben aan wat anderen van je vinden :)
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:52:32 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190628972
Het is zonde om bezig te zijn met wat anderen van je vinden ,helemaal om daar naar te leven .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190629020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Het is zonde om bezig te zijn met wat anderen van je vinden ,helemaal om daar naar te leven .
En hoe voorkom je het zonder met dat knagende gevoel te blijven zitten? Hoe negeer je het? Herken wel wat uit de OP.
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:04:56 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190629097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En hoe voorkom je het zonder met dat knagende gevoel te blijven zitten? Hoe negeer je het? Herken wel wat uit de OP.
ik heb me vroeger teveel aangetrokken wat anderen over mij zeiden ..
Ten eerste waarom denk ik dat ik zo belangrijk ben dat anderen met mij bezig zijn als ik zelf vind dat ik goed in elkaar zit en handel naar mijn normen en waarden. Je zou het ook bijna arrogant kunnen noemen bwv

Maar je kan em ook nog een keer omdraaien .. Als mensen zo met jou bezig zijn zie het dan maar als een compliment oid. Blijkbaar ben je belangrijk genoeg om over te hebben.
2 heel verschillende insteken :+ maar dat heeft mij wel geholpen
Natuurlijk is het wel eens lastig en eng , maar daar ga ik mijn leven/gedachten/mening niet voor aanpassen/veranderen
Zoiets :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190629099
Ik denk dat iedereen wel zo'n fase kent. Meeste mensen zijn wat jonger dan jij, maar zou me proberen vooral niet te druk te maken.

Ik had dit ook toen ik een jaar of 15-16 was. Daar ben ik wel behoorlijk overheen gegroeid.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_190633058
Je kunt niet iedereen pleasen, dus please vooral jezelf. Weet je zeker dat er iemand 'pleased' is.
pi_190645244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:04 schreef puzziepie het volgende:

[..]

ik heb me vroeger teveel aangetrokken wat anderen over mij zeiden ..
Ten eerste waarom denk ik dat ik zo belangrijk ben dat anderen met mij bezig zijn als ik zelf vind dat ik goed in elkaar zit en handel naar mijn normen en waarden. Je zou het ook bijna arrogant kunnen noemen bwv

Maar je kan em ook nog een keer omdraaien .. Als mensen zo met jou bezig zijn zie het dan maar als een compliment oid. Blijkbaar ben je belangrijk genoeg om over te hebben.
2 heel verschillende insteken :+ maar dat heeft mij wel geholpen
Natuurlijk is het wel eens lastig en eng , maar daar ga ik mijn leven/gedachten/mening niet voor aanpassen/veranderen
Zoiets :P
Mooie insteek. Heb echter in het verleden wel last gehad van mensen die zo radicaal anders over dingen dachten dan ik dat ze het nodig vonden bepaalde uitspraken te verdraaien en verspreiden.

Dat heeft me echt pijn gedaan, een verkeerd beeld dat over mij gecreëerd is. En ik weet ook wel dat ik dan moet vasthouden aan mijn eigen normen en waarden maar als meerdere mensen je dat kwalijk nemen ga je toch aan jezelf twijfelen.
  woensdag 25 december 2019 @ 13:51:29 #22
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190645352
Gewoon dicht bij jezelf blijven. Wat een ander vind is totaal niet relevant. Wie kent jou nou beter dan jezelf?

Vaar daarop.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 25 december 2019 @ 14:25:46 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190645928
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mooie insteek. Heb echter in het verleden wel last gehad van mensen die zo radicaal anders over dingen dachten dan ik dat ze het nodig vonden bepaalde uitspraken te verdraaien en verspreiden.

Dat heeft me echt pijn gedaan, een verkeerd beeld dat over mij gecreëerd is. En ik weet ook wel dat ik dan moet vasthouden aan mijn eigen normen en waarden maar als meerdere mensen je dat kwalijk nemen ga je toch aan jezelf twijfelen.
Ik herken wel wat je zegt over dat verkeerde beeld wat over jou is gecreëerd
Al dan niet bewust ,(dat weet ik niet) Maar mijn ervaring is iig wel dat het vaak bewust is en waar 'schapen 'in mee (kunnen) gaan .Alles uit eigenbelang .Ik snap dat je die momenten hebt gehad dat je ging twijfelen aan jezelf,
ik heb mezelf ook vaak zo gevoeld.Maar om er naar te gaan leven , is zonde ,want dan laat je je leven door angst en laat je eigenlijk nog bepalen door eventuele meningen die anderen misschien wel of niet over jou hebben. Ik heb een hoop shit meegemaakt, beschuldigd worden , mensen die daar in mee gaan , en het heeft me diep gekwetst . Maar als ik blijf hangen in wat is gebeurd ,dan laat ik me nog steeds leven door een gebeurtenis/verleden/angst
Ik bedoel ook niet te beweren dat ik het nou allemaal zo goed weet,Want ik ga nog regelmatig op mijn bek, maar naarmate je ouder word kan je sommige dingen steeds makkelijker van je af laten glijden. Niet alles , maar wel steeds beter :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190646810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Al dan niet bewust ,(dat weet ik niet) Maar mijn ervaring is iig wel dat het vaak bewust is en waar 'schapen 'in mee (kunnen) gaan .Alles uit eigenbelang .Ik snap dat je die momenten hebt gehad dat je ging twijfelen aan jezelf,
ik heb mezelf ook vaak zo gevoeld.Maar om er naar te gaan leven , is zonde ,want dan laat je je leven door angst en laat je eigenlijk nog bepalen door eventuele meningen die anderen misschien wel of niet over jou hebben. Ik heb een hoop shit meegemaakt, beschuldigd worden , mensen die daar in mee gaan , en het heeft me diep gekwetst . Maar als ik blijf hangen in wat is gebeurd ,dan laat ik me nog steeds leven door een gebeurtenis/verleden/angst
Ik bedoel ook niet te beweren dat ik het nou allemaal zo goed weet,Want ik ga nog regelmatig op mijn bek, maar naarmate je ouder word kan je sommige dingen steeds makkelijker van je af laten glijden. Niet alles , maar wel steeds beter :)
Ja, je hebt gelijk. Af en toe kan in een slechte periode alles weer in mijn hoofd voorbij komen en herhaal ik eindeloos alle negatieve uitspraken die ik mij herinner. Ook twijfels: Moet ik mij schuldig voelen voor dingen die ik gezegd of gedaan heb?

Maar dan realiseer ik mijzelf weer dat alleen ik zelf weet hoe ik ergens over denk of hoe ik ben en dat dit niet klopt met het beeld dat geschapen is. Maar toch is het rottig, hopelijk kan ik mij in de toekomst iets beter aan dit principe vasthouden. Want ik merk toch dat mijn gedachten regelmatig dan weer alle kanten opschieten.
pi_190646939
Keb tegenwoordig een beetje schijt als mensen vinden dat ik rare dingen zeg ofzo. Interesseert me gewoon minder.
Je moet mensen een beetje uit de tent lokken TS, als jij gewoon content bent met jezelf en niemand pijn doet moeten zij lekker weten wat ze met je info doen.

Als jij niks fout doet moet je "de fout" (SUBJECTIEF!!) niet bij jezelf zoeken.

Zeker met een meisje aanspreken ofzo, dan ben je toch alleen maar een toffe kerel als je dat doet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190646976
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 09:21 schreef ripe72 het volgende:
Naast de verstandige adviezen voor mij, wil ik er nog aan toe voegen dat het niet helpt om jezelf te vergelijken met anderen en jezelf daarmee naar beneden te halen. "Zus en zo heeft meer knikkers dan ik en al meer gewonnen." Bedenk wat de beste versie van jezelf zou doen en handel daarnaar.
Dit is best motiverend als je in actie wilt komen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190647044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als jij sterk in je eigen normen en waarden vertrouwt heb je genoeg basis om je niet gek te laten maken, ook al is de mening van 90% anders.

Over het milieu en integratie zit ik meer op één lijn met PVV en FvD, dat scoort niet lekker hoor op de universiteit kan ik je vertellen.
  woensdag 25 december 2019 @ 15:51:49 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190647199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:31 schreef ludovico het volgende:
Keb tegenwoordig een beetje schijt als mensen vinden dat ik rare dingen zeg ofzo. Interesseert me gewoon minder.
Je moet mensen een beetje uit de tent lokken TS, als jij gewoon content bent met jezelf en niemand pijn doet moeten zij lekker weten wat ze met je info doen.

Als jij niks fout doet moet je "de fout" (SUBJECTIEF!!) niet bij jezelf zoeken.

Dit
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij sterk in je eigen normen en waarden vertrouwt heb je genoeg basis om je niet gek te laten maken, ook al is de mening van 90% anders.

En dit ! :Y

(Niets aan toe te voegen) :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190647261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wijze dame
pi_190647309
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:51 schreef puzziepie het volgende:
En dit !

(Niets aan toe te voegen)
Kan je uiteraard wel als star overkomen maar waarschijnlijk ook als heel eerlijk. Rechtoe en rechtaan. Mensen hoeven het niet met je eens te zijn maar als er logica en eerlijkheid in je redenatie zit dan hebben mensen die het oneens zijn met je bij conflicten alsnog wel respect voor je.
  woensdag 25 december 2019 @ 16:13:59 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190647483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je uiteraard wel als star overkomen maar waarschijnlijk ook als heel eerlijk. Rechtoe en rechtaan. Mensen hoeven het niet met je eens te zijn maar als er logica en eerlijkheid in je redenatie zit dan hebben mensen die het oneens zijn met je bij conflicten alsnog wel respect voor je.
Eens
En leef je leven als de mens die je bent , met je eigen normen en waarden , vertrouw daar op, luister goed naar je gevoel en handel daarnaar .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190648199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eens
En leef je leven als de mens die je bent , met je eigen normen en waarden , vertrouw daar op, luister goed naar je gevoel en handel daarnaar .
Toch vind ik dat lastig als ik geconfronteerd wordt met mensen uit het verleden. Dan gaat alles in mijn hoofd zich opnieuw afspelen. Hoe voorkom ik dat?
  woensdag 25 december 2019 @ 17:26:55 #33
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190648346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Toch vind ik dat lastig als ik geconfronteerd wordt met mensen uit het verleden. Dan gaat alles in mijn hoofd zich opnieuw afspelen. Hoe voorkom ik dat?
Dat weet ik niet, maar besef dat dit ten koste van jezelf gaat. Dat jij jouw energie stopt in iets wat je alleen maar rottiger laat voelen. En onterecht! :P
Ik weet van mezelf dat ik een oprecht mens ben en mijn eigen normen en waarden heb. En die zijn voor mij belangrijk, daar wil ik naar leven.
Confrontaties zijn soms kut, je gaat die liever uit de weg. En toch voel je je uiteindelijk veel beter als je ze aangaat. Blijf bij jezelf en sta voor jezelf , vertrouw op jezelf. Soms kunnen uit confrontaties ook hele goede dingen ontstaan en geeft het je de ruimte om het te kunnen laten rusten/accepteren en vooral sterker maken. Lastig uitleggen :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 25 december 2019 @ 17:35:43 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190648445
Wat andere mensen denken, maakt niet uit. Probeer dat te beseffen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190651124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar besef dat dit ten koste van jezelf gaat. Dat jij jouw energie stopt in iets wat je alleen maar rottiger laat voelen. En onterecht! :P
Ik weet van mezelf dat ik een oprecht mens ben en mijn eigen normen en waarden heb. En die zijn voor mij belangrijk, daar wil ik naar leven.
Confrontaties zijn soms kut, je gaat die liever uit de weg. En toch voel je je uiteindelijk veel beter als je ze aangaat. Blijf bij jezelf en sta voor jezelf , vertrouw op jezelf. Soms kunnen uit confrontaties ook hele goede dingen ontstaan en geeft het je de ruimte om het te kunnen laten rusten/accepteren en vooral sterker maken. Lastig uitleggen :@
Ja, je hebt gelijk. Dank voor de lieve woorden. :) Ik ervaar zelf vooral dat ik mij met m'n eigen gedachtes over dit soort dingen veel onnodige stress en negatieve gevoelens bezorg. Ik zoek naar een rustpunt in mijn hoofd maar vind dat niet altijd.
  woensdag 25 december 2019 @ 21:42:47 #36
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190651371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 21:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Dank voor de lieve woorden. :) Ik ervaar zelf vooral dat ik mij met m'n eigen gedachtes over dit soort dingen veel onnodige stress en negatieve gevoelens bezorg. Ik zoek naar een rustpunt in mijn hoofd maar vind dat niet altijd.
Loop je wel eens ?
Raar zeggen , maar dat is een heel goed middel om je hoofd leeg te krijgen :P
Ik moest dat wel leren , want ik heb altijd een spuughekel aan 'sport'gehad. Heb me wel moeten dwingen om te gaan lopen Maar ik kreeg hier zoveel goede energie van , en tijdens het lopen kon ik mijn hoofd legen .. en tegelijk op een andere manier jezelf weer opladen . zeg maar .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190829440
Zeker niet iedereen durft te praten met het gewenste geslacht voor zijn/haar 23ste. Dat is een heule grote fabel. Het blijft voor de meeste mensen altijd doodeng. Ze laten het echter niet zien; omdat ze bang zijn dat ze dan niet "normaal" overkomen. Ook mensen die jij ziet als zéér aantrekkelijk en beter. Daar zit ook gewoon hetzelfde mensenbrein in. Het lukt mensen doorgaans om de zenuwen in controle te krijgen na láng (na 23 lang)..en maar iets te zeggen, ook al komt het dom over, dan niks..in de hoop dat het werkt.. maar het blijft altijd eng hoor.

En weet je wat dat over je zegt; je bent geen arrogante narcist. Gewoon normaal. Met emphatie enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')