Is het topic nog open?!quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne mag ik zo een tag als ik een award win?
Ik heb alleen maar complimenten voor de modsquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:24 schreef PicoMMP het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:El-Stinho
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:Shreyas
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:Tjacka
• De Luis Sinisterra Award - Beste Feyenoorder @:fetX
• De Mohammed Ihattaren Award - Beste PSVer @:Scarface88
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:JR-Style-93
• De Erik Ten Hag Award - Voor de user die het lastigst uit zijn woorden komt. @:PSVCL
• De Skysherrif award - De mod die er niks van kan. @:onlogisch
• De Real Madrid - Ajax 2019 award - Topic van het jaar. VBL SC
• De Ronald Koeman jr award - User die hier het mannetje is, maar in het echte leven kampt met angsten en depressies. @:Caland
• De Joel Veltman Award - Voor de arrogantste kwal in VBL. @:GGMM
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. Duitsemilitairenopnaarhetajaxtopic.gif
• De Mark van Bommel award - User die het meest jankt over de mods @:KingRoland
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:lenny_leonard
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:Tarado
• De Kingroland award - User met de meest vermoeiende act @:Shreyas
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:GGMM
Ik wist eigenlijk niemand en ik gun jou ook een award maatquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar complimenten voor de mods
waar slaat dit nou op
Goed gifje, dat moet wel een echte kwaliteitsuser zijn die hem geproduceerd heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:el-stinho Kenner van het Spaanse voetbal bij uitstek die inmiddels wekelijks genoemd wordt bij FC Afkicken
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:elan De woorden die het vaakst naar boven komen als ik weer een prachtige post van Elan lees; 'Nee, dit kan niet'.
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:wimderon Kundig met humor, bonuspunten voor het joetoepkanaal en de gifjes.
• De Luis Sinisterra Award - Beste Feyenoorder @:slobeend Jesse Klaver Slobeend is een lieve, objectieve jongen.
• De Mohammed Ihattaren Award - Beste PSVer @:lange_lans Negersex
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:showtimer Wordt niet voor niks 'het internet'genoemd
• De Erik Ten Hag Award - Voor de user die het lastigst uit zijn woorden komt. @:elan Nee, dit kan niet
• De Skysherrif award - De mod die er niks van kan. @:drizzt_dourden Alleen na 13.00 uur beschikbaar en ook dan maakt hij er een potje van
• De Real Madrid - Ajax 2019 award - Topic van het jaar. VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub #5 Beste reeks van FOK!
• De Ronald Koeman jr award - User die hier het mannetje is, maar in het echte leven kampt met angsten en depressies. @:lord_voldemort De altijd vervelende Hafcfan, met een ontzettende meltdown verdwenen en helaas weer terugkomen. 'Dit boeit niemand', 'Club X kan er geen kut van'. Oké Hans, dank je.
• De Joel Veltman Award - Voor de arrogantste kwal in VBL. @:atypisch Lazer op met je bitcoin.
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. [ afbeelding ]
• De Mark van Bommel award - User die het meest jankt over de mods @:Lenny_Leonard Niet alles wat uit Tilburg komt presteert
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:koffieplanter Mooie jongen, wellicht binnenkort zelfs weer Nederlander.![]()
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:slobeend Lieve jongen
• De Kingroland award - User met de meest vermoeiende act @:KingRoland Ik kan er nog niet om glimlachen
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:nickhguitar Kwalletje.
Vind je dit echt?quote:Op zondag 22 december 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:Generationalpha
Cheersquote:Op zondag 22 december 2019 11:51 schreef Slobeend het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:el-stinho
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:GwaiLow
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:JR-Style-93
• De Mohammed Ihattaren Award - Beste PSVer @:Lange_Lans
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:GGMM
• De Erik Ten Hag Award - Voor de user die het lastigst uit zijn woorden komt. @:PSVCL
• De Real Madrid - Ajax 2019 award - Topic van het jaar. VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub #5 Beste reeks van FOK!
• De Joel Veltman Award - Voor de arrogantste kwal in VBL. @:Harlekien
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. katbladertdoorboek.gif @:Zipportal
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:Zipportal
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:maxi-mus
• De Kingroland award - User met de meest vermoeiende act @:KingRoland
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:aTypisch
quote:Op zondag 22 december 2019 11:51 schreef Slobeend het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:el-stinho
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:GwaiLow
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:JR-Style-93
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:GGMM
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. katbladertdoorboek.gif @:Zipportal
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:Zipportal
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:maxi-mus
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:aTypisch
Cheers!quote:Op donderdag 26 december 2019 19:34 schreef Coco. het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:El-Stinho
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:PSVCL
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:PicoMMP
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:Zipportal
• De Erik Ten Hag Award - Voor de user die het lastigst uit zijn woorden komt. @:JanCees
• De Skysherrif award - De mod die er niks van kan. @:onlogisch
• De Ronald Koeman jr award - User die hier het mannetje is, maar in het echte leven kampt met angsten en depressies. @:Mani89
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. [ afbeelding ]
• De Mark van Bommel award - User die het meest jankt over de mods @:Doublepain
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:Caland
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:Bolasie @:Rickertman
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:GGMM
Is dit een prognose, of definitief?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes wordt aan gewerkt. Dit weekend komt die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je het een parodie op de awards noemen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 07:48 schreef onlogisch het volgende:
De VBL-awards van 2019 zijn nu al de grootste flop, ooit.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je het een parodie op de awards noemen?
Mee eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had @:haags_kwartiertje sneller gedaan
quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan vraag ik alvast wat @Drizzt_DoUrden gaat eten vanavond.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mietjequote:Op woensdag 8 januari 2020 11:14 schreef skysherrif het volgende:
Misschien als ik me wat beter voel dat ik het vanavond er op zet
Steek die awards lekker in je reetquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:14 schreef skysherrif het volgende:
Jij bent echt de grootste flopmod aller tijden. KingFlopland zou zich zelfs nog voor je schamen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:14 schreef skysherrif het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |