abonnement Unibet Coolblue
pi_190618632
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die moet je gewoon zo snel mogelijk weg doen. Was niks, is niks en zal ook nooit iets worden. Als je 'm van de winterstop kan slijten gewoon doen.
Heeft een relatie met de dochter van Van Bommel.
Nu weten we gelijk waarom hij Rosario wekelijks opstelde en aanvoerder had gemaakt
pi_190618650
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Levert toch niet veel op?
Elke cent is mooi meegenomen,zolang ie maar oprot.
pi_190618687
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:42 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Scarface roept graag dingen om zijn negativiteit wat extra lading te geven uiteraard.
John de Jong zit er echt niet voor 100.000 per jaar. Die verdient nu waar hij in zijn voetbalcarriere alleen maar van kon dromen.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 23 december 2019 @ 21:03:19 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190619097
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vast niet, maar hij krijgt in elk geval 'n salaris wat hij elders niet kan pakken. Geloof er niks van dat clubs als Wolfsburg, Everton e.d. staan te dringen om John de Jong in te lijven als TD.

Afgelopen transferwindow was gewoon hopeloos.
Nu doe je alsof Wolfsburg of Everton qua financieen gelijkwaardig zijn aan PSV
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

John de Jong zit er echt niet voor 100.000 per jaar. Die verdient nu waar hij in zijn voetbalcarriere alleen maar van kon dromen.
Overmars pakt zonder bonussen 400k per jaar. Alles daarboven is dubbel te duur betaald voor John de Jong
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_190619437
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Levert toch niet veel op?
Nee, maar beter dan doortobben met die jongen. In het buitenland zal zijn CV ook nog wel enige indruk wekken bij nietsvermoedende clubs. Toch behoorlijk wat wedstrijden gespeeld en zelfs een interland. Voor je het weet kan je hem voor 6 miljoen slijten. Heb je toch 3 x Boscagli weer terugverdiend.

Moet wel iets voor terug komen, desnoods huur voor een half seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190619627
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar beter dan doortobben met die jongen. In het buitenland zal zijn CV ook nog wel enige indruk wekken bij nietsvermoedende clubs. Toch behoorlijk wat wedstrijden gespeeld en zelfs een interland. Voor je het weet kan je hem voor 6 miljoen slijten. Heb je toch 3 x Boscagli weer terugverdiend.

Moet wel iets voor terug komen, desnoods huur voor een half seizoen.
Dat laatste is 'n beetje het probleem. Met 6 miljoen doe je niet veel, zeker John de Jong niet. Ik zou 'm eigenlijk gewoon laten staan.

Misschien gaat het draaien de 2e seizoenshelft, hobbelt 'ie wat mee en vang je er wat meer voor.
pi_190619673
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 21:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Nu doe je alsof Wolfsburg of Everton qua financieen gelijkwaardig zijn aan PSV
[..]

Nee, zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel ermee dat J. de Jong pas weggaat als dat soort clubs komen.

En die komen dus niet voor John.
pi_190619754
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat laatste is 'n beetje het probleem. Met 6 miljoen doe je niet veel, zeker John de Jong niet. Ik zou 'm eigenlijk gewoon laten staan.

Misschien gaat het draaien de 2e seizoenshelft, hobbelt 'ie wat mee en vang je er wat meer voor.
Het gaat echt niet beter draaien zonder dat er betere spelers bij komen. Er zal hoe dan ook doorgeselecteerd moeten worden en Rosario staat van de basisspelers met stip op één wmb.

Maar idd, je hebt niet zomaar een fatsoenlijke middenvelder erbij in de winterstop. Toch raad ik het PSV met klem aan om er alles aan te doen die eentje te vinden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190619893
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 21:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Overmars pakt zonder bonussen 400k per jaar. Alles daarboven is dubbel te duur betaald voor John de Jong

Brands pakte een miljoen terwijl hij de eerste 5 jaar alleen maar faalde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190624224
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Brands pakte een miljoen terwijl hij de eerste 5 jaar alleen maar faalde.
En zit nu bij een club in de PL.

Ook JdJ moet nog het een en ander leren; er van uit gaan dat hij het vak vanaf het eerste moment volledig in de vingers heeft, getuigt niet van al te veel realiteitszin. Als hij zo goed was als Marcel Brands, dan zou ook hij in de PL werken.

Dat ze MvB er uit geflikkerd hebben, is in ieder geval een goed teken. Onder Faber lijken ze in ieder geval weer wat plezier in het voetballen te hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Lyrebird het volgende:

Zijn de jongens bang voor van Bommel of zo. Het is erg mechanisch, er zit te weinig plezier in het spel.

... Of is iedereen te druk bezig met waarom het niet loopt? Dan kunnen ze beter lekker gaan voetballen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_190624239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 04:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

En zit nu bij een club in de PL.

Ook JdJ moet nog het een en ander leren; er van uit gaan dat hij het vak vanaf het eerste moment volledig in de vingers heeft, getuigt niet van al te veel realiteitszin. Als hij zo goed was als Marcel Brands, dan zou ook hij in de PL werken.

Dat ze MvB er uit geflikkerd hebben, is in ieder geval een goed teken. Onder Faber lijken ze in ieder geval weer wat plezier in het voetballen te hebben.
[..]

Wat je zegt klopt maar John is wel jaaaren scout geweest en rechterhand van Brands. Ze waren al jaren bezig hem klaar te stomen om het stokje van Marcel over te nemen omdat ze wisten dat hij ooit zou vertrekken. Dan zou je verwachten dat hij een netwerk heeft opgebouwd waar je U tegen zegt. Maar als je dan met spelers komt die in het buitenland mislukt zijn voor 15 en 10 miljoen en een speler van subtopper in Eredivisie a 8 miljoen en dan geen enkele speler uit de verf komt mag hij wel in de spiegel kijken. Bovendien hadden we niet eens spelers nodig op die positie, is er niet geinvesteerd waar versterkingen nodig waren. En als kers op de taart hadden deze spelers stuk voor stuk enorm slechte statistieken en zei iedereen niet kopen is middelmaat. En dan toch je aankopen er doorheen duwen dan mag je daar op afgerekend worden. Een club als Ajax kan hier en daar een miskoop veroorloven bij PSV kan dat niet daar gaat de club aan onderdoor. En er zijn al heel wat miskopen verricht de laatste jaren. Verder wel eens met je dat je wel weer lachende gezichten zag bij de spelers nu Mark weg is. Dat is positief.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190624250
Ik ben er niet van overtuigd dat het allemaal miskopen zijn.

Waar ik wel van overtuigd ben, is dat MvB een waardeloze trainer is.

Onder een waardeloze trainer zullen bepaalde spelers minder goed renderen. Kijk naar zo'n Zoet. Die heeft onder Cocu in de CL fenomenaal gekeept, maar kon er plots onder MvB geen ruk meer van. Van Zoet weten we door zijn ervaringen in het Nederlands Elftal dat hij vertrouwen moet hebben, en dat had hij niet onder MvB. Er zullen meer spelers zijn, en dan denk ik aan jouw Gutti, maar ook aan Bruma, die zonder dat vertrouwen als een slappe krant gaan voetballen.

Dat is overigens wel iets dat je PSV als club kunt verwijten: ze lijken een voorliefde voor 'aardige jongens' te hebben, die te weinig mentaal weerbaar zijn. Zo vraag ik me af wie er in de huidige selectie wel eens z'n mond heeft opengetrokken richting MvB.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 24 december 2019 @ 06:27:51 #113
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190624502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 04:31 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben er niet van overtuigd dat het allemaal miskopen zijn.

Waar ik wel van overtuigd ben, is dat MvB een waardeloze trainer is.

Onder een waardeloze trainer zullen bepaalde spelers minder goed renderen. Kijk naar zo'n Zoet. Die heeft onder Cocu in de CL fenomenaal gekeept, maar kon er plots onder MvB geen ruk meer van. Van Zoet weten we door zijn ervaringen in het Nederlands Elftal dat hij vertrouwen moet hebben, en dat had hij niet onder MvB. Er zullen meer spelers zijn, en dan denk ik aan jouw Gutti, maar ook aan Bruma, die zonder dat vertrouwen als een slappe krant gaan voetballen.

Dat is overigens wel iets dat je PSV als club kunt verwijten: ze lijken een voorliefde voor 'aardige jongens' te hebben, die te weinig mentaal weerbaar zijn. Zo vraag ik me af wie er in de huidige selectie wel eens z'n mond heeft opengetrokken richting MvB.
Wat versta jij onder vertrouwen?
  dinsdag 24 december 2019 @ 07:46:24 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190624762
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 20:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heeft een relatie met de dochter van Van Bommel.
Nu weten we gelijk waarom hij Rosario wekelijks opstelde en aanvoerder had gemaakt
serieus? Dat zou veel verklaren inderdaad
pi_190624838
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 04:18 schreef Lyrebird het volgende:

Dat ze MvB er uit geflikkerd hebben, is in ieder geval een goed teken. Onder Faber lijken ze in ieder geval weer wat plezier in het voetballen te hebben.
[..]

Dit moet je toch even nader toelichten. Tegen GVVV en PEC was het van een niveau wat we ook onder van Bommel zagen en had ik niet de indruk dat er gespeeld werd alsof er een juk afgeworpen was.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190625009
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat echt niet beter draaien zonder dat er betere spelers bij komen. Er zal hoe dan ook doorgeselecteerd moeten worden en Rosario staat van de basisspelers met stip op één wmb.

Maar idd, je hebt niet zomaar een fatsoenlijke middenvelder erbij in de winterstop. Toch raad ik het PSV met klem aan om er alles aan te doen die eentje te vinden.
Ja, er moet doorgeselecteerd worden, maar of de winterstop daar het moment voor is?

Afgelopen zomer had de Jong zijn zaakjes ook niet op orde. Hij wist van de clausule van Angelino, dat het centraal achterin beter moest en dat Schwaab weg zou gaan. Toch gaat 'ie dan weer eerst vol voor 'n overal mislukte buitenspeler.

In de winterstop is het vaak 'n kwestie van spelers oppikken die elders niet aan de bak zijn gekomen in de 1e seizoenshelft. Vaak ook huren.

Er zal sowieso een linksback bij moeten komen. Voorin zijn er ook nog maar 4 over. En dan moet De Jong Pereiro zien te slijten.

Heb er weinig vertrouwen in.

De Jong heeft voor iets meer dan 30 miljoen Doan, Bruma, Boscagli en Baumgartl gehaald. Niet een van die vier heeft het laten zien, laat staan dat er eentje 'n meerwaarde is.

Op Ihattaren, Malen en Bergwijn na zitten er ook amper spelers in de selectie die voor de volle mep verkocht kunnen worden.
  dinsdag 24 december 2019 @ 08:48:46 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190625182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, er moet doorgeselecteerd worden, maar of de winterstop daar het moment voor is?

Afgelopen zomer had de Jong zijn zaakjes ook niet op orde. Hij wist van de clausule van Angelino, dat het centraal achterin beter moest en dat Schwaab weg zou gaan. Toch gaat 'ie dan weer eerst vol voor 'n overal mislukte buitenspeler.

In de winterstop is het vaak 'n kwestie van spelers oppikken die elders niet aan de bak zijn gekomen in de 1e seizoenshelft. Vaak ook huren.

Er zal sowieso een linksback bij moeten komen. Voorin zijn er ook nog maar 4 over. En dan moet De Jong Pereiro zien te slijten.

Heb er weinig vertrouwen in.

De Jong heeft voor iets meer dan 30 miljoen Doan, Bruma, Boscagli en Baumgartl gehaald. Niet een van die vier heeft het laten zien, laat staan dat er eentje 'n meerwaarde is.

Op Ihattaren, Malen en Bergwijn na zitten er ook amper spelers in de selectie die voor de volle mep verkocht kunnen worden.
door selecteren is sowieso moeilijk in NL laat staan in de winterstop maar met 1 goeie middenvelder, zeg maar een fitte Van Ginkel of iemand van dat niveau ben je al een stuk beter
pi_190625321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

door selecteren is sowieso moeilijk in NL laat staan in de winterstop maar met 1 goeie middenvelder, zeg maar een fitte Van Ginkel of iemand van dat niveau ben je al een stuk beter
Dat is ook zo. Kan al een behoorlijk verschil maken, zeker als andere spelers hun vorm vinden en er niemand meer (zwaar) geblesseerd raakt.
pi_190627115
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, er moet doorgeselecteerd worden, maar of de winterstop daar het moment voor is?

Afgelopen zomer had de Jong zijn zaakjes ook niet op orde. Hij wist van de clausule van Angelino, dat het centraal achterin beter moest en dat Schwaab weg zou gaan. Toch gaat 'ie dan weer eerst vol voor 'n overal mislukte buitenspeler.

In de winterstop is het vaak 'n kwestie van spelers oppikken die elders niet aan de bak zijn gekomen in de 1e seizoenshelft. Vaak ook huren.

Er zal sowieso een linksback bij moeten komen. Voorin zijn er ook nog maar 4 over. En dan moet De Jong Pereiro zien te slijten.

Heb er weinig vertrouwen in.

De Jong heeft voor iets meer dan 30 miljoen Doan, Bruma, Boscagli en Baumgartl gehaald. Niet een van die vier heeft het laten zien, laat staan dat er eentje 'n meerwaarde is.

Op Ihattaren, Malen en Bergwijn na zitten er ook amper spelers in de selectie die voor de volle mep verkocht kunnen worden.
Elk moment is geschikt om door te selecteren in principe. Alleen is het in de winterstop flink moeilijker om goede vervangers aan te trekken. En ik ben ook idd niet gerust op de competenties van John, maar goed, we zullen het toch met hem moeten doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190629297
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2019 07:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit moet je toch even nader toelichten. Tegen GVVV en PEC was het van een niveau wat we ook onder van Bommel zagen en had ik niet de indruk dat er gespeeld werd alsof er een juk afgeworpen was.
Tegen GVVV was het dramatisch. Echt zo’n pot waar je je als duur betaalde prof voor moet schamen.

Tegen PEC beginnen ze slecht, maar dan zie je dat zo’n Gakpo plots vleugels krijgt. En Bruma die er eentje met vertrouwen inpeert.

Ik zeg niet dat het lek boven is, maar als Faber ze weer lekker laat voetballen, het is ook maar een spelletje, dan zie ik dit PSV fluitend tweede worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_190631018
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Tegen GVVV was het dramatisch. Echt zo’n pot waar je je als duur betaalde prof voor moet schamen.

Tegen PEC beginnen ze slecht, maar dan zie je dat zo’n Gakpo plots vleugels krijgt. En Bruma die er eentje met vertrouwen inpeert.

Ik zeg niet dat het lek boven is, maar als Faber ze weer lekker laat voetballen, het is ook maar een spelletje, dan zie ik dit PSV fluitend tweede worden.
Fluitend tweede? Dan zijn 2 dingen voor nodig: een fikse dip van AZ en een PSV dat ontzettend veel beter presteert dan in de eerste helft. Misschien als we een stuk of wat goede spelers weten te strikken deze winter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190631821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

serieus? Dat zou veel verklaren inderdaad
https://psvnetwerk.forum2(...)0002&t=167&start=925

Bovenste reactie
pi_190632285
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 20:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heeft een relatie met de dochter van Van Bommel.
Nu weten we gelijk waarom hij Rosario wekelijks opstelde en aanvoerder had gemaakt
Dit is een grapje toch? _O-
pi_190632320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

serieus? Dat zou veel verklaren inderdaad
En typisch Van Bommel die wel vaker heeft aangetoond werk en privé niet echt gescheiden te kunnen houden. Zie Afellay en Van Marwijk.
pi_190632953
quote:
Wanneer het op Reddit staat is het pas betrouwbaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')