Daar kan ie het dus niet geleerd hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:14 schreef Nober het volgende:
Jelle is dus niet eens gedoopt wat een laffe hond!
Ergste is nog dat MasterDarts ook niet schoon is. Die betaalde Jelle en Vincent 1 jaar lang gewoon geen stuiver uit. Gekkigheid allemaal. MasterDarts heeft later wel een paar miljoen gekregen omdat XQMAX onrechtmatig MvG overnam.quote:
Tievuslijer. Op je knieën, gauw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je lekker iets om vast te pakken!!!!! Een lul bijvoorbeeld.
@Zipportal vindt dit mooie verhalenquote:Op zaterdag 21 december 2019 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ergste is nog dat MasterDarts ook niet schoon is. Die betaalde Jelle en Vincent 1 jaar lang gewoon geen stuiver uit. Gekkigheid allemaal. MasterDarts heeft later wel een paar miljoen gekregen omdat XQMAX onrechtmatig MvG overnam.
Ik ook. En ik acht poepzor wel betrouwbaar, dus join ik team Jelle. Kan alleen dat ding van Omroep Brabant niet vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal vindt dit mooie verhalen
Hoe kan je een sessie met Kiegen Braun nou een genot noemen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:01 schreef Kopiko het volgende:
Zaterdag 21 december 13:30
R2: Keegan Brown v Seigo Asada
R2: Simon Whitlock v Harry Ward
R2: Steve West v Ryan Searle
R2: Adrian Lewis v Cristo Reyes
GENOTSSESSIE
Omdat het een sessie is met Asada, Wizard en ... SNACKPOTquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan je een sessie met Kiegen Braun nou een genot noemen?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:21 schreef Luppie0110 het volgende:
Keegan Brown, wat een kwal is dat
twitter:Elviravan8hoven twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 10:40:45Mijn lieve man is vandaag jarig! HBD, @KoertWesterman ❤️ https://t.co/PrjXDIWjBk reageer retweet
Zjak lacht mensen zoals jou uit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Zozozo Wright ontsnapt dus. Lijkt wel alsof alle Genotspotjes diep in de nacht zijn, en mis ze steeds
Dus we kijken weer de hele dag tegen Maijer aan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Elviravan8hoven twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 10:40:45Mijn lieve man is vandaag jarig! HBD, @:KoertWesterman ❤️ https://t.co/PrjXDIWjBk reageer retweet
Morgen vast ook weer omdat Koert zijn schijtlolitems moet maken voor FOX.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus we kijken weer de hele dag tegen Maijer aan.
Overdosedquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen vast ook weer omdat Koert zijn schijtlolitems moet maken voor FOX.
Of Koert haat verjaardagen en presenteert liever darts.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus we kijken weer de hele dag tegen Maijer aan.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen vast ook weer omdat Koert zijn schijtlolitems moet maken voor FOX dan een kater heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |