Ok speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pics van die 180 en/of die pijlen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Gelukkig hoef je niet op stap vanavondquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga lekker smerig veel knoflooksaus in mijn broodjes shoarma gieten.
Ik ken al genoeg beperkingen, bespaar me.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal eens harde grappen over jou maken wanneer jij in een rolstoel zit.
nou jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:52 schreef K_uit_h het volgende:
Ik ben trots op je, jezus Koert alsof het een debiel is
Niet gewoon elke dag FRIETdag hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij ons vroeger altijd de zondag.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou.Geen penisaurus-flightsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet op stap vanavond
Nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet gewoon elke dag FRIETdag hebben
Hebben je cavia's ook een beperking?quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken al genoeg beperkingen, bespaar me.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben je cavia's ook een beperking?
Gemiste kans, al zijn deze "You Dirty Rat" flights met een potlootventende rat op de flight ook niet te versmaden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen penisaurus-flights [ afbeelding ]
Mijn cavia's zijn dikke verwende prinsesjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben je cavia's ook een beperking?
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 17:55:55Het is tot nu toe echt een walgelijk WK door overwinningen van de erg irritante klootzakken Bunting, King, D Webster, Whitlock, Chisnall, Wade, Pipe en A Lewis. Als ik kon toveren dan toverde ik de al de eerder genoemde darters een ernstige blessure toe #rtl7darts reageer retweet
Even een hart onder de riem steken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
Hij wordt steeds creatiever.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 17:55:55Het is tot nu toe echt een walgelijk WK door overwinningen van de erg irritante klootzakken Bunting, King, D Webster, Whitlock, Chisnall, Wade, Pipe en A Lewis. Als ik kon toveren dan toverde ik de al de eerder genoemde darters een ernstige blessure toe #rtl7darts reageer retweet
Gaat ie in de ring staan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:05 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaaa Maijer staat bij Rico-Badr voor het journaal
Ik hoop dat Rico m z'n presentatorkaak breektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |