SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
6 november genot.quote:
Geen geld voor die geweldige gamequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is nog maar 5 euro op je muil
https://www.cdkeys.com/pl(...)es/god-of-war-ps4-us
(okay, en 19 cent)
Zou hem bijna nog een keer kopen voor dat geldquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is nog maar 5 euro op je muil
https://www.cdkeys.com/pl(...)es/god-of-war-ps4-us
(okay, en 19 cent)
Ik heb mijn consoles via een receiver aangesloten, maar die dingen zijn daar voor gemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand zijn PS4 (of eventuele andere console) op een receiver aangesloten? Hoe zit dat met lag/kwaliteitsverlies/ruis/etc.? Met 3HDMI-aansluitingen heb ik eigenlijk te weinig (drie consoles, chromecast) en nu zitten de twee cheap-ass consoles op een HDMI-splitter. Ik merk an sich weinig verschil maar dat komt mede doordat ze allebei max 1080p. doorgeven. Next-gen werkt dat niet meer.
Hopelijk minimaal die van de Red Baron mainquest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:39 schreef Jimbo het volgende:
Vermakelijke serie the witcher. Zouden ze alle 400 sidequest van de dlc erin hebben zitten?
In het oog was het toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die was toch met die sicke guy met zn lepel scene? Geweldig.
De enige die Geralt niet verslaan kanquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het oog was het toch?
Gaunter O'Dimm
Days Gone en Resident Evil 2? Kopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Kut sales trouwens voor ps4. Al zit ik te twijfelen om die zombiegame te halen
De serie speelt zich af tijdens boek 1, dat is 6 boeken en 2 games voor The Witcher 3. De Witcher games gaan door na de boeken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopelijk minimaal die van de Red Baron mainquest.
Keiharde baas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het oog was het toch?
Gaunter O'Dimm
Hearts of Stone was beter inderdaad, Blood and Wine is een soort van The Witcher 3.5 Epiloog.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Keiharde baas.
Gaunter + die gekke questlines maken Hearts of Stone beter dan Blood & Wine imo.
Ik vond B&W juist daarom beter. Het sloot de hele trilogie echt enorm goed af. Dat einde... Je eigen huis, een plek onder de zon, en altijd Yennefer in de buurt die van me houden kon.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hearts of Stone was beter inderdaad, Blood and Wine is een soort van The Witcher 3.5 Epiloog.
Voor mij zeker een top 3 game deze generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |