Staat erbij, alleen La Spezia nog niet omdat ik niet weet welke trein je plan is (ik ga er tenminste wel vanuit dat je 's middags bedoelt in La Spezia en niet 's avonds?).quote:Op zondag 2 februari 2020 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik haak waarschijnlijk aan in La Spezia en wil graag zaterdag optie 2
Zonder dit soort overzichten is het gewoon niet meer bij te houdenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n overzicht wilde maar niet uit mijn hoofd komen. Ernstig gewenst wel
Ik ben er vanuit gegaan dat dat ook voor Aanhang Peter geldtquote:Op zondag 2 februari 2020 21:07 schreef Peter het volgende:
Aanhaak op vrijdag 11:05 op Milaan, ik denk een langer verblijf in Parma (v: 13:44) en op zaterdag optie 2.
Is genoteerdquote:Op zondag 2 februari 2020 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik haak aan in La Spezia waarbij ik eerst bagage in het hotel dump. Voor zaterdag denk ik sterk aan optie 1, omdat het trammetje in Milaan wel aanlokkelijk is.
Thanks, ja smiddags inderdaad, en dan haak ik aan bij de grootste groep, dus ik weet ook niet welke trein dat is.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Staat erbij, alleen La Spezia nog niet omdat ik niet weet welke trein je plan is (ik ga er tenminste wel vanuit dat je 's middags bedoelt in La Spezia en niet 's avonds?).
[..]
Zonder dit soort overzichten is het gewoon niet meer bij te houden
Jij kunt het beste gewoon naar Vernazza gaan en dan zie maar hoe laat je er bent en welke trein je erheen hebt. Leve de appgroepquote:Op zondag 2 februari 2020 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ja smiddags inderdaad, en dan haak ik aan bij de grootste groep, dus ik weet ook niet welke trein dat is.
Dat is wel de bedoeling ja, dat scheelt namelijk geldquote:Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we er dan uit nu? @:dennistd moeten we de tickets voor zaterdagochtend nog van tevoren regelen?
Klopt helemaal. Al mogen die natuurlijk ook best samen wat regelen als ze dat willen, maar ik ga geen kaartjes regelen voor treinen waar ik zelf niet in zit.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
aight, en jij regelt dat voor de mensen die de directe IC van 7:45 pakken?En de rest moet het zelf regelen, zo was het toch?
Als jij dat wil doen voor mij + aanhang, graag!quote:Op maandag 3 februari 2020 18:01 schreef greavy het volgende:
Is het beter om zaterdagse optie 2 ook vooraf te reserveren? Anders wil ik dat voor die zaterdag wel regelen. Ik begrijp dat jij dat dan niet doet @:dennistd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |