Wow wat een haatquote:Op maandag 23 december 2019 20:19 schreef Berkery het volgende:
Ach, ik heb net even de top 4000 geluisterd, met Rob van Someren. Erger dan dat kan het niet worden.
Amen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:19 schreef Berkery het volgende:
Ach, ik heb net even de top 4000 geluisterd, met Rob van Someren. Erger dan dat kan het niet worden.
Heb je slecht gepland dan... Je wist het hele jaar al dat deze dag zou komenquote:Op maandag 23 december 2019 20:08 schreef ok01 het volgende:
Ik kan gelijk al de eerste dag nauwelijks meeluisteren
Top4000 luisterenquote:Op maandag 23 december 2019 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
Zo. De Pippies zijn naar bed, mevrouw Pippen is op stap. De Bourbon staat op tafel.
Now what...
Ja is hard gegaan.... maar goed, dag later de Top2000quote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen de laatste dag alweer. Staat op werk op
Opdrinken.quote:Op maandag 23 december 2019 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
Zo. De Pippies zijn naar bed, mevrouw Pippen is op stap. De Bourbon staat op tafel.
Now what...
Dago meneerquote:
Pas maandag weer op werk op. Thuis voornamelijk tussen de bedrijven door luisterenquote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja is hard gegaan.... maar goed, dag later de Top2000
Whyquote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Simply the best. Meeeh.
Die klinkt in de top 2000 toch beter.
Dat laatste zeg ik niet.quote:Op maandag 23 december 2019 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou nou, ze is een prima DJ vind ik hoor. Wou je liever twee keer Gijs op een dag?
Beetje haten op de Top4000quote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Simply the best. Meeeh.
Die klinkt in de top 2000 toch beter.
Oh dat mailtje had ik direct verwijderd... misschien maar even uit de vuilnisbak vissenquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef PzKpfw het volgende:
Net een email gehad met de tijden waarop de door mij gekozen nummers worden gedraaid, handig.
Leuk weet ik niet maar ik ga 3 januari naar Van Dik Hout in Paradiso.quote:Op maandag 23 december 2019 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sowieso.
Ga je nog naar leuke concerten binnenkort, Dago?
En ik wou het niet meer over lijzige, saaie stemmen hebben...quote:Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk weet ik niet maar ik ga 3 januari naar Van Dik Hout in Paradiso.![]()
Wolfmother komt in Victorie toch?quote:Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk weet ik niet maar ik ga 3 januari naar Van Dik Hout in Paradiso.![]()
En 11 januari naar DeWolff in Paradiso, zin in.
Verder nog tickets voor Wolfmother, Pearl Jam en Blues Fest Grolloo.
Maar goed, die grote concerten vind ik wat minder. Ik ga liever naar stonerrockfestivalletjes met tig bands in kleinere zaaltjes.
Mijn ouders waren gister nog naar een Shaffy-tribute. [nutteloos feitje]quote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ach man, Laat me. De Nederlandse My Way.
En ik zit nog maar aan mijn tweede bourbon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |