quote:
Op maandag 3 februari 2020 18:51 schreef MaJo het volgende:[..]
Het ziekenhuis heeft de uitslag binnen ongeveer een uur, al leert ervaring dat het vaak langer duurt. Als er sprake is van een bbz zul je geopereerd moeten worden en ben je zo een week of 2 uit de running.
Heb je ook buikpijn of pijn in je schouder? Als dat zo is meteen het ziekenhuis bellen. Dan is waarschijnlijk de eileider gescheurd en is het levensbedreigend. Ik wil je niet bang maken maar ik hoop wel dat je de ernst inziet. Daarom vind ik het ook vreemd dat het ziekenhuis je naar huis gestuurd heeft. Bij mij was het bloedprikken en wachten. Ik mocht niks meer eten voor het geval ik meteen geopereerd moest worden, en dat was dus ook zo.
Ik was bij de fertiliteitskliniek..
Dat bloed moet dan naar het aangrenzende ziekenhuis en zal daar geanalyseerd worden..
Ik neem aan dat als ze echt iets bedreigende zien op de echo dat ze dat op een andere manier aan pakken.. nu is het meer een beetje uitsluiten van het feit dat het een bbz is.
Morgen maar eerst de uitslag.
Overigens had ik vrijdag last van mn schouder en zaterdag last van een bloeding..
Ik heb nog helemaal geen last van pijntjes.. hoe gek ook.. het liefst zou ik juist nu willen dat het dan ook maar meteen over is ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje