Ga je weer lekker in Altrecht?quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je lekker iets om vast te pakken!!!!! Een lul bijvoorbeeld.
Plusquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:50 schreef wimderon het volgende:
Laat gewoon een paar reclame's weg joh. Of zou er iemand van AH en Kruidvat aan het turven zijn.
Ian White 100,33quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende ronde hopen wij op:
[ afbeelding ]
Moet ik de wapenstok al pakken maat?quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je weer lekker in Altrecht?
Vanavond maat. Rond uur of 10-11.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:52 schreef Szura het volgende:
Wanneer wordt die Badr in elkaar getimmerd?
Over 22 uur.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:52 schreef Szura het volgende:
Wanneer wordt die Badr in elkaar getimmerd?
dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:52 schreef KennyPowers het volgende:
deze man is ook doodvermoeiend met zijn typetjes
die man die bert inspreekt
Paul Haenenquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:52 schreef KennyPowers het volgende:
deze man is ook doodvermoeiend met zijn typetjes
die man die bert inspreekt
Bij vlagen, om de beurt. Zoiets.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wright zo slecht of die ander zo goed?
Wright is nooit goed wanneer het moet. Eeuwige Zoetemelk met zijn pijlenact.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wright zo slecht of die ander zo goed?
RTL heeft wat in te halen vanwege de storing.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:50 schreef wimderon het volgende:
Laat gewoon een paar reclame's weg joh. Of zou er iemand van AH en Kruidvat aan het turven zijn.
Sky is vele malen erger dan RTL.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
Die Engelse commentaar-optie op TV kan me niet snel genoeg komen met dat geschreeuw van Nieuwlaat.
Hoop dat hij alles breekt zodat ik hem nooit meer op tv hoef te zienquote:
Sky 90% gokreclames genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sky is vele malen erger dan RTL.
Heel die berekeningen van kijkcijfers slaan nergens op. Ik snap het wel, anders zouden we schrikken dat er geen hont naar Boer zoekt Vrouw kijkt. 1.000 mensen hebben zon kastjequote:Op zaterdag 21 december 2019 00:56 schreef Slobeend het volgende:
#rtl7darts is best vaak trending maar toch matige kijkcijfers. Ik vertrouw de metingen niet!
Zolang je roert klontert de pap niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:57 schreef showtimer het volgende:
hoe dieper in de nacht, hoe langer het duurt
kantochniet
Dat mag vast niet van de privacy.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel die berekeningen van kijkcijfers slaan nergens op. Ik snap het wel, anders zouden we schrikken dat er geen hont naar Boer zoekt Vrouw kijkt. 1.000 mensen hebben zon kastjeBouw gewoon iets in iedere tv man man man.
Non argument. Ze hoeven alleen te turven wie waar naar kijkt. Ze hoeven niet mee te kijken, dat doet Google al genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van de privacy.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal Europese superstaat JAAAAA 4de REICH
Verbijsterend. Een paar Belgen hebben massaal de Nederlandse pers gekocht. Dit kunnen ze doen omdat de (linkse) Belgische kranten 700 miljoen aan staatssubsidies ontvangen. Dat laatste wist ik niet. @:DVanLangenhove![]()
![]()
Ja maar best hypocriet dat ie andere darters basht op excuses terwijl hij zichzelf gisteren 4 blessures had aangepraatquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Vincent heeft zowaar punt met dat ingooien.
Veel te moeilijk voor marcelquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef wimderon het volgende:
Lees gewoon die wedstrijdjes op in plaats van je oordeel te geven, Marcel.
Daar heb je na 1 leg ook al weer genoeg van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:02 schreef Tagliano het volgende:
Pipe, die vind ik wel weer eens leuk om te zien
Die knie/enkel was geen gelul. In dat filmpje met MvG noemde MvG het al en dat was voor het WK opgenomenquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja maar best hypocriet dat ie andere darters basht op excuses terwijl hij zichzelf gisteren 4 blessures had aangepraat
Hij moet z’n muil houden, heeft zelf altijd 20 excuusjes klaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Vincent heeft zowaar punt met dat ingooien.
Ja; en dan simpel Suljovic v Sherrock als leukste noemen..quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef wimderon het volgende:
Lees gewoon die wedstrijdjes op in plaats van je oordeel te geven, Marcel.
MvG geloven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die knie/enkel was geen gelul. In dat filmpje met MvG noemde MvG het al en dat was voor het WK opgenomen
Zijn die twee close dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die knie/enkel was geen gelul. In dat filmpje met MvG noemde MvG het al en dat was voor het WK opgenomen
Nooit. Wist jij trouwens dat de rechter destijds had gezegd dat dat meisje helemaal geen beperking had? KOEKOEKquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer komen die debiele ouders van MvG eens voor een camera?
Vincent mag wel foto's van zijn kroket naar het zusje van zijn vrouw sturen.quote:
Brownquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen Borderline Brown v Seigo Asada allen.
MasterDarts heeft er ook mee te maken. Geen salaris uitbetalen voor een jaar lang genot, kan allemaal schijnt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Friendship with Jelle has ended
Now Vinny is my best friend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |