Het was vooral populair bij de boomers natuurlijk, onze generatie kent schaatsen op natuurijs al nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het ook helemaal niet meer populair is, zelfs in Nederland. Maar dit kan ook komen omdat ik het zelf helemaal niet meer volg.
Als ik soms langs zap zie ik regelmatig een half lege Thialfquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het ook helemaal niet meer populair is, zelfs in Nederland. Maar dit kan ook komen omdat ik het zelf helemaal niet meer volg.
Ik las vandaag net ergens dat die ook dikke verliezen maken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als ik soms langs zap zie ik regelmatig een half lege Thialf
3-1 was een stuk aangenamer geweest. Maar laat hem dan tenminste maar winnen.quote:
Mijn eerste ban was een ww2 grap.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn eerste note ging veel te ver, schrik er zelf van.
Mijn eerste ban ooit was goatse.quote:
De tweede van de The Lion King?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste ban was een rule34 gifje van Frozen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn eerste ban ooit was goatse.
Kan je dit niet inzien als mod?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij was mijn eerste ban omdat ik een beetje recalcitrant was in ESF
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Die van mij ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
Mijn eerste ban was tijdens het ESF.
Ik in UVT.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Vieze gifjes plaatsenquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Ja, jij kunt het ook bij jouzelf inzien trouwensquote:
tjaptjoep genotquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vieze gifjes plaatsen![]()
Of was dat iemand anders?
Ja daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, jij kunt het ook bij jouzelf inzien trouwens
Maar daar ben ik dus mooi even te lui voor
Dit klinkt als Monopoly.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook niet gekeken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
ESF
Dit jaar ga ik toch niet kijken, want Nederland.
Iets met Nouri en contract voor het leven keer gepost. Dat was wel macaber, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn eerste ban ooit was goatse.
Zou iemand het hem vertellen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Ben je opzich een knappe jongen. Heb je zo'n vieskale plek op je kop
Oh dat zou ik best geweest kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ESF-modjes zijn prima lui.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
ESF-modjes zijn altijd heel erg overprikkeld tijdens shows of zo.
Het is alleen leuk met FOK!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook niet gekeken.
Interesseert mij niks.
Ja bijna net zo irritant als modjes die door gesloten topics heen posten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat zou ik best geweest kunnen zijn
Of ik was een beetje lollig aan het doen omdat de mods telkens posts verwijderden toen het topic al vol was (dan kun je dus geen nieuwe meer openen)
Haha daar ben ik ook aangepakt. Alles gerelateerd aan VBL was raak.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
Mijn eerste ban was tijdens het ESF.
Daar heeft niemand last van verder tochquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja bijna net zo irritant als modjes die door gesloten topics heen posten.
Er was toen een keer een VBL purge.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Haha daar ben ik ook aangepakt. Alles gerelateerd aan VBL was raak.
Dan kan je geen nieuw topic openenquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heeft niemand last van verder toch
Dat kan wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja bijna net zo irritant als modjes die door gesloten topics heen posten.
Terecht, die komen alles vernaggelen als ze teveel op hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er was toen een keer een VBL purge.
En die lui kunnen zuipen! Niet te filmen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terecht, die komen alles vernaggelen als ze teveel op hebben.
Er zijn er wel meer dan vijf die hebben gewankeld anders tochquote:
IK STA OP DE HYPETRAIN NAAR HET OOSTEN JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
KURZ KURZ KURZ KURZ KURZ
BANDWAGON BANDWAGON BANDWAGON
quote:
Ik had net een voorsprongetje opgebouwd maar vandaag heb ik alles fout geloof ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
Kurz gekozen bij voorspelspel geloof ik
Go big or go homequote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had net een voorsprongetje opgebouwd maar vandaag heb ik alles fout geloof ik
Beetje teveel risico genomen
Ik sta keurig in de subtopquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had net een voorsprongetje opgebouwd maar vandaag heb ik alles fout geloof ik
Beetje teveel risico genomen
Door wie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Joe Cullen is de meest overschatte speler ooit
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Benito vs. Hopp? Maakt de kamper enige kans denken jullie?
Tegen Hopp maakt iedereen kansquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Helaas wel. En dat ligt dan meer aan Hopp dan aan Benitoquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
BOERED. lekker op de trekkerquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie de hele Top 2000 lijst al bekeken?
Elke gek die er nog iets van verwachtquote:
Terrorboerenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BOERED. lekker op de trekker
Vooral groots aan het choken in die laatste leg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Joe Cullen is de meest overschatte speler ooit
Oh moet ie vandaag. Hoop voor hem dat ie wint.quote:
Steunen is een groot woord maar voor rond de plek 16 vind ik het prima. Vaak wel vermakelijk (goed of slecht) en heel soms spectaculair.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Maar op 1 van je 10 WK's een wedstrijd winnen terwijl je 15e op de Order of Merit staat. Toch respect dat @:KennyPowers die jongen blijft steunen.
Ik heb dat volgens mij nog nooit bewust gedronken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft er hier niemand een Dommelsch?
Ook wat je ziet hij figuren als Clayton en Wattimena toch? En Beaton ook ben ik bang. En voor White zal het ook wel niet al te best zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Maar op 1 van je 10 WK's een wedstrijd winnen terwijl je 15e op de Order of Merit staat. Toch respect dat @:KennyPowers die jongen blijft steunen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog nooit bewust gedronken.
Ik mag nu ook gewoon nooit meer in ESF komenquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Haha daar ben ik ook aangepakt. Alles gerelateerd aan VBL was raak.
Dat is de laatste sessie die ik ga missenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgenmiddag baggersessie. Ben wel benieuwd naar vieszwetende Adie
Mis ik niks dus, gelukkig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brr ja, begint al met de altijd depressieve Brown en de altijd autistische Asada manmanman wat een baggerquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wist ik ook niet hoor. Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Marcel is echt een irritant domme vent. Zou hij wel weten dat dit geld voor non-TC-holders gewoon weer vervalt op de ranking vanaf 2 januari?
Bedanktquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Benito lijkt op een wiskunde student
Nummer 364quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BOERED. lekker op de trekker
Nou, toen met de loting was het wel raar. Maar Benito struggelt gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Benito is toch wat leuker als hij gezopen heeft
Wat heb jij een druk leven joh.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de laatste sessie die ik ga missen
Daarna iedere pot van begin tot eind kijken
En nog iets van Daniel Lohues over het platteland.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nummer 364
Lekker op de Trekker
Mannenkoor Karrespoor
Prima timing. Want avondsessie van morgen boh, broekje uit hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de laatste sessie die ik ga missen
Daarna iedere pot van begin tot eind kijken
Een maand geleden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Pro Tour Order of Merit 2019:
36 Max Hopp £34,250
107 Benito van de Pas £8,500
''Eigenlijk is er helemaal niet zo'n groot verschil'' als Arjan het over de Pro Tour resultaten heeft. Pleur toch een teringeind op joh.
GODquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh moet ie vandaag. Hoop voor hem dat ie wint.
Zo niet, dan verwacht ik hem morgen weer op de kingside te zien.
Zwaar overspannen reactie. Al kan ik me voorstellen dat het voor de diehard ESF fan irritant is als er lui alleen komen ouwehoeren op die 3 daagjes van het jaar waar je de hele tijd naar toe leeft.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik mag nu ook gewoon nooit meer in ESF komenLicht overdreven.
Ron is een allemansvriendquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Ron
Met z’n positieve en motiverende teksten altijd. Wanneer zegt er nou eens iemand in die studio dat Benito een waardeloze gozer is met een lelijke worp?
Ik ga een gemeenschappelijke vriend van ons ontmoeten, dat heeft toch prioriteit hequote:Op vrijdag 20 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb jij een druk leven joh.
Moet maandag en dinsdag ook, maar dan is er toch geen kip of zoquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga een gemeenschappelijke vriend van ons ontmoeten, dat heeft toch prioriteit he
Oh wacht maandag nog werken
Oudjaarsdag wordt helemaal genot om te werken, heerlijk manquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet maandag en dinsdag ook, maar dan is er toch geen kip of zo
Gaan jullie niet samen darts kijken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga een gemeenschappelijke vriend van ons ontmoeten, dat heeft toch prioriteit he
Oh wacht maandag nog werken
Daniel Lohues kan ik dan nog wel aanhoren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En nog iets van Daniel Lohues over het platteland.
Ja die fans zitten nu al schuimbekkend te trillen voor dat "VBL volk" dat een bezoekje gaat plegen komend jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:10 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zwaar overspannen reactie. Al kan ik me voorstellen dat het voor de diehard ESF fan irritant is als er lui alleen komen ouwehoeren op die 3 daagjes van het jaar waar je de hele tijd naar toe leeft.
Maar ja.
Zit Polderturk met een knokploeg daar achter de camera intimiderend te doen als er iets negatiefs over een Nederlander wordt gezegd? Het is echt verschrikkelijk hoe alle mogelijke verbanden uit een context worden getrokken om positief te kunnen zijn over het vlaggetje.quote:
Dat denk ik niet gezien het programma van de middagsessiequote:Op vrijdag 20 december 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan jullie niet samen darts kijken?
Ook wel lekker ja maar heb wel vrij van kerstdagen tot en met O&Nquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oudjaarsdag wordt helemaal genot om te werken, heerlijk man
Ik moet dan ook gewoon werken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oudjaarsdag wordt helemaal genot om te werken, heerlijk man
Is ook niks mis mee natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook wel lekker ja maar heb wel vrij van kerstdagen tot en met O&N
Dan zelf maar wat pijlen smijten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien het programma van de middagsessie
Kringenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan kringverjaardagen.
Dan moeten mensen dat wel zo organiseren hè.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Kringen
Altijd het hangtafeltje opzoeken ouwe
Wie heeft er nou geen vakantie, waardeloos waardeloosquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet maandag en dinsdag ook, maar dan is er toch geen kip of zo
Haha nou neem aan dat de meesten dan in Ahoy zitten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja die fans zitten nu al schuimbekkend te trillen voor dat "VBL volk" dat een bezoekje gaat plegen komend jaar.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen vakantie, waardeloos waardeloos
Pak ik wel op andere dagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ben nu 2,5 week vrij.
Ik probeer elk jaar de nieuwjaarswensen te vermijden
Is toch veel relaxter om dat op andere dagen te pakkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is dat onzinnig zeg.
In Duitsland krijg je al heel snel een sterquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:13 schreef BB-King het volgende:
Ik wist niet dat Hopp zo vaak wereldkampioen was geworden. Tel al die sterren op zijn shirt!
Ik zit bijna elke jaarwisseling in het buitenland. 2 familieleden zijn op de 31e jarig. Dat ontvluchten we natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ben nu 2,5 week vrij.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je al heel snel een ster
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je al heel snel een ster
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke jaarwisseling in het buitenland. 2 familieleden zijn op de 31e jarig. Dat ontvluchten we natuurlijk.
Dat is echt niks aan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch veel relaxter om dat op andere dagen te pakken
Beetje chillen op werk, geen hond die wat van je moet, lekker man
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 22:15:00Erg jammer dat de erg sympathieke Cullen onnodig met 3-1 van Kurz heeft verloren in de tweede ronde van dit WK. Ik had Cullen graag ver zien komen tijdens dit WK en hem daarmee een PL plek voor volgend jaar zien veroveren #rtl7darts reageer retweet
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 22:15:00Erg jammer dat de erg sympathieke Cullen onnodig met 3-1 van Kurz heeft verloren in de tweede ronde van dit WK. Ik had Cullen graag ver zien komen tijdens dit WK en hem daarmee een PL plek voor volgend jaar zien veroveren #rtl7darts reageer retweet
Ik ben yannick moequote:Op vrijdag 20 december 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ben nu 2,5 week vrij.
Vind het wel lekker hoor, na de decemberdrukte effe wat rustige dagen en beetje stapel wegwerken, oliebollen vretenquote:
Dat zal hem/haar leren!quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen oliebollen bij ons, wel ranzige pepernoten. Weet niet wie dat gekocht heeft, na paar dagen ging het prullenbak in.
Hoezo? Deze keer geen verwensing.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mag wel wat gevarieerder tweeten.
Jouw mama?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen oliebollen bij ons, wel ranzige pepernoten. Weet niet wie dat gekocht heeft, na paar dagen ging het prullenbak in.
Het prullenbakquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks een topshowtje. IK BEN ER BIJ.
De Top 2000 boeit toch niemand.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Als De Morgen Is Gekomen
Jan Smit
Nieuw in de Top 2000.
Dit is niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |