Duidelijke verdeling tussen de het mannetje en het vrouwtje hoor ik al HAHAHAquote:
Ja de micra is idd voor het vrouwtjequote:Op zaterdag 21 december 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Duidelijke verdeling tussen de het mannetje en het vrouwtje hoor ik al HAHAHA
Waarom is dat HAHAHA?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry ouwe feministquote:
Is goed! Ik kijk ernaar uitquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik app je het adres en er is in ieder geval één lekker hapje![]()
Dat zie je ook heel duidelijk op de foto die ik heb gepost op fokquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik alleen aan die modelnamen al zie welke van wie is.quote:
Nummer 1 ben je in mijn lijstquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is goed! Ik kijk ernaar uit
Goed te weten dat je mijn nummer nog niet door de shredder hebt gehaald
Armaf club de nuit?quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:44 schreef 00wildchild het volgende:
Potverdorie lekker luchtje gevonden
Jij voor mij ook. Zowel op fok als irlquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nummer 1 ben je in mijn lijst
Ja mooi hèquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik alleen aan die modelnamen al zie welke van wie is.
Ludiek wel
Huh welke foto vriendquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zie je ook heel duidelijk op de foto die ik heb gepost op fok
Maak het uit dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij voor mij ook. Zowel op fok als irl
Nu wel vriend. Wat een gezellige foto maatquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je het fototopic nog niet eens gezien?
lijkt wel een prinsesjequote:Op zaterdag 21 december 2019 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu wel vriend. Wat een gezellige foto maat
Nee maar is die goed dan? Chille prijs wel.quote:
Die geur lijkt heel erg op Creed Aventus. Alleen kost die 240 ekkies voor 80ml. Het is met afstand mijn favorietquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar is die goed dan? Chille prijs wel.
Wil iemand Aqua di Gio Absolu geven maar heb niemand waardig genoeg om aan te geven.
En voor mezelf Good Girl maar kaulo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |