Een keertje. Geen succesquote:
quote:
Wildplaasen in een simulatie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om dat in zo'n simulatie te zien werken.
Die van mn buurvrouw paste niet in haar bus. Wel in die van mij. T zal nooit meer tzelfde zijn..quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
Nou...mijn pakketje was binnen. Paste gewoon in de brievenbus.
[ afbeelding ]
Jambo Sode!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou wil ik ook een plastuit, zodat ik het nóg makkelijker heb.![]()
Hoi Prish
Jij wildplassend richting Appie altijd?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Een keertje maar?
Dat wordt oefenen! Op je wandeltochten
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die van mn buurvrouw paste niet in haar bus. Wel in die van mij. T zal nooit meer tzelfde zijn..
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Voxs het volgende:
Prish? In de beschrijving staat niet dat je je ondergoed weer goed moet doen en je broek dicht...
Dat ontken ik ook niet, maar ik streef altijd naar verbetering.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jambo Sode!
Jullie hebben het al makkelijk [ afbeelding ]
godskleruh ik zou al 80 keer in m'n broek geplast hebben voor die tuit is gepositioneerd...ik zou voor dikke tena's kiezen, lekker warm ook (ik weet niet waarom ik nu denk dat je in sneeuwstormen en zo gaat lopen)quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
Instructie erbij was ook wel beeldend weergegeven![]()
[ afbeelding ]
De mi is te grappig. .quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij wildplassend richting Appie altijd?
Is het ook. Super realistisch ook. De ‘ruiten’ van die toren zijn enorme beeldschermen waar door je ‘naar buiten’ kijkt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om dat in zo'n simulatie te zien werken.
Ik zal uiteraard mijn ervaringen met de UIXI met jullie delenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
godskleruh ik zou al 80 keer in m'n broek geplast hebben voor die tuit is gepositioneerd...ik zou voor dikke tena's kiezen, lekker warm ook (ik weet niet waarom ik nu denk dat je in sneeuwstormen en zo gaat lopen)
Ontkom je niet aan nee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
De mi is te grappig. .
Veel gekampeerd ooit, vaak wild gekampeerd ook. Veel dag lange wandelingen gedaan, dan moet je ook wel.
Neen!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal uiteraard mijn ervaringen met de UIXI met jullie delen
okquote:
dan sluit je je oren maarquote:
Ach ik kan het mij sowieso niet bedenken wat er leuk is aan een zeikende vrouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal uiteraard mijn ervaringen met de UIXI met jullie delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |