Week erop ben ik jarig, dan wordt het ook moeilijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat moet wel lukken. Op 31-12 na.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lukt bijna niemand
Snap ik ja, ach die paar dagen. Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Week erop ben ik jarig, dan wordt het ook moeilijk.
De drank is er al. Ga lekker taartje maken, wordt ook snoepen.
dranktaartquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Week erop ben ik jarig, dan wordt het ook moeilijk.
De drank is er al. Ga lekker taartje maken, wordt ook snoepen.
zwollequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Om 15.42 zit ik in de trein van Amsterdam Zuid naar Zwolle
Zwolle is leuk!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, oke nee dit ga ik ook echt meteen vergeten maar grappig gabeetje leuk bedachtquote:
Moet je daar doen dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet toch gewoon werken. Dan ben je maar twee dagen ongezond bezigquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik best, maar niet komende week![]()
Dalfsen is ook leuk, volgens mij?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga daar maar een aantal minuten zijn, eindbestemming is Dalfsen
Dacht meer aan oreotaart of cuberdontaart, maar kan ook opzoeken hoe ik mijn mede in de taart kan verwerken.quote:
Ja klopt. Maar die 2 dagen verpesten veel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je daar doen dan?
[..]
Je moet toch gewoon werken. Dan ben je maar twee dagen ongezond bezig
Ik ken een aantal leuke dames in Zwollequote:
Vooral de landal greenparks ding dat erbij zitquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dalfsen is ook leuk, volgens mij?
Jij hebt in ieder stadje een ander schatje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken een aantal leuke dames in Zwolle
Hoeveel was je van plan te eten danquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die 2 dagen verpesten veel.
Neuh valt wel mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder stadje een ander schatje.
Veulquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel was je van plan te eten dan
Hm, weet niet of dat er echt goed uit gaat komen qua smaak. Dan beter een losse lekkere taart + lekker drankje erbijquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht meer aan oreotaart of cuberdontaart, maar kan ook opzoeken hoe ik mijn mede in de taart kan verwerken.
Dat heeft dan weer niks met Dalfsen te maken tochquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral de landal greenparks ding dat erbij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |