Heb je al nieuwe kleren gekocht?quote:
Dit is ook een mooie discussie hoor, kun je één product wel echt ongezond noemen want gaat meer om wat je nog meer eet en hoe vaak je dat product dan eet blablaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig steeds minder
Nee, ik vond nog een schoon shirt gelukkig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe kleren gekocht?
Ik kreeg veel positieve feedback op mijn kersttrui
Dat is wel lastig ja. Ik zou bijvoorbeeld een pizza niet per definitie ongezond noemen. Maar als je dezelfde pizza meermaals per week eet wordt de pizza die je eerst niet ongezond noemde wel ongezonderquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie discussie hoor, kun je één product wel echt ongezond noemen want gaat meer om wat je nog meer eet en hoe vaak je dat product dan eet blabla
Want enkel een appel eten je hele leven lang is ook niet 'gezond'
Blij dat ik hier van af ben, moeilijk gedoe![]()
Ja dat dusquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Ik zou bijvoorbeeld een pizza niet per definitie ongezond noemen. Maar als je dezelfde pizza meermaals per week eet wordt de pizza die je eerst niet ongezond noemde wel ongezonder
Is er iets wat jij sowieso, ongeacht de hoeveelheid die je er van eet, ongezond zou noemen?quote:
Hmmm, haha ik weet nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er iets wat jij sowieso, ongeacht de hoeveelheid die je er van eet, ongezond zou noemen?
Denk het jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Bijna al het ongezonde is 'niet gezond maar ook niet per definitie ongezond'
welke zijn dat, geef eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:48 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, misschien die Freak Shakes. Die durf ik wel echt ongezond te noemen
Beter een chakrakaars onder je hoofd om negatieve energie te verwijderenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
je kunt zo 'ongezond' eten als je wil, als je maar op het eind van de week een chakra-kaars op je hoofd zet om de negatieve energieën te verwijderen
Ik ben weer begonnen met aderlatenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
je kunt zo 'ongezond' eten als je wil, als je maar op het eind van de week een chakra-kaars op je hoofd zet om de negatieve energieën te verwijderen
quote:
is van vergelijkbare omvang jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Charles steekt zijn chakra-kaars liever ergens anders in
Je krijgt er gratis insulinepompje bijquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit er lekker uit zien
maar wat is ongezond dan, want als het niks doet met je lichaam op de lange termijn?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat je in Amerika wel een aantal echt ongezonde dingen kan vinden trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |