quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amyquote:
Nederlandse rappers, kijk evenquote:
Ik ben niet nederlands en al zeker niet rapquote:Op zaterdag 21 december 2019 05:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nederlandse rappers, kijk even
Dat maakt niet uit, maar zo moet je rappenquote:Op zaterdag 21 december 2019 05:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ben niet nederlands en al zeker niet rap
Chuck D, de Larry Graham van hiphop.quote:
Weet ik en ken ik dat slapen dan boefje?quote:
Ik was de zo vergetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 05:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Weet ik en ken ik dat slapen dan boefje?
Aaawwquote:
Wat een heerlijke stem heeft die manquote:
Ja misschien beste Jazz zanger van nu.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een heerlijke stem heeft die man
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja misschien beste Jazz zanger van nu.
Gaat dit over Badr en Rico?quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geef meer om de heupen van dansende meisjes dan om twee mannen die elkaar slaan.
Ja sorry ..ik hou van K1 ...quote:
Kleine piemeltjes hebben die gasten johquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry ..ik hou van K1 ...![]()
Maar niet van Badr en Rico
JONGUH!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine piemeltjes hebben die gasten joh![]()
Welke gast wil er nu vechten met een kleine piel, zinloos gedoe.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JONGUH!!gaat toch niet om die piemels...maar om vechten
Gewoon een partijtje knokken ... echte mannen en zo ..je weetzquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke gast wil er nu vechten met een kleine piel, zinloos gedoe.
quote:
quote:
Oh dat nummer is van Armin?quote:
quote:
Oh beter!! dus nog ff een 'paar'dagen in de druktequote:
Ja, 3/4e van het jaar is er niks, en dan alles opeens tegelijkquote:Op zondag 22 december 2019 01:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh beter!! dus nog ff een 'paar'dagen in de drukte![]()
Dit zijn sowieso hectische dagen ,.. Kerst , verjaardag , oud en nieuw en dan klaar hier
Dat idd. eerst die kut kerst dagen ..quote:Op zondag 22 december 2019 01:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, 3/4e van het jaar is er niks, en dan alles opeens tegelijk
Zeg dat. En dan nog met 2 verhuizingen ertussendoor.quote:Op zondag 22 december 2019 02:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd. eerst die kut kerst dagen ..Ik ben de 30e jarig , ook zo'n fijne dag voor oud en nieuw .. de aankomende week zit vol met feestdagen .. Ben blij als het achter de rug is
Je bent er iig lekker druk meequote:Op zondag 22 december 2019 02:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zeg dat. En dan nog met 2 verhuizingen ertussendoor.
Ik houw durrrvanquote:
Ik ben weer helemaal terug in Jungle/DnB, sinds de 90s ontdekt maar eigenlijk een dancegenre wat onterecht is vergeten.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een linkie was wel handig geweest![]()
ff googelen
Ik heb mijn periodes of fases zoiets zeg maarquote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal terug in Jungle/DnB, sinds de 90s ontdekt maar eigenlijk een dancegenre wat onterecht is vergeten.
Ging ook iets mis bij mij met het quoten , stond alleen nog zijn naam.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Thnx voor deze @:KillemWieft
Wat een lekker nummer is dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |